Page 8 - pzncelek
P. 8

POSELSTVÍ DRUHÉ


                                             O přirozenosti Nejvyššího





            Dne 24. března 1982

            Nejvyšší mi dnes zjevil následující:

            Přirozenost Nejvyššího je stálá. Vše v Nejvyšším je v absolutním stavu a procesu. Stálost a
            absolutnost Nejvyššího je nezměnitelná.

            Avšak vzhledem k tomuto absolutnímu stavu a procesu obsahuje přirozenost Nejvyššího
            v Sobě veškeré změny od věčnosti do věčnosti v jejich nekonečných varietách a projevech.
            Nejvyšší je tudíž v procesu a stavu neustálé změny. Toto je samým znakem absolutnosti a
            stálosti Nejvyššího.

            To je také základnou a základem pro neustálé tvoření, od věčnosti do věčnosti, nekonečné
            variety odlišných  nových  idejí, pojetí, nových odlišných  duchovních, intermediálních  a
            přírodních dimenzí, vesmírů, galaxií, solárních systémů, planet, časových a prostorových
            linií a paračasů i odlišných nových sentientních entit.


            Staré   ideje,   pojetí,   světy,   sentientní   entity   atd.   jsou   ve   stavu   a   procesu   neustálého
            pozměňování a změny reflektujícího tento absolutní řád relativně k Nejvyššímu. Toto je tím,
            co je duchovní pokročení.

            Z tohoto vyplývá smrtelné nebezpečí rigidního lpění na starých, konvenčních, tradičních,
            kulturních způsobech, které nepřirozeně lidi nutí, aby se vyhýbali jakýmkoli změnám a
            zachovávali všemi prostředky to staré. Takové úsilí vychází přímo z pekel a zřejmě vede do
            pekel.  Takzvaná  pekelná  muka  se  kromě  jiného  skládají  z nutnosti dříve  či  později se
            změnit, i když nikdo zde nemá žádnou touhu anebo motivaci se změnit. Obyvatelé pekel žijí
            ve   stálém   teroru   očekávajíce,   že   kdykoli   budou   vystaveni   nutnosti   učinit   rozhodnutí
            ohledně změny svých stavů a kondic.

            To také ilustruje, že veškeré církve a náboženství, které na Zemi existují, bez jakékoli
            výjimky a výluky slouží peklům, podporují je a udržují zde na Zemi   (v přírodní formě) a
            v duchovním (ve formě duchovní) tím, že nedovolí, aby do jejich doktrín vstoupilo cokoli
            nového, rigidně lpí na starých zjeveních Bible a jiných svatých knih a spisů proroků (včetně
            Swedenborga), a tím, že nedovolí nutná doplnění novými údaji a modifikace těchto zjevení.
            To je důvodem, proč se současná forma náboženství a církví musí bezpodmínečně zrušit a
            zcela   nahradit  novou   duchovností,   která  bude   ve   svých   doktrínách   a   učeních   odrážet
            absolutní nutnost neustálé změny, modifikace a progrese a dynamickou povahu všeho bytí.
            Totéž je ovšem pravdou o všech lidských ustanoveních, systémech, vládách, institucích,
            kulturách atd., jelikož jsou všechny souvztažnostmi duchovního stavu věcí.

            Protože   všechny   nebeské   společnosti   odrážejí   přirozenost   stálé   změny   Nejvyššího,
            neustále se pozměňují, nově uspořádávají, obnovují, restrukturalizují do stále vyšších a
            duchovnějších módů bytí. Štěstí a blaho členů takových společností je nanejvýš naplněno,
            když se členové aktivně, tvořivě a jedinečně na těchto a v těchto změnách podílejí. Takže
            jsou  výsostně  motivováni, aby  se  neustále  měnili. Taková   motivace  je pro  ně  kriticky
            závažná, protože je hybnou silou jejich věčného duchovního pokroku.
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13