Page 68 - pzncelek
P. 68

POSELSTVÍ DVACÁTÉ


                         O taktice a metodách působení nové pekelné společnosti




            Dne 19. dubna 1982


            Dnes byla přijata následující poselství od Nejvyššího.

            Bylo by užitečné připomenout si dnes určité taktiky a metody působení nové pekelné
            pseudospolečnosti.


            Bylo by hrubou chybou předpokládat, že lidé v peklech nevylepšují své metody a taktiky
            útočení a boje proti pozitivním stavům a jejich členům a také bojování mezi sebou samými.
            V   tomto   ohledu   nikdy   nestagnují.   Jsou   velmi   „vynalézaví“,   neustále   vytvářejíce   něco
            nového, rafinovanějšího, mazanějšího, aby dosáhli svých cílů.

            V tomto ohledu je čas každého varovat před očekáváním, že pekla, nebo dokonce co se
            nebes týče, jsou přesně stejná, jak byla popsána různými autory, včetně  Swedenborga  v
            jeho knize „Nebe a peklo“. Od těch dob nastaly po všech duchovních světech mnohé
            reorganizace a věci již nejsou nikdy takové, jaké byli v okamžiku jejich popisu těmi, kteří
            měli dovoleno od Pána o nich podat svědectví.

            Toto je jeden z problémů, který lidé mají. Když po svém odchodu ze Země přicházejí do
            duchovního světa, očekávají, že věci jsou takové, jak je o nich učily jejich náboženské
            doktríny,  Swedenborg  či   jiní.   Tato   zastaralá   očekávání   vedou   k   mnoha   zbytečným
            zklamáním a úpravám. Lidé předpokládají, že všechno je navždy fixní a stagnuje ve stejné
            modalitě svého jsoucna a bytí na věčnost. Nic není vzdálenější pravé skutečnosti.

            Je tedy záhodno, aby nikdo neočekával, že nalezne věci v duchovním světě takové, jak se
            učil na Zemi. Musí vidět věci v neustálém pohybu, změně, pokroku, dobových modifikacích
            a restrukturalizaci. Existují určité základní duchovní principy, které ovládají všechny světy a
            společnosti, ale i tyto jsou zcela změněny či nahrazeny tak, aby odrážely všechny běžné
            potřeby povšechného duchovního pokročení.

            Totéž je samozřejmě pravdou o peklech. Neustávají ve svých destruktivních snahách a
            jejich rozpoložení, struktura, obsah, dynamika a proces se neustále mění. Jak bylo předtím
            zmíněno, pekla se ve své esenci a substanci nechtějí měnit. Za každou cenu a všemi
            prostředky vzdorují změnám. Chtějí, aby vše bylo konečné a neměnitelné. Ale zde je velký
            paradox jejich rozpoložení - aby oponovala těmto nevyhnutelným změnám, musí soustavně
            vymýšlet všemožné „vynálezy“, „taktiky“, „metody“, „zbraně“, „objevy“ a mnohé jiné věci,
            s jejichž pomocí mohou projevovat odpor k jakékoli změně. Takže musí být nepřetržitě
            aktivní   ve   svých   snahách   dovést   všechno   do   konečného   negativního   stavu   a   do
            rozpoložení, kde by se to stalo navždy fixním. Toto je hlavní cíl všech pekel: Dovést vše ve
            Stvoření do konečného stavu. Všechno v peklech slouží tomuto účelu.

            Jestliže by se dosáhlo rozpoložení konečnosti, pekla by vyhrála bitvu, protože celé Pánovo
            stvoření by zahynulo. To je to, co všichni oddaní členové pekel ve skutečnosti chtějí, aby se
            přihodilo. Tato struktura a funkce pekel se může považovat za jejich „dynamickou“ princip.


            To je důvodem, proč pekla nejsou stejná jako za času Swedenborgových, Dantových nebo
            Ježíše Krista či v jakékoli jiné době. Když jedinec přichází do duchovního světa, neměl by
            očekávat, že jsou stejná.

            Jak   se   před   tím   uvedlo,   pekla   pod   novým   vedením   nové   pekelné  pseudospolečnosti
            prohrála   svou   nedávnou   válku   s   pozitivními   stavy   a   procesy   v   intermediálním   světě.
   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73