Page 41 - nzpjkbr
P. 41

Proč nemůže dojít ke 100% ovládání lidí? Protože musí zůstat nezbytné
            minimum  pro  pravý  Zdroj  Života,  Pána  Ježíše  Krista,  jinak  by  nebylo
            lidstvo  schopno  přežít  ani  vteřinu  a  nebylo  by  dostatečným  a
            vyčerpávajícím způsobem odpovězeno na mnohokrát uvedenou otázku.
            Budeme se zabývat masovou kulturou na Zemi, zaměříme se zvláště na
            takzvaný showbyznys. Z názvu vyplývá, že jde o obchod, tedy o peníze a
            vliv. Nejde o to, aby ti nejtalentovanější a nejlepší umělci rozdávali radost
            a potěšení ostatním, ale aby většinou přinášeli velké zisky a pomáhali
            ovládat a rozptylovat obyvatelstvo, odváděli ho od problémů, ovlivňovali
            jeho myšlení, názory a chování. Někteří „umělci“ se přímo zaprodávají
            vládnoucím elitám a stávají se loutkami a nástrojem negativních entit,
            vědomě poškozují zvláště mládež, která se je snaží různým způsobem
            napodobovat. Společně tak uctívají zlaté tele, aniž by si uvědomovali, že
            slouží silám temna a prohlubují tak negativní stav na Zemi. Na druhé
            straně  přibývá  umělců,  kteří  už  prohlédli  tuto  hru,  zajímají  se  o
            transformaci, hledají pravdu a snaží se ji sdělit ostatním. Poznáte je podle
            toho, že jejich hudba, texty, obrazy, filmy… vzbuzují Lásku, soucit, radost,
            souznění, mír v duši, zvyšují vibrace nebo odkrývají pravdu o podstatě
            života vesmíru a této planety. Právě v oblasti kultury se rozdělování lidí
            na negativní a pozitivní projevuje nejviditelněji, zde se nůžky rozevírají
            nejvíce. Zvláště hudební a filmový průmysl ovlivňuje a formuje myšlení
            lidí  v  masovém  měřítku.  Umění  všeho  druhu  je  lidmi  nejčastěji
            „konzumováno“ prostřednictvím televize. Od poloviny 20. století se toto
            médium dostalo do popředí zájmu obyvatel a stalo se tak nejúčinnějším
            prostředkem manipulace v dějinách lidstva. Z televizních obrazovek se
            na diváky valí „informace“ o dění na planetě, filmové příběhy a seriály,
            hudba, sportovní přenosy, „reality show“ atd. a v myslích lidí vytvářejí
            falešný obraz světa. Reklamy „vnucují“ zboží a služby, bez kterých nelze
            „žít“  protože  je  mají  ti  úspěšnější,  žádanější,  lépe  zaplacení  (spíše
            podplacení). Jsou využívány podprahové signály, které ještě umocňují
            ovládání  drtivé  většiny  nic  netušícího  obyvatelstva.  Přestože  v
            Multivesmíru  platí  duchovní  zákon  svobodné  volby,  není  možné  v
            takovém prostředí zajistit, aby se kdokoli rozhodl v souladu se svou duší,
            když  je  jeho  mysl  od  komunikace  s  duší  (a  tím  nalezení  pravdy  a
            optimálního řešení) izolována. To je důvod, proč jsem tady v hmotném
            těle a pomáhám s ostatními pracovníky světla s transformací lidstva a
            planety. Jinak by negativní stav trval věčně.
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46