Page 39 - nzpjkbr
P. 39

nich často vyvolává strach, ne Lásku a pocit bezpečí a jednoty. Systém je
            učí  víře  v  materialistického  boha  –  PENÍZE.  Společnost  vyzdvihuje  a
            uznává  ty,  kdo  mají  nejvíce  peněz,  majetku,  luxusních  věcí,  můžou  si
            koupit  cokoli,  například  mladá  a  krásná  těla  prodejných  žen  a  mužů.
            Opravdovou  duševní  a  duchovní  Lásku  si  koupit  nelze.  Lidé,  kteří
            přinášejí nejvíce hodnot společnosti, jsou opomíjeni, špatně zaplaceni,
            často vysmíváni i likvidováni. Všechny tyto nedostatky a problémy se
            prohlubují  s  přibývajícím  Světlem,  které  přichází  na  planetu  Zemi  a
            odkrývá pravou podstatu negativního stavu. Inkarnuje se sem stále více
            bytostí  z  vyšších  světů  pozitivního  stavu.  Už  od  raného  dětství  se
            projevují svou výjimečností a schopnostmi, svou moudrostí a Láskou.
            Systém vzdělávání je pro ně překonaný, zastaralý a svazující, nevyhovuje
            jejich  potřebám.  Díky  svému  telepatickému  propojení  s  vyššími
            duchovními  bytostmi  a  se  Mnou,  Pánem  Ježíšem  Kristem,  přinášejí
            řešení na zlepšení života ve všech jeho oblastech a projevech. Stále více
            dospělých  lidí  těmto  indigovým,  křišťálovým  a  duhovým  dětem
            naslouchá, jsou vnímány jako naděje pro přežití lidstva.

            Jak změnit systém vzdělávání po rozdělení lidstva na Zemi? Jak jsem už
            uvedl,  v  pozitivním  stavu  neexistují  peníze,  tedy  odpadá  nedostatek
            čehokoli.  Zdroje  planety  jsou  spravedlivě  rozdělovány  všem  a  lidé
            pracují  pro radost,  užitek  celku.  Nejdůležitějšími  učiteli  jsou  v  raném
            dětství  rodiče.  Jelikož  nemají  povinnost  chodit  do  práce  od  rána  do
            večera, mají více času a energie pro své děti. Zvláště matky rozvíjejí v
            dětech intuici, samostatnost, tvořivost, Lásku. Otcové je učí praktickým
            dovednostem, logice, hrají spolu různé hry. Rodiny žijí pohromadě, ale
            tak,  aby  měl  každý  člen  dostatek  prostoru,  soukromí  a  klidu  pro  své
            potřeby  a  koníčky.  Více  generací  se  podílí na  výchově  dětí.  Prarodiče
            nejsou  fyzicky  sešlí  a  nemohoucí,  mají  dost  energie,  moudrosti  a
            trpělivosti, aby pomohli s rozvíjením svých vnoučat a pra… vnoučat. Děti
            netráví  většinu  svého  času  ve  školních  lavicích,  ale  jsou  vyučovány
            prostřednictvím moderních technologií na různých místech, nejčastěji
            doma. Učitelé jsou koordinátory, partnery a moudrými rádci, nevynucují
            si poslušnost na základě své funkce, věku a vědomostí, protože vědí, že i
            dítě  je  plnohodnotná  bytost  s  vyspělou  duší  a  duchem.  Fyzicky  se
            scházejí  se  svou  skupinou  žáků,  je-li  to  třeba,  například  při  různých
            příležitostech, oslavách, kulturních, sportovních... událostech. Není třeba
            stavět velké školní budovy, zajišťovat jejich neustálý provoz. Výuka se
            často  přenáší  do  přírody,  kde  se  děti  nejlépe  seznamují  s  životem
            minerálů,  rostlin  a  zvířat,  učí  se  je  milovat  a  telepaticky  s  nimi
   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44