Page 39 - nzpjkbr
P. 39
nich často vyvolává strach, ne Lásku a pocit bezpečí a jednoty. Systém je
učí víře v materialistického boha – PENÍZE. Společnost vyzdvihuje a
uznává ty, kdo mají nejvíce peněz, majetku, luxusních věcí, můžou si
koupit cokoli, například mladá a krásná těla prodejných žen a mužů.
Opravdovou duševní a duchovní Lásku si koupit nelze. Lidé, kteří
přinášejí nejvíce hodnot společnosti, jsou opomíjeni, špatně zaplaceni,
často vysmíváni i likvidováni. Všechny tyto nedostatky a problémy se
prohlubují s přibývajícím Světlem, které přichází na planetu Zemi a
odkrývá pravou podstatu negativního stavu. Inkarnuje se sem stále více
bytostí z vyšších světů pozitivního stavu. Už od raného dětství se
projevují svou výjimečností a schopnostmi, svou moudrostí a Láskou.
Systém vzdělávání je pro ně překonaný, zastaralý a svazující, nevyhovuje
jejich potřebám. Díky svému telepatickému propojení s vyššími
duchovními bytostmi a se Mnou, Pánem Ježíšem Kristem, přinášejí
řešení na zlepšení života ve všech jeho oblastech a projevech. Stále více
dospělých lidí těmto indigovým, křišťálovým a duhovým dětem
naslouchá, jsou vnímány jako naděje pro přežití lidstva.
Jak změnit systém vzdělávání po rozdělení lidstva na Zemi? Jak jsem už
uvedl, v pozitivním stavu neexistují peníze, tedy odpadá nedostatek
čehokoli. Zdroje planety jsou spravedlivě rozdělovány všem a lidé
pracují pro radost, užitek celku. Nejdůležitějšími učiteli jsou v raném
dětství rodiče. Jelikož nemají povinnost chodit do práce od rána do
večera, mají více času a energie pro své děti. Zvláště matky rozvíjejí v
dětech intuici, samostatnost, tvořivost, Lásku. Otcové je učí praktickým
dovednostem, logice, hrají spolu různé hry. Rodiny žijí pohromadě, ale
tak, aby měl každý člen dostatek prostoru, soukromí a klidu pro své
potřeby a koníčky. Více generací se podílí na výchově dětí. Prarodiče
nejsou fyzicky sešlí a nemohoucí, mají dost energie, moudrosti a
trpělivosti, aby pomohli s rozvíjením svých vnoučat a pra… vnoučat. Děti
netráví většinu svého času ve školních lavicích, ale jsou vyučovány
prostřednictvím moderních technologií na různých místech, nejčastěji
doma. Učitelé jsou koordinátory, partnery a moudrými rádci, nevynucují
si poslušnost na základě své funkce, věku a vědomostí, protože vědí, že i
dítě je plnohodnotná bytost s vyspělou duší a duchem. Fyzicky se
scházejí se svou skupinou žáků, je-li to třeba, například při různých
příležitostech, oslavách, kulturních, sportovních... událostech. Není třeba
stavět velké školní budovy, zajišťovat jejich neustálý provoz. Výuka se
často přenáší do přírody, kde se děti nejlépe seznamují s životem
minerálů, rostlin a zvířat, učí se je milovat a telepaticky s nimi