Page 38 - nzpjkbr
P. 38

má  možnost  se  svobodně  vyvíjet,  zvyšovat  své  vibrace  a  tím  se
            přibližovat Bohu, Pánu Ježíši Kristu, Jedinému Zdroji Života, Absolutní
            Lásce, Moudrosti, Dobru a Inteligenci.
            Rozebereme  podrobněji  nedostatky  v  systému  vzdělávání  na  této
            planetě:
            Není  jediný  stát,  který  by  do  vzdělání  dětí  a  mládeže  dával  dostatek
            finančních prostředků. Proto jsou školní třídy už na 1. stupni základní
            školy  přeplněné  a  učitel/ka  nemá  možnost  poskytovat  individuální
            přístup a péči. Nadanější děti se nudí kvůli nedostatku podnětů, snaží se
            na  sebe  upozornit,  a  tím  vyrušují  ostatní.  Pomalejší  děti  nestačí
            nastavenému  tempu  výuky  a  cítí  se  být  méněcenné,  do  školy  chodí s
            nechutí  až  odporem,  vznikají  u  nich  různé  nemoci.  Učit  v  takových
            nesourodých a přeplněných třídách je peklo. Učitelé často rezignují na
            kvalitu  výuky  a  stávají  se  nedobrovolnými  dráby  a  hlídači.  Dalším
            nepřítelem  kvalitního  vzdělávání  je  rozdělení  předmětů  do  předem
            daného  časového  plánu  –  rozvrhu  hodin.  Musí  se  dodržovat  kvůli
            střídání  učitelů  různých  předmětů,  stěhování  žáků  do  jiných  učeben,
            často na úkor dokončení rozdělané práce, myšlenky, tématu. Děti pak
            mají zmatek a chaos ve svých myslích, informace se nespojí s dalšími do
            jednoho celku, jsou jako rozházené puzzle, které leží na podlaze a nikdo
            nemá čas ani chuť je spojit v jeden obraz. Učitelé jsou vzděláváni pouze
            v několika málo předmětech, proto sami nehledají souvislosti s jinými
            předměty,  které  dostatečně  neznají,  a  proto  při  výuce  většinou
            nedochází k propojování všech předmětů a vytváření uceleného vědění.
            Opět, jako ve všech oblastech života, zde narážíme na základní princip
            „fungování“ negativního stavu: rozděl a panuj. S tím souvisí i neustálé
            škatulkování  dětí,  jejich  známkování,  posudky  výchovných  poradců,
            tresty, vyzdvihování těch, kdo bezmyšlenkovitě opakují naučené „učivo“
            zpaměti,  nepoužívají  vlastní  intuici,  nápady,  formulace.  Děti,  které
            vybočují z šedého průměru, jsou nežádoucí, protože je s nimi více práce,
            učitel/ka je bere jako konkurenci, protože mnohdy vědí více, než on/a a
            tak  je  ohrožena  jeho/její  autorita.  Nedílnou  součástí  vzdělávacího
            procesu na této planetě jsou různé soutěže. Děti si odmalička zvykají na
            konkurenci  a  soutěžení  mezi  sebou,  je  jim  vštěpováno,  že  budou
            „úspěšné v životě“ jen za cenu poražení soupeřů, jejich psychického či
            fyzického  zdeptání.  Nejsou  vychovávány  v  Lásce  k  sobě  a  bližnímu,  k
            Bohu, přírodě, zvířatům a planetě. Když už jsou vedeny k víře v Boha,
            musejí přijímat různá dogmata a nepravdy. Bůh pod různými jmény v
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43