Page 38 - nzpjkbr
P. 38
má možnost se svobodně vyvíjet, zvyšovat své vibrace a tím se
přibližovat Bohu, Pánu Ježíši Kristu, Jedinému Zdroji Života, Absolutní
Lásce, Moudrosti, Dobru a Inteligenci.
Rozebereme podrobněji nedostatky v systému vzdělávání na této
planetě:
Není jediný stát, který by do vzdělání dětí a mládeže dával dostatek
finančních prostředků. Proto jsou školní třídy už na 1. stupni základní
školy přeplněné a učitel/ka nemá možnost poskytovat individuální
přístup a péči. Nadanější děti se nudí kvůli nedostatku podnětů, snaží se
na sebe upozornit, a tím vyrušují ostatní. Pomalejší děti nestačí
nastavenému tempu výuky a cítí se být méněcenné, do školy chodí s
nechutí až odporem, vznikají u nich různé nemoci. Učit v takových
nesourodých a přeplněných třídách je peklo. Učitelé často rezignují na
kvalitu výuky a stávají se nedobrovolnými dráby a hlídači. Dalším
nepřítelem kvalitního vzdělávání je rozdělení předmětů do předem
daného časového plánu – rozvrhu hodin. Musí se dodržovat kvůli
střídání učitelů různých předmětů, stěhování žáků do jiných učeben,
často na úkor dokončení rozdělané práce, myšlenky, tématu. Děti pak
mají zmatek a chaos ve svých myslích, informace se nespojí s dalšími do
jednoho celku, jsou jako rozházené puzzle, které leží na podlaze a nikdo
nemá čas ani chuť je spojit v jeden obraz. Učitelé jsou vzděláváni pouze
v několika málo předmětech, proto sami nehledají souvislosti s jinými
předměty, které dostatečně neznají, a proto při výuce většinou
nedochází k propojování všech předmětů a vytváření uceleného vědění.
Opět, jako ve všech oblastech života, zde narážíme na základní princip
„fungování“ negativního stavu: rozděl a panuj. S tím souvisí i neustálé
škatulkování dětí, jejich známkování, posudky výchovných poradců,
tresty, vyzdvihování těch, kdo bezmyšlenkovitě opakují naučené „učivo“
zpaměti, nepoužívají vlastní intuici, nápady, formulace. Děti, které
vybočují z šedého průměru, jsou nežádoucí, protože je s nimi více práce,
učitel/ka je bere jako konkurenci, protože mnohdy vědí více, než on/a a
tak je ohrožena jeho/její autorita. Nedílnou součástí vzdělávacího
procesu na této planetě jsou různé soutěže. Děti si odmalička zvykají na
konkurenci a soutěžení mezi sebou, je jim vštěpováno, že budou
„úspěšné v životě“ jen za cenu poražení soupeřů, jejich psychického či
fyzického zdeptání. Nejsou vychovávány v Lásce k sobě a bližnímu, k
Bohu, přírodě, zvířatům a planetě. Když už jsou vedeny k víře v Boha,
musejí přijímat různá dogmata a nepravdy. Bůh pod různými jmény v