Page 37 - nzpjkbr
P. 37

KAPITOLA 4.
                          Změny ve vzdělávání a kultuře

            Negativní  stav  se  projevuje  ve  všech  oblastech  života  lidí  na  planetě
            Zemi. Zvláště výchova a vzdělávání dětí a mládeže slouží loutkovodičům
            k  upevňování  jejich  moci  a  účinnějšímu  ovládání.  Čím  samostatnější,
            vzdělanější,  kreativnější  lidé  jsou,  tím  hůře  se  dají  zmanipulovat  a
            zotročit. Proto je celý systém vzdělávání nastaven tak, aby poskytoval
            velké  množství  izolovaných  informací,  rozdělil  je  do  mnoha  oborů  a
            nehledal  jejich  vzájemné  propojení.  Jsou  „vzděláváni“  specialisté  na
            cokoli, kteří se neorientují v jiných oborech, čímž je velmi omezena jejich
            flexibilita. Při ztrátě zaměstnání ve svém oboru často nemají možnost
            získat jiné, jsou stresováni a cítí se zbytečnými a neužitečnými. Nejde o
            to, aby všichni věděli a uměli všechno, ale aby chápali, že vše je propojeno
            a  tvoří  jeden  celek  –  Multivesmír,  kde  platí  duchovní  zákony.  Jejich
            dodržování  vede  ke  zvyšování  vibrací,  rozšíření  vědomí,  a  tím  k
            snadnějšímu  rozpomínání.  Všechny  informace  jsou  uloženy  v  každé
            buňce  vašeho  těla,  ve  vaší  DNA.  Jak  už  mnozí  vědci  na  planetě  Zemi
            zjistili, vesmír je hologram, kde i v nejmenší části je obsažena informace
            o  celku.  Není  proto  nutné,  aby  se  malé  děti  učily  odříkávat  zpaměti
            nějaké  poučky,  data  historických  událostí,  jména  vojenských  a
            politických vůdců atd. Stačí rozvíjet v nich intuici, spojení se svou duší,
            se  svým  božstvím.  Každé  má  talent  na  něco  jiného,  kvůli  čemu  se
            inkarnovalo právě sem, a proto nutit ho, aby studovalo něco, co nikdy
            nebude potřebovat, co ho dělá nešťastným a stresuje ho, snižuje jeho
            sebevědomí, důvěru v dospělé, v celé lidské společenství.

            V  pozitivním  stavu  také  existují  školy,  ale  fungují  jinak  než  zde.
            Především,  neexistuje  oddělenost ode  Mne,  Pána  Ježíše  Krista,  Zdroje
            veškerých informací. Už v útlém věku jsou děti vědomě spojeny se Mnou,
            vyciťují,  co  je  pro  ně  důležité,  přínosné  a  co  není.  Neznamená  to,  že
            odpadá úloha rodičů a učitelů při výchově a vzdělávání dětí. Jejich vztah
            není založen na vynucování, příkazech a nadřízenosti, ale na spolupráci,
            vzájemném  obohacování,  důvěře  a  hlavně  Lásce.  Děti  jsou  vedeny  k
            dodržování duchovních zákonů, uvědomování si jednoty, nejsou proto
            známkovány, nesoutěží mezi sebou ani si vzájemně nezávidí. Proč a co
            by  si  měly  závidět?  Mají  vše,  co  potřebují  ke  šťastnému  a  bohatému
            životu,  nikdo  je  neohrožuje,  kdykoli  mají  přístup  k  pravdivým
            informacím. Ani v pozitivním stavu není nikdo dokonalý, ale každý ví, že
   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42