Page 37 - nzpjkbr
P. 37
KAPITOLA 4.
Změny ve vzdělávání a kultuře
Negativní stav se projevuje ve všech oblastech života lidí na planetě
Zemi. Zvláště výchova a vzdělávání dětí a mládeže slouží loutkovodičům
k upevňování jejich moci a účinnějšímu ovládání. Čím samostatnější,
vzdělanější, kreativnější lidé jsou, tím hůře se dají zmanipulovat a
zotročit. Proto je celý systém vzdělávání nastaven tak, aby poskytoval
velké množství izolovaných informací, rozdělil je do mnoha oborů a
nehledal jejich vzájemné propojení. Jsou „vzděláváni“ specialisté na
cokoli, kteří se neorientují v jiných oborech, čímž je velmi omezena jejich
flexibilita. Při ztrátě zaměstnání ve svém oboru často nemají možnost
získat jiné, jsou stresováni a cítí se zbytečnými a neužitečnými. Nejde o
to, aby všichni věděli a uměli všechno, ale aby chápali, že vše je propojeno
a tvoří jeden celek – Multivesmír, kde platí duchovní zákony. Jejich
dodržování vede ke zvyšování vibrací, rozšíření vědomí, a tím k
snadnějšímu rozpomínání. Všechny informace jsou uloženy v každé
buňce vašeho těla, ve vaší DNA. Jak už mnozí vědci na planetě Zemi
zjistili, vesmír je hologram, kde i v nejmenší části je obsažena informace
o celku. Není proto nutné, aby se malé děti učily odříkávat zpaměti
nějaké poučky, data historických událostí, jména vojenských a
politických vůdců atd. Stačí rozvíjet v nich intuici, spojení se svou duší,
se svým božstvím. Každé má talent na něco jiného, kvůli čemu se
inkarnovalo právě sem, a proto nutit ho, aby studovalo něco, co nikdy
nebude potřebovat, co ho dělá nešťastným a stresuje ho, snižuje jeho
sebevědomí, důvěru v dospělé, v celé lidské společenství.
V pozitivním stavu také existují školy, ale fungují jinak než zde.
Především, neexistuje oddělenost ode Mne, Pána Ježíše Krista, Zdroje
veškerých informací. Už v útlém věku jsou děti vědomě spojeny se Mnou,
vyciťují, co je pro ně důležité, přínosné a co není. Neznamená to, že
odpadá úloha rodičů a učitelů při výchově a vzdělávání dětí. Jejich vztah
není založen na vynucování, příkazech a nadřízenosti, ale na spolupráci,
vzájemném obohacování, důvěře a hlavně Lásce. Děti jsou vedeny k
dodržování duchovních zákonů, uvědomování si jednoty, nejsou proto
známkovány, nesoutěží mezi sebou ani si vzájemně nezávidí. Proč a co
by si měly závidět? Mají vše, co potřebují ke šťastnému a bohatému
životu, nikdo je neohrožuje, kdykoli mají přístup k pravdivým
informacím. Ani v pozitivním stavu není nikdo dokonalý, ale každý ví, že