Page 78 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 78

KAPITOLA             5.
            putování    a léčení pomocí duchovní  hypnoterapie.


            Než   budeme  pokračovat  v  diskusi  o  procedurách  pro  příští  krok,  musí  se  formulovat












            některé věci na osvětlení.
                základě  jsou  zde    dva  výrazně  odlišné  procesy:  Jeden  je  vlastní  duchovní  hypnóza,
                 V












                 druhý  je  proces   vcházení  do  nitra.   Duchovní  hypnoterapie   má  za  úkol  léčení  lidských











            problémů duchovními prostředky, jak byly          definovány   na prvních 40 stránkách knihy


            Intenzivní   duchovní  Hypnoterapie      a   v  knihách  Principy   duchovní  hypnózy    a   Kdo  jsi  a












            proč     jsi  zde?    Na    druhé    straně  je  proces  niterného  putování  způsobem  udržování










            neustále  se  konajícího  spojení  s  vlastní  duchovní  realitou,  představovanou









            Nejniternější  duchovní  myslí,      vlastními  duchovními  rádci  a,  což  je  nejdůležitější,  se














            samým  Pánem  Jež     íšem  Kristem.   Přitom  se  postupuje  ve  směru  z  nitra  k  zevnějšku.  A













            tak  se  udržuje        na  vaší  nepořádné    planetě  uspořádaná  organizovanost  pravdivého








            života. Má se za to   , že než se   stane proces vcházení do  nitra  pravidelnou   činností, musí



            se  nejdříve  abso    lvovat  duchovní  hypnoterapie.       Jedno  předpokládá  druhé.  Jako







            následek     stane  se  proces  niterného  putování      vlastním  životním  stylem.  Toto  je











            žádoucím     vyzněním  duchovní  hypnoterapie.        Nicméně  je  vzdáleně  možné,  že  nakolik










            vzácných       jedinců  nemusí  projít  celou  škálou  procesu  duchovní  hypnoterapie,  aby  se









            naučili  spr  ávně  jít  do  nitra.   Avšak  i  v  jejich  případě  musí  dojít  nejdříve  k  formálnímu














            seznámení      s  vlastními  duchovními  rádci   a  ke  konverzi  stínu,  či  k  získání  pozitivních











            entit,  jež b  y se   staraly o jejich bezpečnost. Takže do určité  míry   nezbývá nikdo, kdo by



            neměl projít nějakým tím elementem  prvního procesu.

            Na    tomto  místě  je  nutno  varovat  každého,  kdo  čte  tyto  řádky,  že  ne  příliš  mnoho













            jedinců  na  vaší  planetě  bylo  s  to  podstoupit  proces  duchovní  hypnoterapie    a  navázat












            správné  spojení        s  vlastním  duchovním  světem.  Někteří,  co  tak  učinili,  pro  určité













            důležité  duchovní  důvody,      se  postupně  vrátili  do  dřívějšího,  neduchovního  způsobu









            životního     stylu.  Druzí,  nedbaje  varování,  praktikují  postaru.  Zašpiňují  tento  proces











            svými  vlastními  nápady  a  ideami  jiných  falešných  náboženských  systémů,








            spir  itualistických  a  okultistických  trendů,  zabývajících  se  otázkou,  jak  má  vypadat








            struktura     a  údržba      duchovních     procesů    a    duchovního     života.    Takovýmto








            praktikováním  a  postojem  zaprodali  se  dobrovolně  negativnímu  stavu.  Prohlašují,  že










            nadále  pravidelně  provádějí  duchovní         hypnoterapii  a  denně  konají  niterní  pouť,









            nicméně tat   o praxe  bez stálého opravování v  duchu      Nového zjevení Pána Ježíše     Krista




            se  stala    negativní  a  nepřijatelnou.  Naneštěstí  dále  užívají  jména  zprostředkovatele









            přenosu, původce té metodologie, zřejmě za účelem přivábení případné klientely.
              Jen několik jedinců, kteří  původně završili tento proces,  jak byl  znám v té době, zůstalo
            jeho  věrnými  stoupenci,  když  zasvětili  své  životy  následným  náležitým  procedurám  s
















            ochotou podrobit se nutným změnám v samotném procesu, jak jsou zjevovány v čase  a


            prostoru. Zaujetím správného  duchovního postoje  získalo několik málo těchto  jedinců











            dar  pohyblivosti,  poddajnosti,  přizpůsobitelnosti  a  vyrovnanosti.  Nyní  však  se  může










            stát, že dokonce i z tohoto nepatrného počtu zájemců někdo nebude chtít nebo nebude















            duchově  schopen přijmout ani  aplikovat, co zde  následuje a co  je zjevováno v této porci

            Nového  zjevení.  Je  to  věru  proces  diferenciace,  separace  a  zvolení  loajality  vůči
   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83