Page 76 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 76

KAPITOLA             5.
                    vyjmi   napřed   z   vlastního   oka    kládu,   a   teprve  prohlédneš,   abys   mohl

                    vyjmouti z oka svému bratrovi mrvu.‘





            ‚Dívat   se    na   mrvu  k   bratrově  oku‘  je  dívat   se   navenek   z   pozice  venkovní  (zvenku

            navenek).   ‚Ve  svém     oku  nepozorovat   kládu‘  znamená  nebrat   v   úvahu   nepořádek

            obklopující  vlastní  nejniternější  Duchovní   mysl.     Není  vůbec  možno   mít  jasné   vidění,
            nedojde-li   k   náležitému   vyčištění  nejvnitřnější   oblasti    vlastní  bytosti   od   veškeré
            zaneřáděnosti.     ‚Vlastní oko‘   označuje   pravý střed nejniternější Duchovní mysli.    Jenom
            tato Mysl může vidět náležitě. Avšak tam byla  postavena kláda negativním  stavem,            aby

            bylo    zablokováno  toto   vidění  čili   správné   vnímání  duchovní  reality.  Aby   se   jasně



            vidělo, co se má činit s ostatními oblastmi vlastní  mysli a života (zde označenými ‚svým

            bratrem‘),   je   nutno  nejdříve  odstranit    tu   kládu  -  blok   z   nejniternější   oblasti   celku
            vlastní mysli.


            Proto     se   potřebuje   počáteční   zakročení.   Ve   druhém   stupni  pokročení,  který  odráží

            kniha  Kdo jsi a proč jsi zde?, jde o pokus dostat se dále v tomto ohledu, avšak stále ještě
            bez přímého  přiznání potřeby       pracovat s vlastní  vnitřní  i  vnější  myslí.  V  rámci tohoto


            kroku   se   radí   spojit   se   nejdříve  s   vlastní  Duchovní   myslí    a   pak  z   této   pozice,  před

            obrácením ‚stínu‘        a  než dojde ke styku s vlastními  duchovními rádci,  vyřešit zpočátku

            všelijaké   druhy   všedních,   pozemských   problémů,   které   jsou   obvykle   čistě


            psychologického       (vnitřní  (interiorní)   mysl),  nebo   tělesného   charakteru   (exteriorní
            (vnější) mysl).
            Ve skutečnosti     jsme   se v tomto procesu, po navázání styku s  Duchovní myslí,       učili, jak

            prosit   vlastní  Duchovní   mysl,    aby   nám   ukázala   náležité  kroky,   které   třeba   učinit.   Je
            nutno  usilovat   nejdříve   o  proměnu   ‚stínu‘?   Nebo   vyvolat  vlastní  duchovní  rádce    na
            úrovni  Duchovní     mysli?   Nebo zda by nebylo výhodnější vyřídit vlastní psychologické a


            somatické   problémy   z   pozice    Duchovní   mysli  dříve,   než  by  se   postupovalo  dál?  Ve
            všech  těchto  případech  má  se  pracovat    ve  směru  z   vnitřku  k  zevnějšku.   Různí  jedinci
            mají různé potřeby      a rozličné stupně pohotovosti, které rozhodnou o        volbě vhodného
            přístupu.

            V druhem  kroku této metodologie byl vyvinut  složitý  systém bezpečnostních prověrek,
            které bylo    radno   přísně sledovat, aby  bylo   zaručeno, že došlo ke  styku  s pravou  Vnitřní
            myslí    a   pravými  duchovními   rádci.  Zpočátku   a   jen   pro   kratičkou   dobu   byly   tyto

            bezpečnostní prověrky validní a       dobře sloužily  tomu, k čemu  byly určeny:  eliminovaly
            možné  podvodníky.   Avšak       jak   začalo   docházet   k   ohromným   změnám   v  duchovním
            světě    a   přitom   víc   a   víc   vychytralých  a   protřelých   negativních   entit   mělo   dovoleno

            vstoupit do lidských myslí na      vaší planetě, staly se tyto bezpečnostní prověrky  méně       a


            méně   spolehlivými.      Došlo   k  bodu,   kdy   se   staly  neužitečnými  a  jenom  pro  smích
            negativnímu     stavu.   Hlavním důvodem pro tuto situaci je to, že až  dosud nebyl      dovolen
            přímý pracovní přístup na odstranění        nečistot negativního stavu, jež    obkličují  vnitřní   i
            vnější   mysl.    Tyto   úrovně   mysli   se   staly  nyní   nejspolehlivějšími  baštami   negativního
            stavu pro    blokování každé správné percepce  toho, co se děje v  Nejniternější duchovní
            mysli.


            Doposud   hlavní   nápor   útoků  a   blokování  negativního   stavu    mířil   proti  nejniternější
            Duchovní mysli.     Proto to soustředění  se na práci s  Duchovní myslí.    Jak se stával přístup
   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81