Page 75 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 75
NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
mysli a podle pravých duchovních principů, jak byly předloženy vlastními
opravdovými rádci, když toto bylo prožito a nový životní styl, vyvěrající z této potřeby,
se upevnil, pak se může pohotově přistoupit k následujícímu kroku. V tomto stupni
pokročení byla zodpovědnost za vcházení do nitra a za znalost duchovní pravdy ve
vlastním nitru úplně přiřčena každému jednotlivci. Aby se splnilo, co tento krok
vyžaduje, byla na požádání Pána Ježíše Krista napsána nová kniha, v níž je nabídnut
těm, kdo si přejí projít tímto procesem, návod, jak jít krok za krokem dovnitř, jak se
spojit s vlastní Duchovní myslí, provést různé bezpečnostní prověrky a jak
komunikovat s vlastními duchovními rádci. Kniha tato vyšla pod názvem Kdo jsi a proč
jsi zde?.
Povšimněte si, prosím, že důraz v těchto dvou předešlých krocích se kladl na to, jak
pracovat s vlastní Duchovní myslí, z pozice této Duchovní mysli čili z vlastní opravdové
niternosti s pomocí obráceného vlastního stínu a vlastních duchovních rádců. V
prvním stupni pokročení není žádná zmínka, ba ani pocit, že se má něco dělat s vlastní
vnitřní myslí a ještě méně s exteriorní čili vnější myslí. Předpokládalo se jako
samozřejmost, že při práci s Duchovní myslí (tenkrát nazývanou Vnitřní mysl) bude
a
automaticky postaráno o všechny problémy interiorní zevní mysli.
Neúplnost tohoto procesu byla dovolena a bylo jí zapotřebí v té době, aby lidští
tvorové se svým návykem zdržovat se stále ve vnějšku svých vlastních bytostí
nezůstali navždy uvízlými a zabořenými do bahna interiorní či exteriorní úrovni svých
myslí. Opakujeme zde, že nejpřednějším krokem v této práci je návrat k pravým
niternosti
duchovním procedurám - z navenek. Kdyby se přednostně a plně věnovala
pozornost práci s vnější myslí, pak s myslí vnitřní, bylo by to postupem z vnějšku
dovnitř. Toto je procedura negativního stavu. Nic užitečného nemůže být docíleno,
půjde-li tímto směrem. Použití postupu z vnějšku do niternosti by skončilo daleko
horším stavem plného rozmachu negativního stavu, s pociťováním falešného bezpečí a
štěstí, jak je to v případě následovníků různých guru, učitelů, swami, šamanů, lékařů-
čarodějů, ‚svatých‘ mužů se všemi jejich bláznivými rituály, cvičeními, čakrami,
kundalini a čeho všeho, co tam máte v takové hojnosti.
Nicméně, jakmile byla uznána potřeba správného postupu z niternosti k zevnějšku a
jedinci, užívající tyto metody, byli pevně zakotvení v nejniternější úrovni své mysli, pak
z té pozice lze obrátit náležitě a účinně veškerou pozornost ke stavu a podmínkám
jejich interiorní a exteriorní mysli i všem jiným činitelům jejich myslí.
Prvním krokem je vymést nejdřív všechno smetí negativního stavu, kterým je
obklopena Duchovní mysl. Z této pozice, po odstranění té zaneřáděnosti, bude možno
se dobře dívat a jasně vidět, co se může dělat se zbytkem nepořádku obklopujícím
vnitřní a vnější mysl. Jeden z vnitřních duchovních významů tvrzení, zaznamenaného
v Matoušově evangeliu v kapitole 7 ve verších 3-5, se symbolicky vztahuje k tomuto
předmětu. Toto je tam řečeno:
‚Jak pak vidíš mrvu v oku svého bratra, ale v svém vlastním oku
nepozoruješ kládu? Anebo jak můžeš říkati svému bratrovi: „Dovol,
z
vyjmu ti mrvu oka!“ a zatím máš kládu v svém vlastním oku? Pokrytče,