Page 75 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 75

NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA



            mysli    a   podle   pravých   duchovních  principů,   jak   byly   předloženy  vlastními
            opravdovými rádci, když  toto bylo prožito a  nový životní styl, vyvěrající z této potřeby,
            se   upevnil,   pak   se   může   pohotově    přistoupit   k   následujícímu   kroku.   V   tomto  stupni
            pokročení   byla   zodpovědnost   za   vcházení   do  nitra  a   za   znalost  duchovní   pravdy    ve
            vlastním  nitru  úplně   přiřčena   každému   jednotlivci.   Aby   se   splnilo,   co   tento   krok
            vyžaduje,  byla  na  požádání  Pána  Ježíše  Krista    napsána  nová  kniha,  v  níž  je  nabídnut

            těm,  kdo  si  přejí  projít  tímto  procesem,  návod,  jak  jít  krok  za  krokem  dovnitř,    jak  se
            spojit   s   vlastní  Duchovní   myslí,  provést   různé  bezpečnostní   prověrky  a   jak
            komunikovat s vlastními  duchovními rádci.        Kniha tato vyšla pod názvem  Kdo jsi a proč
            jsi zde?.


            Povšimněte  si,  prosím,  že  důraz  v  těchto  dvou  předešlých  krocích     se  kladl  na  to,  jak
            pracovat s vlastní    Duchovní myslí, z pozice  této   Duchovní mysli čili z vlastní opravdové
            niternosti   s   pomocí   obráceného   vlastního  stínu   a   vlastních   duchovních   rádců.    V
            prvním  stupni pokročení      není žádná zmínka, ba ani pocit, že se má něco dělat  s      vlastní

            vnitřní   myslí    a   ještě   méně   s  exteriorní  čili  vnější   myslí.  Předpokládalo   se   jako
            samozřejmost,  že  při  práci  s  Duchovní  myslí    (tenkrát  nazývanou  Vnitřní  mysl)  bude
                                                                         a
            automaticky     postaráno o všechny problémy  interiorní        zevní mysli.


            Neúplnost   tohoto     procesu  byla   dovolena  a   bylo  jí   zapotřebí  v   té   době,   aby   lidští

            tvorové   se   svým   návykem   zdržovat   se   stále   ve  vnějšku    svých   vlastních   bytostí
            nezůstali navždy uvízlými a zabořenými do  bahna  interiorní             či  exteriorní úrovni   svých
            myslí.    Opakujeme   zde,   že   nejpřednějším   krokem   v   této   práci   je  návrat   k  pravým
                                             niternosti
            duchovním      procedurám  -  z              navenek.   Kdyby  se  přednostně  a  plně  věnovala

            pozornost  práci   s  vnější   myslí,    pak   s  myslí   vnitřní,  bylo   by   to   postupem   z  vnějšku
            dovnitř.    Toto   je   procedura   negativního   stavu.   Nic  užitečného   nemůže   být  docíleno,

            půjde-li   tímto  směrem.  Použití   postupu   z  vnějšku  do  niternosti    by   skončilo   daleko
            horším stavem plného rozmachu negativního stavu, s pociťováním              falešného bezpečí    a
            štěstí,  jak  je  to  v  případě  následovníků  různých  guru,   učitelů,   swami,  šamanů,  lékařů-
            čarodějů,  ‚svatých‘     mužů  se  všemi   jejich   bláznivými   rituály,   cvičeními,  čakrami,

            kundalini    a čeho všeho, co tam máte v takové hojnosti.

            Nicméně,  jakmile  byla  uznána  potřeba  správného         postupu  z   niternosti  k   zevnějšku  a

            jedinci, užívající tyto metody,  byli pevně zakotvení v     nejniternější úrovni   své mysli, pak
                z  té   pozice   lze   obrátit   náležitě   a   účinně   veškerou   pozornost   ke   stavu  a   podmínkám

            jejich  interiorní  a  exteriorní mysli   i všem jiným činitelům jejich myslí.


            Prvním   krokem       je  vymést   nejdřív   všechno   smetí   negativního   stavu,  kterým  je

            obklopena  Duchovní  mysl.         Z  této pozice,  po odstranění té  zaneřáděnosti,   bude  možno
            se   dobře   dívat   a   jasně   vidět,   co   se   může    dělat   se   zbytkem   nepořádku   obklopujícím


            vnitřní   a  vnější  mysl.  Jeden  z   vnitřních  duchovních  významů  tvrzení,  zaznamenaného

                v  Matoušově   evangeliu   v   kapitole   7   ve   verších   3-5,   se   symbolicky   vztahuje   k   tomuto
            předmětu. Toto je tam řečeno:
                    ‚Jak   pak   vidíš   mrvu    v   oku   svého   bratra,   ale   v   svém  vlastním  oku


                    nepozoruješ  kládu?     Anebo      jak   můžeš   říkati   svému  bratrovi:   „Dovol,

                                    z
                    vyjmu ti mrvu       oka!“   a zatím máš kládu v svém vlastním oku? Pokrytče,
   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80