Page 459 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 459

NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA



            ve  fyzickém     či  zevním  světě.  Toto   je   způsob,   jak   jsou   mezi   sebou   spojeni   a   jak   si
            vzájemně radí        a  navzájem se podporují.
                V  pozitivním  stavu  stvoření  a  jeho  multiverzu  jsou  si  tito  jedinci  jasně  vědomi  jeden





            druhého   a   neustále   koordinují   svou   práci   způsobem   co   nejkrásnějším,
            nejproduktivnějším   a   co   nejkonstruktivnějším.           Jsou   nazýváni     opravdovými,
            bezprostředními   bratry   a   sestrami.    Všichni   ostatní  jedinci,   co   se   narodili   z   nějakých
            jiných  idejí   rozličných elementů Přirozenosti  Pána Ježíše Krista,    se také nazývají  bratry
            a sestrami,   byť  ne bezprostředními, neboť ty  ideje  přece jen přišly ze  stejného zdroje.


            Nuže   toto   je   uspořádání,  které    existuje   v   pozitivním  stavu.  Ale  co   s   procesem   smrti,
            znovuzrození,   vzkříšení,   transfigurace   a   transformace?       Zdalipak   existují   takové
            procesy       v  pravém  stvoření?



                V  pravém  stvoření  existují   souvztažné   faktory   k   těmto   pojmům,  které   mají   odlišný
            význam i    jiné   spoluoznačení. Vztahují se k   velmi důležitému    faktu interakce,   existující
            mezi   nositeli  idejí   zmíněných   elementů   a   jejich   Absolutním  zdrojem    čili  k   interakci,
            existující mezi Absolutním stavem a stavem relativním.





            Je   třeba,   abyste   si   pamatovali,   že  prvek    ve  svém  původním   prameni  -  tím,   že   jde   o

            absolutní  zdroj      -  je  v   absolutním  stavu  a  kondici.  Díky  tomuto  faktu  se  přirozenost  a
            obsah toho elementu  nikdy nemůže vyčerpat. Ani se nemůže vyčerpat              jeho idea, jelikož
            je   absolutní   kvůli   Povaze   svého   Zdroje.    Avšak  je   přinášena   do   relativních   okolností,
            neboť    její nositel   či forma jsou   vybudovány z   elementů prostředí, které byly specificky
            stvořeny   za   tím   účelem     -  zaopatřit   nositele   ideje   příslušného   elementu.  Jelikož   je
            stvořeno,  nemůže být  prostředí     i se svými   prvky   nikdy absolutní.   Takže povšechnost a
            úplnost   povahy  této   ideje    a   tohoto   prvku   se   nemůže   doručit   nositeli   simultánně   a
            synchronně.  Na místo  toho     se  idea   projevuje v   té nádobě   či její  formě   nebo v   jejím  těle

            či  nositeli     v  postupných,   progresivních   krocích.  Tento  proces   odráží  to,   co   je   vám

            známo jako  princip duchovní progrese.
            Pokud  si  vzpomínáte,  ten  princip     tvrdí,  že  když  jednou  jakýkoliv  krok  či  stav  vyčerpá

            svou  užitečnost  a  doslouží  svému  účelu,  pak  je  ten  krok  zakončen  a  nový  krok  a  stav




            vstupuje    do  jsoucna  a  bytí.  Budete-li  aplikovat  tento  princip  na  právě  teď  probíraný


            předmět, pak uvidíte, že každý  jedinec      čili  nositel  čili  kontejner ideje  toho elementu ve

            své specifičnosti žije od jednoho kroku k       dalšímu.  Jeho život  v  každém  momentě svého


            manifestování  odráží       kvalitu,  obsah   i   kvantitu   toho   specifického   aspektu   ideje

            příslušného   elementu,   jaký   mu   byl   dán       v  souladu   s  jeho   plnými  potenciály   pro

            uskutečnění   toho   aspektu         v  každém   daném   čase.  Tím,   že  není  absolutní,   nýbrž


            relativní,    je  schopen  ten  který  jedinec  uskutečnit   pouze  něco   málo   z  přirozenosti




            aspektu  ideje toho elementu.      A pro  podmínky  své relativnosti jsou  potenciály každého
            jedince   vyčerpatelné.  V   určitém bodě  individuum pozná a  projeví ten aspekt, jak jen je


            to      v  jeho  silách  za  existujících  okolností.  Když  jednou  tato  situace  nastane,  užitečnost


            toho  individua       v  těch  specifických  podmínkách  končí.  Za  těchto  okolností  nemůže  déle



            přinášet něco z    toho aspektu. Proto nastává v  tom momentě  konec jeho života  za těch
            specifických okolností. Zakončení       tohoto života za těch specifických okolností se může
            pojímat jako to,  co lidští tvorové   nazývají  smrtí.
   454   455   456   457   458   459   460   461   462   463   464