Page 329 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 329
NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
Toto je důvod, proč Nová nebeská společnost byla nazývána prototypem a
předchůdcem tohoto nového vesmíru. Bylo to proto, aby se každý mohl připravit na
přijetí nového vesmíru do široké multiverzální rodiny, který by měl stejnou funkci,
multiverzálním
jakou má Nová nebeská společnost, jenže v daleko širší škále - v
vzájemném napojování mezi všemi životními modalitami veškerých jsoucen a bytí.
Aktu stvoření tak nedozírné obrovské entity, jako je tento typ vesmíru se všemi jeho
světy a sentientními i nesentientními životními formami s jejich příslušnými
prostředími, musí předcházet stvoření jeho prototypu. Protože chybějícími
komponentami v Přirozenosti Nejvyššího byly lidské komponenty zfabrikované
z elementů zóny vymístění - skutečnost to, jaká by nedovolila stvoření nového vesmíru
se specifickým typem přirozenosti - stvoření vyvinut z těchto
měl být prototyp nového
součástí. Konec konců, ony to byly, co znemožnily, aby se stvoření plně těšilo stavu a
podmínkám, jaké prožívá nyní. Toť důvod, proč bylo řečeno, že členové Nové nebeské
společnosti pomáhali Pánu Ježíši Kristu při stvoření nového vesmíru. Jelikož nový
vesmír představuje tento sjednocující princip, všechny změny a transformace
směřující k unifikaci sentientních entit a jejich příslušných vesmírů mají se měřit jeho
stavy a procesy.
3. Nový vesmír svou strukturou a dynamikou zavádí v multivesmíru stvoření nový typ
duchovnosti, který se odráží ve způsobu, jakým jeho členové vytvářejí vztah k Pánu
Ježíši Kristu a jak se uctívá.
Kdyby nějaká lidská bytost potkala novou sentientní entitu z toho vesmíru a kdyby se
jí zeptala, do jaké církve patří a chodí, pak by odpověď zněla takto: ‚Chodím do církve
Pána Ježíše Krista.‘ A kdyby jí byla položena otázka, kde se nachází ta církev, odpověď
by byla: ‚V mém srdci.‘ Toto označuje, že mají vztah i druh bohoslužby vůči Pánu Ježíši
Kristu, které jsou povahy hluboce soukromé, intimní a osobní, zahrnující všechny
aspekty jejich osobnosti simultánně - zvnitřku navenek. A ježto zde se zevnějšnost
uplatňuje stejnou měrou, je zkušenost prožitku soukromé, intimní a osobní interakce a
bohoslužby přístupná pro vzájemné oplácení a sdílení s každým, kdo si toho přeje.
Do této bohoslužby a vztahovosti byla uvedena zcela nová komponenta. Jako integrální
část jejich sjednocené jedné sentientní mysli je jejich duchovní-duševní-přírodně-
fyzická sexualita. Máte-li se stýkat s povšechností Nové přirozenosti Pána Ježíše Krista
z pozice povšechnosti své sjednocené mysli, pak musíte do toho zahrnout i všeobsažný
nástroj vzájemného sdílení - sexualitu.
Až dosud mělo ostatní stvoření sexuální vztah k Nejvyššímu jedině pomocí mediace,
nikoliv osobně, soukromě a intimně. Sexuální poměr s Ním/s Ní se uskutečňuje přes
vašeho sexuálního společníka a u vašeho pohlavního partnera skrze vás. U ženského
pohlavního společníka - ze stanoviska muže - bylo sexuální spojení vždy s Femininním
mužského sexuálního
principem Nejvyššího. U partnera - ze sexuální
stanoviska ženy –
spojení bylo vždycky s Maskulinním principem Nejvyššího. Jak bylo uvedeno dříve,
neexistuje žádný sexuální poměr muže s mužem ani ženy k ženě, neboť se jedná o
stejný princip. Tento typ homosexuálního vztahu je možný pouze v lidském životě, aby
se tak odrážel zvrácený, zprzněný, zmrzačený a zfalšovaný životní styl toho života.