Page 325 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 325

NOVÉ  ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA

            budou  mít  k   dispozici  lidští  tvorové  v   budoucnosti.  Jenže   problémem  je,  že   při  vstupu
            do   tohoto  jezera-archivu   by   tazatel   bez   speciální   ochrany   nemohl   tuto   zkušenost
            přežít.   Tím, že  nová přirozenost   Pána Ježíše Krista   dovoluje každému, aby Jej/Ji prožil
            způsobem  nanejvýš  soukromým,  intimním  a  osobním,  bude  tazatel  vždy  doprovázen
                k  tomu jezeru   Pánem  Ježíšem Kristem jako štítem a ochráncem.


            Kdyby  Pán  Ježíš   Kristus  neměl  tuto  novou  přirozenost,  zahrnující  lidské  tělo,  jež  bylo


            zfabrikováno        z  elementů   negativního   stavu,   pak   by  ohnivé   jezero-archiv  nevydrželo

            Jeho/Její   přítomnost   a   shořelo   by  na   popel   ve  zlomku   vteřiny.      V  určitém   nezvyklém
            smyslu    je  tento archiv   živoucí entitou.   Navždy a nadobro by tak mohly  zmizet  všechny
            cenné  a  hodnotné   zkušenosti   a   příklady   životního   stylu   negativního   stavu.   Nic   by
                                 tom  případě  -  jako  výsledek  té  otázky  -  musel  by  negativní  stav  být
                z  nich  nezbylo.  V
            aktivován     zas   a   znovu.   A  to   by   bylo   zbytečným   mařením   drahocenných   životních

            energií.   Avšak   díky  tomu,   že   zahrnuje   ve   Své   Přirozenosti   to  tělo,    může  Pán   Ježíš
            Kristus bezpečně vstoupit  do toho jezera a  skrze toto      tělo může ochránit jak    archiv, tak
            i  tazatele  před  zkázou  a  smrtí.     V  tomto  závažném  smyslu  má  Nová  přirozenost  Pána
            Ježíše Krista nesmírný     preventivní význam.


            Jak  vidíte,  čím  více  zakoušíte  dosah  tohoto  faktu  o  Pánu  Ježíši  Kristu,   tím  více  budete
            moci  chápat    absolutní  nutnost  původního  Nejvyššího,  aby  si  opatřil  tuto  přirozenost


                                                                            a
            pomocí  inkarnace na vaší planetě  ve  formě  Ježíše  Krista       aby tak   vstoupil do pekel.  V

            procesu     změny,   modifikace  a  transformace   každého,   kdo   již  je   a   existuje,   dochází


                k  plné   proměně   struktury  modality  jejich   percepce,   chápání,  myšlení,   chtění,   cítění,

            zaměřenosti, chování, jednání a vztahovosti.
            Za   prvé:   dochází   ke  změně   struktury   jejich   myslí,    aby   mohli   přijmout,   integrovat   a
            pojmout  ideu Nové přirozenosti Pána Ježíše Krista.        Když   se toto učiní,  pak se  pozmění
            tvar,    obsah   a  modalita  duchovní   mysli  -  toho  nejniternějšího  každého  ducha  -



            odrážející   novou  strukturu Pána     Ježíše Krista.   Všechny nové  ideje  v   duchovní mysli   se
            rodí      z  pozice   integrace   a   syntézy   všech  elementů  duchovního   stavu.  Před   tím   byly

            produkovány a  vnímaly se z       pozice  analýzy a klasifikace. Také nebyl přímý přístup ke
            zkušenosti        s  elementy  z
                                          vně   od  stvoření.  Sjednocující   princip  byl   předpokládán
            potenciálně   a   teoreticky,   nikoliv   přímo   a   zkušenostně.  Nové   ideje    se   rodily   z   pozice
            niternosti    odděleně   od  zevnějšnosti  a  pak  byly   promítnuty  navenek.  Nyní  se   rodí




                v  niternosti dohromady se  zevnějšností jako integrální povšechnosti všeho.      Takže nyní

            se  také   zevnějšnost   stává   účastnicí   procesu    tvoření  a   ne  jenom   přijímatelkou   jeho

            výsledků.
            Jakmile   se   přeměna   struktury  duchovní   mysli     ukončí,  intermediální   mysl   prochází
            stejným   procesem          z  hlediska   její   struktury.  Proces   její  mentace  plně   odpovídá


            „restrukturované“       duchovní   mysli  a   rozvíjí   takovou   modalitu   myšlení,   usuzování,
            cítění,   záměrnosti,  chtění  atd.,   jaká   odráží   toto    nové  postavení.  Totéž  se   stane   se


            zevnější myslí    a s   následným stylem chování,  činnosti, postojů a života obecně.
            Rozdíl mezi  sentientními     entitami, jež byly  v   jsoucnu a  bytí  před  touto fundamentální
            změnou, a  těmi, co právě byly stvořeny, je ve  faktu, že      dřívější   entity plně uchovají ve
            své   paměti   všechny   vzpomínky   a   prožitky    svého  dřívějšího   stavu.  A   ačkoliv   mohou

               s  jistotou říci, že nejsou takové, jakými bývaly, a že nic starého v   nich nezůstalo, přece
   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330