Page 325 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 325
NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
budou mít k dispozici lidští tvorové v budoucnosti. Jenže problémem je, že při vstupu
do tohoto jezera-archivu by tazatel bez speciální ochrany nemohl tuto zkušenost
přežít. Tím, že nová přirozenost Pána Ježíše Krista dovoluje každému, aby Jej/Ji prožil
způsobem nanejvýš soukromým, intimním a osobním, bude tazatel vždy doprovázen
k tomu jezeru Pánem Ježíšem Kristem jako štítem a ochráncem.
Kdyby Pán Ježíš Kristus neměl tuto novou přirozenost, zahrnující lidské tělo, jež bylo
zfabrikováno z elementů negativního stavu, pak by ohnivé jezero-archiv nevydrželo
Jeho/Její přítomnost a shořelo by na popel ve zlomku vteřiny. V určitém nezvyklém
smyslu je tento archiv živoucí entitou. Navždy a nadobro by tak mohly zmizet všechny
cenné a hodnotné zkušenosti a příklady životního stylu negativního stavu. Nic by
tom případě - jako výsledek té otázky - musel by negativní stav být
z nich nezbylo. V
aktivován zas a znovu. A to by bylo zbytečným mařením drahocenných životních
energií. Avšak díky tomu, že zahrnuje ve Své Přirozenosti to tělo, může Pán Ježíš
Kristus bezpečně vstoupit do toho jezera a skrze toto tělo může ochránit jak archiv, tak
i tazatele před zkázou a smrtí. V tomto závažném smyslu má Nová přirozenost Pána
Ježíše Krista nesmírný preventivní význam.
Jak vidíte, čím více zakoušíte dosah tohoto faktu o Pánu Ježíši Kristu, tím více budete
moci chápat absolutní nutnost původního Nejvyššího, aby si opatřil tuto přirozenost
a
pomocí inkarnace na vaší planetě ve formě Ježíše Krista aby tak vstoupil do pekel. V
procesu změny, modifikace a transformace každého, kdo již je a existuje, dochází
k plné proměně struktury modality jejich percepce, chápání, myšlení, chtění, cítění,
zaměřenosti, chování, jednání a vztahovosti.
Za prvé: dochází ke změně struktury jejich myslí, aby mohli přijmout, integrovat a
pojmout ideu Nové přirozenosti Pána Ježíše Krista. Když se toto učiní, pak se pozmění
tvar, obsah a modalita duchovní mysli - toho nejniternějšího každého ducha -
odrážející novou strukturu Pána Ježíše Krista. Všechny nové ideje v duchovní mysli se
rodí z pozice integrace a syntézy všech elementů duchovního stavu. Před tím byly
produkovány a vnímaly se z pozice analýzy a klasifikace. Také nebyl přímý přístup ke
zkušenosti s elementy z
vně od stvoření. Sjednocující princip byl předpokládán
potenciálně a teoreticky, nikoliv přímo a zkušenostně. Nové ideje se rodily z pozice
niternosti odděleně od zevnějšnosti a pak byly promítnuty navenek. Nyní se rodí
v niternosti dohromady se zevnějšností jako integrální povšechnosti všeho. Takže nyní
se také zevnějšnost stává účastnicí procesu tvoření a ne jenom přijímatelkou jeho
výsledků.
Jakmile se přeměna struktury duchovní mysli ukončí, intermediální mysl prochází
stejným procesem z hlediska její struktury. Proces její mentace plně odpovídá
„restrukturované“ duchovní mysli a rozvíjí takovou modalitu myšlení, usuzování,
cítění, záměrnosti, chtění atd., jaká odráží toto nové postavení. Totéž se stane se
zevnější myslí a s následným stylem chování, činnosti, postojů a života obecně.
Rozdíl mezi sentientními entitami, jež byly v jsoucnu a bytí před touto fundamentální
změnou, a těmi, co právě byly stvořeny, je ve faktu, že dřívější entity plně uchovají ve
své paměti všechny vzpomínky a prožitky svého dřívějšího stavu. A ačkoliv mohou
s jistotou říci, že nejsou takové, jakými bývaly, a že nic starého v nich nezůstalo, přece