Page 323 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 323
NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
Toto je tedy důvod, proč v lidském životě odpověď na jakoukoliv změnu, jež nastala
kdekoliv jinde, přichází s opožděním někdy tisíce nebo dokonce i milióny let vašeho
času - než tyto změny jsou plně provedeny jinde. Takto změny v obecnosti probíhají.
Ovšem, v tomto popisu jde o to, ‚jak‘ proces probíhá za stanoviska pozorování, nikoliv
‚proč‘ a ‚co‘ probíhá.
Proč má docházet ke změnám? A když k nim dojde, co se změní? Odpověď na otázku:
změny,
proč? lze najít v zákonu duchovní progrese a jak je definován v desáté kapitoly
této knihy. Ve skutečnosti potřeba změny tkví strukturálně v podstatě samého života.
Pán Ježíš Kristus
Takto život udržuje své žití. Jak si pamatujete, Absolutní zdroj života -
vpouští život do stavu a podmínek relativnosti postupnými kroky. Každý krok
představuje novou změnu, vyžadující akomodaci, transformaci, přizpůsobení a
modifikaci starého čili předešlého kroku. Tyto změny se ovšem odrážejí v životním
stylu nositelů různých kroků projevování života. Změny v negativním stavu se
neodvratně spouštějí změnami v pozitivním stavu kvůli shora uvedenému způsobu
závislosti. Změny v lidském životě jsou odrazem obou.
Odpověď na otázku: co se mění? je složitější. Úplně závisí na kvalitě a obsahu ideje
uvolněné Absolutním životem Pána Ježíše Krista pro další krok, který následuje po
předešlém. Co může mít v základě větší dopad než idea, uvolněná pro stvoření, týkající
se strukturální proměny Pravé přirozenosti Pána Boha Nejvyššího v plnost Pána Ježíše
Krista? Musíte si pamatovat, že se tu pojednává o povaze Absolutní změny. Jelikož
Nejvyšší byl absolutní, Jeho/Její změna nemůže být relativní. Musí být absolutní.
Změna tohoto rozsahu vyžaduje změnu ve všech úrovních, sférách, stupních, stavech,
procesech, podmínkách, místech, časech a v jsoucnu a
čem všem každého a všeho v
bytí. Nikdo a nic není vyloučen či vyjmut z tohoto dosahu; jediný rozdíl je v čase a
časoprostorem
místě této změny. Tak, například, všechna jsoucna a bytí svázaná s
budou potřebovat tisíce eónů, aby mohla zažít a reflektovat plný dopad té změny ve
své vlastní struktuře i stavu.
V tomto ohledu tudíž odpověď na otázku: co je to, co se mění? je velice prostá: Všechny
aspekty struktury a dynamiky sentientní mysli a její přirozenosti jsou v procesu změny
a transformace. tím, že multivesmír stvoření je závislý svým jsoucnem a bytím na
A
sentientní mysli, pak se jeho struktura i přirozenost změní podle ní.
Je tu ale jiný činitel změny tohoto typu. Velmi málo lidských tvorů i jiných lidí si
uvědomuje, co je tímto faktorem. Když se mluví o změnách, mluví se o všech a všem, co
je a existuje. Avšak Absolutní změna v Absolutní přirozenosti Nejvyššího, jenž se stal
plností Pána Ježíše Krista, vyžaduje odlišné uspořádání. Nemůže se omezit jen na to, co
Přirozenosti již svým vlastním principem vyžaduje
je a existuje. Jakákoliv změna v té
nové stvoření. Protože podobná přirozenost dříve neexistovala, nemohl existovat ani
stav, odrážející tuto Novou přirozenost. Jak vidíte, máme zde dva faktory této změny:
1. Změna u všech a všeho, co již je a existuje a 2. stvoření něčeho nového, co nemělo
jsoucno a bytí, dokud nedošlo k této změně či dokud změna nebyla završena.
Pán Ježíš Kristus tímto zjevuje, že právě dokončil stvoření úplně nového,
interuniverzálního, interdimenzionálního a multimodálního vesmíru, se zcela
novými sentientními entitami a jejich příslušným prostředím a nesentientními