Page 16 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 16

KAPITOLA 1.

            Důvodem,   proč   bylo   nutné   mluvit         z  pozice  oddělenosti,  bylo   to,   že  v   té   době



            neexistovala    žádná  pravá  duchovní  znalost  o  tom,  že  se  veškerý  vztah  k   Bohu  neboli
            vůči   Pánu   Ježíši   Kristu   musí   ustanovit      z  vnitřku,  z
                                                                         vlastní   ‚Duchovní   mysli‘,   nikoliv
                z  vnějšku.   Tenkrát se  předpokládalo,  že pravé  uctívání a poměr  k   Bohu   (uctívat  Boha,
            znamená   mít   ten   pravý   vztah)       se   mohou   docílit  jen  dodržováním   určitých

            předepsaných  zevnách obřadů,        což je hezky vidět ze zákonů Mojžíše ve Starém zákoně
            a  v   Pavlových nařízeních v   zákoně Novém.  Ze závažných duchovních důvodů takzvaní
            křesťané přehlédli,  co o tom řekl  Ježíš Kristus      evangeliu Jana  v   kapitole 4 ve verši 24:
                                                               v

                    ‚Bůh jest Duch a ti, kdo Ho uctívají, mají tak činit v   duchu a v   pravdě.‘

            Že ‚Bůh je Duch‘    značí:  Bůh je Nejniternější  (dříve zvaný  ‚Nejvyšší‘.  Nejvyšší duchovně




            souvztaží       s  Nejniternějším).  Duch   je  nejniternější.  Uctívat  Jej  v  duchu  a  v  pravdě



            znamená   uctívat   Ho   a   mít      k  Němu   vztah   z  nitra   a   v  nitru.  Taková   bohoslužba   neboli

            vztahovost je možná jenom z        vnitřku a uvnitř každého jedince,  v  jeho Duchovní mysli.
            Duchovní mysl v      každé bytosti   je to  její Nejvnitřnější,  tam,  kde  je přítomen Bůh, a  z  této



            přítomnosti všichni mají život.      Toť  naprostá pravda. A toto je ta bohoslužba v  pravdě,


            vždyť   veškeré   vědění  pravých      duchovních   principů  může  vyvěrat   jenom   z  nitra  –


                                               V
                z  přítomnosti Boží v   tom  nitru.     niternosti   není možná  žádná oddělenost.

            Není    možná  žádná pravá bohoslužba z       jiné   pozice než z   pravých duchovních principů.
            Tyto  principy    jsou  každému  vštěpeny  v   tom  nejvnitřnějším  jeho  bytosti  –  v
                                                                                                   Duchovní
            mysli.   A tudíž, když   se nejde do toho  uvnitř,   pak není možno   objevit a   zvědět, co  pravá

            duchovnost     a  správný  vztah  neboli  uctívání  Boha  vůbec  je.  Lze  vidět  jen  separované
            prvky duchovních  principů.      Budiž znovu řečeno:  Nelze mít žádný sjednocující princip
                z  pozice vně.  V                                                                prohlásit jej
                              takové situaci je velice snadné vzít  jeden  duchovní prvek  a
            za   jediný,    ten   nejdůležitější   či   za   jedině   platný.   Taková   odluka   vedla   objevení   se
            ohavných   existencí   mnoha   náboženských   sekt,   kultů,   pseudoduchovních   směrů,
            jasnovidců, falešných proroků, medií, spojovatelů atd.


            Pro  tuto  separaci  může  se  soud   nad  zradou  křesťanství  konat  jenom  z    pozice  tohoto
            znesvěcujícího   odloučení.   Takže   je   to   Syn   Boží,   kdo   je   viděn      v  literním   smyslu
            biblického  Zjevení     Ježíše   Krista,   který   soudí   všechny   prvky   této   odluky.  Duchovní


            princip   tohoto  soudu  je  zcela  jasný:  Každý,  kdo  odlučuje,  przní,  překrucuje,  falšuje  a
            zmrzačuje   sjednocené   pravé   duchovní   principy,   přivolává   na   sebe   soud   té   odluky.
            Sebeodsouzení   a   sebezničení         je  vlastní   těmto   opozičním   stavům  a   procesům.   Soud

            Syna Božího během toho        údobí  (vylíčeného ve Starém  zjevení)    se  vykoná Jeho pouhou
            přítomností. ‚Syn Boží‘    označuje  Božskou pravdu Pána Ježíše Krista.       Pouhá přítomnost
            té   Božské   pravdy   ničí   všechny   pseudozásady   negativního   stavu   a   jeho   pokusy   o
            separaci.



            Takže  jakmile   jakýkoliv  prvek   té   odluky    naplní   svou  míru   čili  míru   svého  zla   a  své

            falzifikace,   podléhá soudu.   Soud se odehrává tak, že se prostě osvětlí ten prvek světlem
            Božské   pravdy  Pána   Ježíše   Krista.      V  tom   okamžiku,  kdy  dojde   k   takovému  osvětlení,

            prvek  se  rozloží.   Žádné  násilné  akce  ze  strany  Pána  Ježíše   Krista  nejsou  vidět  v   tom

            procesu,   jak   by   se   mohlo   chybně   věřit   podle   doslovného   smyslu  Starého   zjevení.
            Jednoduše   řečeno:  Když  Pán  Ježíš  Kristus  obrátí     Svou  momentální  pozornost  na  ten

            prvek, rozptýlí jej navždy.
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21