Page 119 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 119

NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA

            Takové  protichůdné přiznání by končilo        okamžitým šílenstvím a sebevraždou  všech ve
            stvoření.

            Je   jisté,   že  Nejvyšší    by   mohl   učinit   jiné  stvoření,   stvořit   jiný  multivesmír.  Pak   by   se
            musel  celý  proces  opakovat  zas  a   znovu  kvůli  bytostní    otázce,   jež  byla   formulována
                v  této knize i  v   jiných  knihách  Nového zjevení   tohoto přenosce.  Pán   Ježíš Kristus,   tehdy


            Nejvyšší,    takto   nepostupuje.   Z   toho   důvodu   byl  Nejvyšším  připraven  zvláštní  Velký

            plán   spasení,    který  má   co   činit   s   obsahem   i   významem   jak   Prvního,   tak   i   Druhého
            příchodu Pána Ježíše     Krista.
                                                                         s
            První  významná fáze experimentování  pseudotvůrců,             jejími  četnými   podfázemi, byla

            jen  půlkou   jejich  plánu.  Druhá  půlka   toho  plánu  byla   povážlivější  a  daleko  tajemnější
            ve   srovnání      s  první  polovinou.  Plný  obsah  toho  plánu  a   prostředky,  jimiž  se   docílilo
            jeho  částečného  splnění,  se  nemohou  nyní  odhalit,     ba  snad  vůbec  nikdy.  Jen  důležité
            ideje   toho plánu  mohou  být zjeveny (nikoliv však  jejich proces).

            Druhá   fáze   experimentování      byla   namířena   na  vyvinutí   zvláštních   psychických   sil   a
            výdobytků   jejich   mysli   a   těla,   jež   by   se   téměř   rovnaly   moci    Nejvyššího.  Je   řečeno

            ‚téměř‘.   Důvodem   pro   tohle   ‚téměř‘    je   fakt,  že  žádný  z   pseudotvůrců  není   absolutní.

            Všichni  byli   stvořeni.  Proto  postrádají    zkušenost  absolutního  stavu.  Toto   by   se   však

            mohlo     obejít   pouhou  početností.  Zfabrikuje-li   se   dostatečný   počet   tvorů   s    tak
            obrovskou      mocí   a   kondicí,   pak   souhrnný   součet   všech   by   se   mohl   rovnat  moci
            Nejvyššího.    Babylonská věž    (Genese 11:1-9) o tom svědčí.

            Tedy  pseudotvůrci     pokračovali  se  svými  pokusy,  až  se  jim  konečně  povedlo  vyvinout
            zvláštní  a  neobyčejnou  životní  formu        z  nejryzejšího  zla,  která  se  téměř  rovnala  moci


            ryzího dobra, které je v     Nejvyšším.  Do této formy  vpojili fúzí všechny své vlastní geny
            se   všemi  modifikovanými   geny         z  genetického   fondu   všech  životních   forem  prvních


            androgynních      lidí  na  vaší  planetě.   Tato  neobyčejná  kombinace  zrodila  nejmocnějšího,
            nejschopnějšího      a   nepředstavitelně  inteligentního   křížence,   jaký   nebyl,   ani   nikdy
            nebude již počat, zrozen či vyvinut.      Jakmile toto bylo dokonáno,    odhodili  pseudotvůrci

            své    dřívější  formy   a   vstoupili   do   čerstvě   vyvinutého   hybrida,  a   tak  se   vskutku   stali


            ‚bohy‘.    (Rozličné  lidské   mytologie,  obsahující   vyprávění  ze   života   ‚bohů‘,   o   jejich
            pantheonu,   moci   a   nesmrtelnosti   a   také   jak   ovlivňovali   lidský   život,   jako   na   příklad
            mytologie Řeků      a Římanů, jsou odrazem     toho,  jak  se  pseudotvůrci   stali  ‚bohy‘).




                V  takovém   novém   stavu   a   v   takových   podmínkách  pokročili  pseudotvůrci  ve   svém
            plánu  cestovat  dál  v   čase  zpět,  až  ke  chvíli,  kdy  ještě   nebylo   započato  s   uskutečněním

            stvoření.   Nově  hybridizovaní  pseudotvůrci  věřili,  že  kdyby  dokázali  zastihnout  Boha

            dříve,  než  jakékoliv  sentientní   entity  existovaly,  pak  by  zůstal  bez  podpory  ze  strany
            stvoření,   pročež   by   byl   více   náchylný      k  porážce,  nebo   přinejmenším   k   jednání  o


            podílení  se      s  nimi  o  Svou  moc.  Tato  situace  je  vystihnuta  v   proroctví  Izajáše,  kapitola
            63, verš 5:
                    ‚Rozhlédl   jsem   se,   ale  nebylo    pomocníka,   užasl   jsem,   opora  žádná.
                       K  záchraně Mi dopomohla vlastní paže,  oporou    Mi bylo moje rozhořčení.‘
   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124