Page 100 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 100
KAPITOLA 6.
o
c
z
by ve své životní povaze - činit volbu, ochuzenou o jednu nejdůležitějších znalostí -
nevolit.
Tentokrát je možno přistoupit ke zjevení některých dodatečných informací o tajemství
pseudotvůrců. Příběh o pseudotvůrcích má svůj začátek ve Svaté Bibli, druhé kapitole
v
Genese, verši 15, s pokračováním k verši 26 kapitoly jedenácté téže knihy. Vše, co
následuje po tom verši, jsou historické události, v nichž jsou ukrytá duchovní tajemství
k
hlubšího významu, vztahující se na následky aktivace negativního stavu, přirozenosti
Nejvyššího a Jeho/Její inkarnaci na vaší planetě, na Jeho/Její zápasy s pekly,
k jeho/Jejímu vkročení a pobytu v peklech, k procesu spasení a, což je nejdůležitější,
k procesu Jeho/Její fúze, kdy se stane Pánem Ježíšem Kristem.
Takže prvních jedenáct kapitol Genese nemá vůbec žádný historický význam. Tam je
vylíčeno hluboké tajemství aktivace negativního stavu pseudotvůrci a jak se odehrálo.
Činnost samého prvního člověčenstva na vaší planetě je popsána ve verších 19-20
druhé kapitoly Genese v Biblí Svaté. (Poznámka o pojmech ‚člověčenstvo‘ a ‚lidstvo‘.
Termín ‚člověčenstvo‘ označuje první skutečné lidi, žijící na pravé planetě Zemi. Pojem
‚člověk‘ značí jak ženský, tak i mužský princip. Termín ‚lidstvo‘ se vztahuje pouze na
lidi, zfabrikované pseudotvůrci a umístěné na planetě Nula. Opět zahrnuje jak ženský,
tak i mužský rod.) ‚Adam‘ reprezentuje toto lidstvo. Adam nebyl jedna samotná osoba,
jak tomu stále ještě mnozí na vaší planetě věří. ‚Adamem‘ se popisují první androgynní
lidé. Měli za účel přichystat určitou dimenzi na té planetě pro aktivaci negativního
stavu umístěním všeho na této planetě do vhodné pozice k tomuto účelu a stavu.
e
j
Fakt o těchto přípravách skryt ve slovech verše 20: ‚Člověk tedy pojmenoval všechen
této souvislosti
dobytek, ptactvo ovzduší i všechnu polní zvěř!‘ ‚Pojmenovat‘ v
rozličných oblastech
znamená odhalit a označit určité důležité obsahy a ideje v
vědomě cítící mysli (dobytek, ptactvo, zvěř), které se staly osudově závažnými pro
této konotaci
genetické inženýrství, přípravu to pro aktivaci negativního stavu. V
‚dobytek‘ znamená genetický kód pro vývoj niterných oblastí budoucí lidské mysli.
‚Ptactvo‘ znamená genetický kód pro vývoj vnitřních oblastí té mysli; ‚a všechna polní
zvěř‘ je genetickým kódem pro vývoj všech aspektů vnější mysli. Navíc znamenají tyto
tři pojmy také rozmanité duchovní stavy, jimiž je nadělena mysl skrze tyto genetické
kódy.
V předcházejícím verši té kapitoly, verši 19, se tvrdí: ‚Ze Země vytvořil Pán Bůh
všechnu zvěř polní a všechno ptactvo ovzduší, přinesl je Adamovi, aby viděl, jak je
nazve. A jak každého živého tvora Adam nazval, tak se jmenoval.‘ Povšimněte si,
prosím, že slovo ‚dobytek‘ se nezmiňuje v tomto verši. Náhle se objevuje na samém
začátku následujícího verše (20). Také se zde liší pořadí jejich pojmenování. Ve verši
19 na prvním místě stojí polní zvěř a po ní následuje ptactvo. Ve verši 20 nejdřív
přichází dobytek, na druhém místě je ptactvo a zvěř polní je na třetím místě. Máte zde
situaci poněkud obrácenou. Což není jen tak náhodou.
V
‚Ze země‘ znamená z idejí sentientní mysli. tomto ohledu je to z idejí vnější mysli,
z nichž zvěř polní je utvořena. Není stvořena, nýbrž utvořena. Stvořené je vždy
něčeho, co již bylo stvořeno. ‚Polní zvěř‘
původní. Utvořené se odvozuje z též znamená
všechny lidské city v jsoucnu i bytí. ‚Ptactvo ovzduší‘ označuje všechny duševní a