Page 199 - KOROLARIA NOVÉHO ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 199
prostředkem a prostředek se stává závěrem. Tento trend převládá v celém obsahu
„Kurzu zázraků“.
Jedním z nejvýznamnějších pojetí či aspektů Druhého příchodu Pána Ježíše Krista
je zjevení a následné poznání, uznání a přijetí skutečnosti, že Pán Ježíš Kristus je
jediným pravým Bohem, Nejvyšším, Kdo má mnohá jiná jména, a že není
jiného Boha a že On/Ona učinil Své Božství lidským a následné Své Lidství
Božským, a že tedy pouze On/Ona je Jedním, Kdo Absolutně vždy jest. Poznání,
uznání a přijetí těchto faktů o Pánu Ježíši Kristu v našich životech a srdcích nám
otevírá dveře k osobnímu setkání s Pánem Ježíšem Kristem uvnitř nás, v naši pravé
Niterné mysli, když vcházíme do nitra. Jako výsledek uznání tohoto faktu se
následně odstraní všechny naše problémy, omyly, chyby, strádání, bláznivosti či
cokoli, co máme v negativním smyslu, a jsme osvobozeni a volní od negativního
stavu. Bez přijetí tohoto faktu, tedy bez Druhého příchodu Pána Ježíše Krista, není
toto osvobození a tato volnost možná. Je tedy totálně devastující nepravdou, když
„Kurz zázraků“ prohlašuje: „Tato slova je možno číst a mít z nich prospěch, aniž
byste Ho (to jest Ježíše) přijali do svého života.“ (Str. 84 třetího dílu „Kurzu
zázraků“.) To znamená, že nemáte přijímat či chtít přijímat Pána Ježíše Krista do
svých životů, abyste se zbavili negativního stavu.
Z pohledu principů Nového zjevení je pravdou právě opak: Je nemožné vůbec cokoli
učinit, aniž byste do svých srdcí a životů nepřijali Pána Ježíše Krista jako pouze
Jediného Nedělitelného Boha. To je dalším důležitým významem Druhého
příchodu Pána Ježíše Krista. Ze shora uvedených závěrů je zcela zřejmé, že Pán
Ježíš Kristus není pravým zjevovatelem „Kurzu zázraků“.
7. Formální uspořádání „Kurzu zázraků“ je soustavně vzhůru nohama. Není
náhodou, že vysvětlení nejdůležitějších pojmů a pojetí přicházejí až v samém závěru
třetího dílu. Pravé Nové zjevení vždy počíná vysvětlením základních obecných
principů a pojmů duchovnosti, Pána Ježíše Krista, života a lidí. Avšak v případě
„Kurzu zázraků“ jsou formulovány nejprve podružné principy, čemuž předcházejí
praktické nástroje jejich použití následované rozvinutými praktickými návody toho,
jak je použít, a nakonec se končí objasňováním pojmů. Toto uspořádání je typickým
metodologickým nástrojem negativního stavu. Proč je tomu tak?
Jak se uvádí na počátku tohoto článku, každá zfabrikovaná a deformovaná
duchovní metodologie si bere původní a ryzí pravdy Nového zjevení a jeho
metodologické nástroje a představuje je jako první. Když lidé tyto pravdy čtou jako
první, jsou hotovi je pojmout, aniž si uvědomují, že padli do nebezpečné léčky. Poté,
co použili metodologické nástroje a dosáhli nějakých pozitivních úspěchů (byť
dočasných), jsou přesvědčeni o síle, pozitivnosti a dobrotě jim předkládané nové
filosofie. Na závěr svého čtení a praktikování jsou již tak značně lapeni a zamotáni v
síti falešného zjevení utvrzovaného jejich dočasně pozitivními zkušenostmi a
výsledky, že považují za dané a zjevné, že má hodnotu vše ostatní, co se jim
předkládá na samém konci, považujíce to za skutečnou pravdu. Takže spolu s ryzí
pravdou přijímají také všechny nepravdy a deformace, považujíce je za pravé a ryzí.
Vždyť působí-li předešlá pojetí dobře a zní věrohodně a pravdivě, musí být přece i
zbytek stejný.
Neuvědomují si zde, že falzifikované a zkreslené části jsou ty nejdůležitější, životně
nejzávažnější a kritické pro jejich náležité úspěšné následování ve věčném životě a
pro jejich pravý duchovní pokrok. Toho se vždy týkají ideje a pojetí o Bohu, Pánu