Page 199 - KOROLARIA NOVÉHO ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 199

prostředkem a prostředek se stává závěrem. Tento trend převládá v celém obsahu
            „Kurzu zázraků“.

            Jedním z nejvýznamnějších pojetí či aspektů Druhého příchodu Pána Ježíše Krista
            je zjevení a následné poznání, uznání a přijetí skutečnosti, že Pán Ježíš Kristus je
            jediným   pravým Bohem,   Nejvyšším, Kdo   má   mnohá   jiná   jména,   a   že   není
            jiného Boha a   že   On/Ona   učinil   Své   Božství   lidským   a   následné   Své   Lidství
            Božským, a že tedy pouze On/Ona je Jedním, Kdo Absolutně vždy jest. Poznání,
            uznání a přijetí těchto faktů o Pánu Ježíši Kristu v našich životech a srdcích nám
            otevírá dveře k osobnímu setkání s Pánem Ježíšem Kristem uvnitř nás, v naši pravé
            Niterné   mysli,   když   vcházíme   do   nitra.   Jako   výsledek   uznání   tohoto   faktu   se
            následně odstraní všechny naše problémy, omyly, chyby, strádání, bláznivosti či
            cokoli, co máme v negativním smyslu, a jsme osvobozeni a volní od negativního
            stavu. Bez přijetí tohoto faktu, tedy bez Druhého příchodu Pána Ježíše Krista, není
            toto osvobození a tato volnost možná. Je tedy totálně devastující nepravdou, když
            „Kurz zázraků“ prohlašuje: „Tato slova je možno číst a mít z nich prospěch, aniž
            byste   Ho   (to   jest   Ježíše)   přijali   do   svého   života.“   (Str.   84   třetího   dílu   „Kurzu
            zázraků“.) To znamená, že nemáte přijímat či chtít přijímat Pána Ježíše Krista do
            svých životů, abyste se zbavili negativního stavu.

            Z pohledu principů Nového zjevení je pravdou právě opak: Je nemožné vůbec cokoli
            učinit, aniž byste do svých srdcí a životů nepřijali Pána Ježíše Krista jako pouze
            Jediného   Nedělitelného Boha. To   je   dalším   důležitým   významem   Druhého
            příchodu Pána Ježíše Krista. Ze shora uvedených závěrů je zcela zřejmé, že Pán
            Ježíš Kristus není pravým zjevovatelem „Kurzu zázraků“.

            7.   Formální   uspořádání   „Kurzu   zázraků“   je soustavně   vzhůru   nohama. Není
            náhodou, že vysvětlení nejdůležitějších pojmů a pojetí přicházejí až v samém závěru
            třetího   dílu. Pravé Nové   zjevení vždy   počíná   vysvětlením   základních   obecných
            principů a pojmů duchovnosti, Pána Ježíše Krista, života a lidí. Avšak v případě
            „Kurzu zázraků“ jsou formulovány nejprve podružné principy, čemuž předcházejí
            praktické nástroje jejich použití následované rozvinutými praktickými návody toho,
            jak je použít, a nakonec se končí objasňováním pojmů. Toto uspořádání je typickým
            metodologickým nástrojem negativního stavu. Proč je tomu tak?

            Jak   se   uvádí   na   počátku   tohoto   článku,   každá   zfabrikovaná   a   deformovaná
            duchovní   metodologie   si   bere   původní   a   ryzí   pravdy Nového   zjevení a   jeho
            metodologické nástroje a představuje je jako první. Když lidé tyto pravdy čtou jako
            první, jsou hotovi je pojmout, aniž si uvědomují, že padli do nebezpečné léčky. Poté,
            co  použili  metodologické  nástroje   a  dosáhli  nějakých pozitivních úspěchů (byť
            dočasných), jsou přesvědčeni o síle, pozitivnosti a dobrotě jim předkládané nové
            filosofie. Na závěr svého čtení a praktikování jsou již tak značně lapeni a zamotáni v
            síti   falešného   zjevení   utvrzovaného   jejich   dočasně   pozitivními   zkušenostmi   a
            výsledky, že považují za dané a zjevné, že má hodnotu vše ostatní, co se jim
            předkládá na samém konci, považujíce to za skutečnou pravdu. Takže spolu s ryzí
            pravdou přijímají také všechny nepravdy a deformace, považujíce je za pravé a ryzí.
            Vždyť působí-li předešlá pojetí dobře a zní věrohodně a pravdivě, musí být přece i
            zbytek stejný.


            Neuvědomují si zde, že falzifikované a zkreslené části jsou ty nejdůležitější, životně
            nejzávažnější a kritické pro jejich náležité úspěšné následování ve věčném životě a
            pro jejich pravý duchovní pokrok. Toho se vždy týkají ideje a pojetí o Bohu, Pánu
   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204