Page 197 - KOROLARIA NOVÉHO ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 197

Ve   všech   třech   dílech   „Kurzu   zázraků“   je   tento   nejdůležitější   koncept
            přirozenosti Pána   Ježíše   Krista soustavně   mrzačen,   deformován   a   ničen.   Takže
            obsah těchto tří dílů nemůže přicházet od pravého Pána Ježíše Krista.
            3. V pojímání přirozenosti Pána Ježíše Krista v „Kurzu zázraků“ se vše zdá být
            postaveno   do   pozice   vzhůru   nohama.   Na   str.   85   třetího   dílu   čteme:   „fetiš   je
            projevem Ducha Svatého“ ... „Je hlasem Božím, a proto přijal formu. Tato forma
            není jeho realitou, kterou zná sám Bůh spolu s Kristem, jeho skutečným Synem,
            Kdo je jeho součásti.“ „Duch Svatý je stvořením jednoho Stvořitele.“

            Nesprávnost tohoto tvrzení je velmi zřejmá. Říká se zde, že jeden Stvořitel stvořil
            Ducha   Svatého   a   pak   stvořil   Krista,   Svého   skutečného   Syna.   Ježíš   je   pouze
            projevem tohoto stvořeného Svatého Ducha. Ježíš je tak extenzí stvořené síly či
            jinými slovy, je stvořením stvořeného, a nikoliv Stvořitele. To je velmi podružná role.

            Tvrzení, že Ježíš je projevem stvořeného Ducha Svatého, odporuje již doslovnému
            smyslu Svaté Bible. V Evangeliu dle Jana, kap. 20, verš 22 čteme: „On (to jest Pán
            Ježíš Kristus ) na ně vdechl a řekl jim: „Přijměte Ducha svatého.““

            Není z tohoto textu zřejmé, že Duch Svatý je projevem či pokračováním Pána Ježíše
            Krista, a ne opačně, jak by „Kurz zázraků“ chtěl, abychom uvěřili ?  V kap. 7, verši
            39 stejného evangelia v poslední větě tohoto verše čteme: „...neboť doposud nebyl
            duch svatý dán, protože Ježíš nebyl ještě oslaven.“ Oslavení Ježíše znamená učinit
            jeho   Lidství   Božským   a   sjednotit   je   samotnou   podstatou,   kterou   je
            pravý Nejvyšší, zvaný Otec. Takto   je   z   tohoto   velmi zřejmé,   že   funkce   Ducha
            Svatého může nastat pouze z úplného sjednocení Pána Ježíše Krista, to jest Jeho
            Božského lidství a Lidského Božství jako Jednoho Nedělitelného Boha.

            Protože   je   veškeré   pojímání   pravé   přirozenosti Pána   Ježíše   Krista zkresleno   a
            vzhůru nohama, je zřejmé, že pravý Pán Ježíš Kristus není zjevovatelem „Kurzu
            zázraků“.

            4. Po všech třech dílech „Kurzu zázraků“ se objevují mnohá nepřímá a .jemná
            zkresleni,   zvrácenosti   a   falzifikace.   Dobrým   příkladem   takové   vychytralé   a
            nebezpečné mystifikace je sedmý výrok, zaznamenaný na straně 128 druhého dílu,
            kde se říká: „Má vůle je Boží,“ a pak: „Neexistuje žádná jiná vůle než vůle Boží.“ Na
            první pohled se na těchto výrocích nezdá nic nesprávného a každý by mohl od
            srdce souhlasit s výrokem, že „neexistuje žádná jiná vůle než vůle Boží“. Logika
            této věci nám ale říká, že když „má vůle je Boží“, pak existuje jen má vůle, a tudíž
            neexistuje žádná jiná než moje vůle sama. Následně neexistuje žádný jiný Bůh, ale
            jen já sám, což jinými slovy znamená, že každý čtenář je či může být bohem.
            Ohavnost a odpornost tohoto výroku je zřejmá. Mám se považovat za jediného Boha
            a neexistuje nic jiného než já. Solipsismus této filosofie (já jsem jediným středem
            vesmíru a neexistuje nic jiného než já) je velmi zřejmý. V tomto ohledu ovšem
            neexistuje vůbec žádný Bůh. Mám uctívat pouze sebe a má vůle je vším ve všem.
            Opakuje   se,   že   se   jedná   o   pozici   vzhůru   nohama.   Principy   pravého Nového
            zjevení nás učí, že správný a uspokojivý výrok v této věci není „Má vůle je Boží“, ale
            právě opačně: „Boží vůle je moje.“ A protože není jiné vůle než Boží, já jsem extenzí
            a procesem Boží vůle či Boha, Extenze a proces není totéž jako původce a zdroj této
            extenze   a   procesu.   Toto   jsou   dva   zcela   odlišné   stavy.   Takže   já   nemohu   nikdy
            být Bohem a má vůle nemůže být nikdy vůlí Boží, protože jsem stvořený a nejsem
            Absolutní. Jestliže by se má vůle stala vůlí Boží, veškeré Stvoření by se zničilo,
            protože nemůže být udržováno z relativní kondice. Z této a podobných deformací je
   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202