Page 198 - KOROLARIA NOVÉHO ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 198

zřejmé,   že   pravý Pán   Ježíš   Kristus nemůže   být   autorem   a   zjevovatelem   „Kurzu
            zázraků“.

            5. Celkový obsah „Kurzu zázraků“ je překvapivě antifeministický. Neexistuje v něm
            ani   jedna   prostá   zmínka   o   ženách,   dcerách   či   ženství   obecně.   Je   veskrze
            maskulinní.   Jestliže   by   někteří   z   vás   měli   sklon   věřit   tomu,   že   jde   o   způsob
            vyjadřování a že maskulinní kategorie jsou zde použity jako všezahrnující, hluboce
            se mýlíte. To není náhodou. Máto přímý vztah k záležitosti toho, proč se v celém
            textu odděluje slovo Ježíš a Kristus a soustřeďuje se pouze na pojem a význam
            Krista.   Není   náhodou,   že   slovo   Ježíš   se   ve   všech   třech   dílech   uvádí   pouze
            několikrát, zatímco slovo Kristus se uvádí mnohokrát na každé stránce. Femininní
            princip Pána Ježíše Krista se buď zavrhuje či hluboce podceňuje nebo zcela neguje
            stejně tak, jak je tomu s obsahem a významem slova Ježíš.

            To   je   nachystáno   velmi   vychytrale,   podvodně   a   záměrně.   Opakuje   se   ještě
            jednou, útočí   se   proti   Absolutní   esenci   Pána   Ježíše   Krista čili Ježíšovi -   to
            jest Absolutní Božské lásce a Dobru. Absolutno Božské lásky a Božského dobra
            ustanovuje Absolutní femininitu Pána Ježíše Krista a Ježíš je ztělesněním ženských
            principů,   protože   Její Božství (Ježíš)   bylo   učiněno   lidským.   Na   straně
            druhé Absolutní Božská moudrost a Pravda Pána Ježíše Krista ustavuje Absolutní
            maskulinitu   Pána   Ježíše   Krista a Kristus je   ztělesněním   maskulinních   principů,
            protože Jeho Lidství (Kristus) bylo učiněno Božským.

            Pán Ježíš Kristus představuje Absolutní věčné manželství všech principů Božské
            lásky i Dobra až po Božskou moudrost i Pravdu a principů Božské moudrosti a
            Pravdy   až   po   Božskou   lásku   i   Dobro. Čili   Božské   femininity   až   po   Božskou
            maskulinitu a Božské maskulinity až po Božskou femininitu. Toto manželství je
            sjednocujícím principem veškerého Stvoření a udržuje veškerý život. Toto pravé
            pojetí Pána   Ježíše   Krista je   smrtelným   nepřítelem   samého   jsoucna   a   bytí
            negativního stavu, protože ten nemůže tento akt věčného manželství snést ani na
            okamžik. Proto kdokoli ve svém srdci a životě přijímá Pána Ježíše Krista v tomto
            správném   pojetí   jako   jediného Boha v   jsoucnu   a   bytí,   osvobozuje   se   z   pout   a
            otroctví negativního stavu.

            Proto   se   „Kurz   zázraků“   shodně   pečlivě   a   záměrně   vyhýbá   jakékoli   diskusi   o
            femininních   principech   a   principech Pána   Ježíše   Krista. Nechce,   aby   lidé   věřili
            v Pána Ježíše Krista jako jediného Boha a v manželství všech principů femininity a
            maskulinity   v   jednotě,   jednosti,   rovnosti   a   harmonii   jejich   funkcí.   Vzhledem   k
            jednostrannému postoji a pojetí „Kurzu zázraků“ nemůže tento být pravým zjevením
            od Pána Ježíše Krista.

            6. Aby dále falšoval a zkresloval pravou přirozenost Nejvyššího, Kdož jest Pán Ježíš
            Kristus, „Kurz   zázraků“   pečlivě   a   záměrně   dezinterpretuje   význam Druhého
            příchodu Pána Ježíše Krista. Na str. 439 druhého dílu čteme: „Druhý příchod Krista,
            který  je  jistý  jako Bůh, je  pouze  opravou chyb a  návratem zdravého rozumu.“
            Smysl Druhého   příchodu   Pána   Ježíše   Krista zde   citovaný   (kniha  ve   skutečnosti
            hovoří o Druhém příchodu Krista, a nikoli o Druhém příchodu Pána Ježíše Krista) je
            jen velmi malým důsledkem, následkem a výsledkem pravého Druhého příchodu.
            „Kurz  zázraků“   si  zde   záměrně   počíná   tak,  aby  se   nekladl   důraz   na   skutečný,
            základní a nanejvýš mystický a tajemný význam Druhého příchodu Pána Ježíše
            Krista a redukuje jeho smysl na jeho důsledky a následky. Takže závěr se stává
   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203