Page 198 - KOROLARIA NOVÉHO ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 198
zřejmé, že pravý Pán Ježíš Kristus nemůže být autorem a zjevovatelem „Kurzu
zázraků“.
5. Celkový obsah „Kurzu zázraků“ je překvapivě antifeministický. Neexistuje v něm
ani jedna prostá zmínka o ženách, dcerách či ženství obecně. Je veskrze
maskulinní. Jestliže by někteří z vás měli sklon věřit tomu, že jde o způsob
vyjadřování a že maskulinní kategorie jsou zde použity jako všezahrnující, hluboce
se mýlíte. To není náhodou. Máto přímý vztah k záležitosti toho, proč se v celém
textu odděluje slovo Ježíš a Kristus a soustřeďuje se pouze na pojem a význam
Krista. Není náhodou, že slovo Ježíš se ve všech třech dílech uvádí pouze
několikrát, zatímco slovo Kristus se uvádí mnohokrát na každé stránce. Femininní
princip Pána Ježíše Krista se buď zavrhuje či hluboce podceňuje nebo zcela neguje
stejně tak, jak je tomu s obsahem a významem slova Ježíš.
To je nachystáno velmi vychytrale, podvodně a záměrně. Opakuje se ještě
jednou, útočí se proti Absolutní esenci Pána Ježíše Krista čili Ježíšovi - to
jest Absolutní Božské lásce a Dobru. Absolutno Božské lásky a Božského dobra
ustanovuje Absolutní femininitu Pána Ježíše Krista a Ježíš je ztělesněním ženských
principů, protože Její Božství (Ježíš) bylo učiněno lidským. Na straně
druhé Absolutní Božská moudrost a Pravda Pána Ježíše Krista ustavuje Absolutní
maskulinitu Pána Ježíše Krista a Kristus je ztělesněním maskulinních principů,
protože Jeho Lidství (Kristus) bylo učiněno Božským.
Pán Ježíš Kristus představuje Absolutní věčné manželství všech principů Božské
lásky i Dobra až po Božskou moudrost i Pravdu a principů Božské moudrosti a
Pravdy až po Božskou lásku i Dobro. Čili Božské femininity až po Božskou
maskulinitu a Božské maskulinity až po Božskou femininitu. Toto manželství je
sjednocujícím principem veškerého Stvoření a udržuje veškerý život. Toto pravé
pojetí Pána Ježíše Krista je smrtelným nepřítelem samého jsoucna a bytí
negativního stavu, protože ten nemůže tento akt věčného manželství snést ani na
okamžik. Proto kdokoli ve svém srdci a životě přijímá Pána Ježíše Krista v tomto
správném pojetí jako jediného Boha v jsoucnu a bytí, osvobozuje se z pout a
otroctví negativního stavu.
Proto se „Kurz zázraků“ shodně pečlivě a záměrně vyhýbá jakékoli diskusi o
femininních principech a principech Pána Ježíše Krista. Nechce, aby lidé věřili
v Pána Ježíše Krista jako jediného Boha a v manželství všech principů femininity a
maskulinity v jednotě, jednosti, rovnosti a harmonii jejich funkcí. Vzhledem k
jednostrannému postoji a pojetí „Kurzu zázraků“ nemůže tento být pravým zjevením
od Pána Ježíše Krista.
6. Aby dále falšoval a zkresloval pravou přirozenost Nejvyššího, Kdož jest Pán Ježíš
Kristus, „Kurz zázraků“ pečlivě a záměrně dezinterpretuje význam Druhého
příchodu Pána Ježíše Krista. Na str. 439 druhého dílu čteme: „Druhý příchod Krista,
který je jistý jako Bůh, je pouze opravou chyb a návratem zdravého rozumu.“
Smysl Druhého příchodu Pána Ježíše Krista zde citovaný (kniha ve skutečnosti
hovoří o Druhém příchodu Krista, a nikoli o Druhém příchodu Pána Ježíše Krista) je
jen velmi malým důsledkem, následkem a výsledkem pravého Druhého příchodu.
„Kurz zázraků“ si zde záměrně počíná tak, aby se nekladl důraz na skutečný,
základní a nanejvýš mystický a tajemný význam Druhého příchodu Pána Ježíše
Krista a redukuje jeho smysl na jeho důsledky a následky. Takže závěr se stává