Page 420 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 420

DIALOG 141

            Tudíž v Mé Absolutní Mysli není nic negativního v nich obsaženého, protože závěrečný
            výsledek  je  to,  co  se  počítá,  a  ne  jeho  postupy  a  projevy.  V tom  smyslu  tudíž  jediné
            paměti,  které  budou  uchovány,  budou  vždy  a  pouze  dobré  a  pozitivní.  Jak  vidíte
            z tohoto popisu, nejen Já ve Svém Absolutním Vědění a Pamatování, ale také všechny
            sentientní entity budou vidět a pamatovat si jen výsledky, a nikoli jejich přechodné a
            dočasné procesy a manifestace. Protože výsledky jsou v tomto ohledu vždy pozitivní a
            dobré, proto i jejich paměti budou také vždy dobré a pozitivní. V tomto smyslu nebude
            k zapamatování  nic  negativního,  špatného,  zlého  nebo  falešného.  Takto  se  může
            interpretovat Můj slib vymazat jejich prohřešky, jakož i jejich paměť o nich.


            Ze  všeho  uvedeného  výše  můžete  dojít  k závěru,  že  předpoklad  Martiny  a  Petry,  že
            pozitivní stav bude více pozitivní po obdržení všech odpovědí na existenční otázky a
            poté, co už více nebude negativního stavu a lidského neživota, je správný. Je jen logické
            se domnívat, že pokud pozitivní stav není v současnosti ve stavu, procesu a kondici své
            plnosti  a  kompletnosti  a  pokud  je  zatížen  neživotem  negativního  stavu  a  lidským
            neživotem,  je  v tom  případě  jeho  pozitivnost  také  neúplná.  Konec  konců  termíny
            ‚plnost  a  úplnost‘  nic  nevylučují.  Na  druhé  straně  nedostatek  této  plnosti  a  úplnosti
            znemožňuje,  aby  cokoli  plně  a  úplně  projevilo  svou  povahu.  Proto  jakmile  v tomto
            smyslu bude ustanovena plnost a kompletnost pozitivního stavu, bude více pozitivní
            neboli  plně  a  úplně  pozitivní,  převyšující  cokoliv,  co  v současnosti  existuje.  Z toho
            důvodu můžete říci společně s Martinou a Petrou, že pozitivní stav bude pozitivnější
            než pozitivní. Je to velmi pěkná metafora.

            A nyní se věnujme otázce Moniky. Odpověď na její otázku by měla být zřejmá ze všeho,
            co  je  obsaženo  v knihách  Mého  Nového  zjevení.  Z pozice  pozitivního  stavu,  protože
            všichni jeho obyvatelé jsou vždy ve stavu niternosti, můžete říci, že jsou v neustálém
            meditativním  stavu.  Niternost  se  rovná  meditaci.  V pozitivním  stavu  mají  meditace,
            hloubání, rozjímání, uvažování a přemýšlení o něčem atd. stejný význam a konotaci.
            Tudíž  v tomto  smyslu  v pozitivním  stavu  neexistuje  žádný  rozdíl  mezi  meditací,
            hloubáním, rozjímáním, přemýšlením, uvažováním atd., protože všechno toto se děje
            ve stavu jedincových niterností. Odlišná situace je s lidmi na planetě Nula nebo s jinými
            obyvateli  zóny  vymístění.  V jejich  případě,  protože  byli  odkloněni  od  stavu  svých
            niterností  a  umístěni  do  stavu  svých  zevnějšností,  aby  se  ustanovil  nějaký  kontakt
            s jejich niterným stavem, byly vyvinuty komplikované metody, které předepisují nebo
            poskytují  jedinci  způsob, jak takové  kontakty učinit.  Tyto metody a procedury byly
            zahrnuty pod názvem meditace (například transcendentální meditace). Abyste mohli
            meditovat, musíte udělat určité věci, které by vás vedly do stavu ponoření se do sebe
            samých,  v kterémžto  stavu  byste  mohli  být  schopni  učinit  kontakt  se  svojí  vlastní
            niterností. Tyto metody a praktiky se staly ritualistickými a dogmatickými prostředky,
            s nimiž  tohoto  lze  dosáhnout.  Kvůli  tomu  byly  v jisté  době  totálně  a  kompletně
            převzaty  negativním  stavem,  a  samy  o  sobě  se  staly  negativními,  dávající  svým
            praktikantům velmi falešný dojem, že jsou ve stavu své vlastní niternosti, zatímco ve
            skutečnosti jsou ve falešném stavu pseudoniternosti.


            Na druhé straně, z typicky lidského pohledu, když o něčem hloubáte nebo přemýšlíte či
            rozjímáte, nevyžaduje to od vás podstoupit tyto pracné kroky, které by vám umožnily
            hloubat nebo přemýšlet či rozjímat. Takže v lidském pojetí je rozdíl mezi meditací a
   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425