Page 419 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 419

DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.

            a  požadavkům.  Toto  jsou  důležité  požadavky  pro  příští  fázi  probíhajícího  posunu.
            Prosím, vezměte si toto k srdci! Je to velmi důležité! A toto je všechno, čím Jsem
            chtěl dnes přispět.

            Petr: Velmi Ti děkuji za toto důležité objasnění.


            Pán Ježíš Kristus: Rádo se stalo, Petře. A nyní můžeme postoupit k zodpovězení všech
            položených  otázek.  Zodpovíme  je  v pořadí,  v jakém  k tobě,  Petře,  přišly.  Začněme
            s otázkou  L.  Beranové.  Budu  si  pamatovat  pseudojsoucno  a  pseudobytí  negativního
            stavu  a  lidského  neživota  a  všechny  jejich  ukrutnosti  a  hnusoty  poté,  co  budou
            eliminovány  na  věčnost  a  všechny  jejich  zážitky  budou  umístěny  do  universality-
            všeho? Odpověď na tuto otázku závisí na tom, z jakého způsobu vnímání reality se na
            to díváte. V některých způsobech můžete říci, že odpovědí je ‚ano‘ i ‚ne‘. Vzpomínáte si,
            co jsem dávno, velmi dávno (ve vašem pojetí času) o této záležitosti řekl (ve Starém
            zákoně Bible)? Že Si nebudu pamatovat jejich hříchy. Co vám toto sdělení říká? Není
            žádná  potřeba  pamatovat  si  cokoli  této  povahy.  Proč  je  tomu  tak?  Protože,  jak  si
            pamatujete  z předchozích  dialogů,  pseudojsoucno  a  pseudobytí  negativního  stavu  a
            jeho  lidského  neživota  není  z pozice  Mé  Absolutní  Pozitivnosti  zaznamenáváno  jako
            pravá  realita;  neboli  jednoduše  řečeno,  neexistuje  v pravé  realitě  Mého  Absolutního
            Stavu, poněvadž je pouze iluzí zfabrikovanou relativními sentientními myslemi. Proto
            z tohoto hlediska není si co pamatovat nebo uchovávat v Mé paměti.


            Avšak  situace  není  tak  jednoduchá.  Tento  pohled  se  může  považovat  za  objektivní
            modalitu vnímání reality. Na druhé straně, jak subjektivní modalita vidí tuto situaci?
            Můj sestup (symbolicky řečeno) na úroveň relativních sentientních entit, které jsou ve
            své  vlastní  subjektivní  modalitě,  Mě  klade  na  jejich  úroveň  vnímání,  chápání  a
            vzpomínání.  Jak  si  pamatujete,  Já  jsem  se  speciálně  inkarnoval  do  jejich  relativního
            života, abych zažil všechno tak, jak to zažívají oni. Z jejich pozice, pozice relativního,
            jsem dal slib, že vymažu všechny paměti spojené s čímkoli, co je obsaženo v negativním
            stavu  a  jeho  lidském  neživotě.  Takže  pokud  se  podíváte  na  všechno  z jejich  pozice,
            v tomto ohledu spadám pod stejné pravidlo jako oni.

            Na druhé straně, jaká by byla situace, pokud se podíváte na tuto záležitost z pozice Mé
            Absolutní  Znalosti  všech  a  všeho?  Obsahovala  by  tato  pozice  nějaké  vzpomínky
            spojené s negativním stavem a lidským neživotem? Samozřejmě, že by obsahovala, ale
            pro Mě Osobně by to nebyl rušivý jev, protože jsem především dal Své Vlastní Svolení,
            aby iluze negativního stavu a jeho lidského neživota vešla do své pseudoreality, to za
            prvé;  a  za  druhé,  Absolutní  Vědění  důvodů  pro  takové  svolení  a  jeho  následek  a
            užitečnost, které poslouží ve prospěch všech, by daleko převážilo jakoukoliv možnou
            škodu z toho, že mám takové paměti v Sobě. Pohlížel bych na ně jako na něco, co bylo
            potřebné pro uchování zdravého rozumu všech sentientních entit a pro poskytnutí jim
            absolutní  svobody  volby  v jejich  konečném  zvolení  plnosti  a  kompletnosti  pravého
            života  pozitivního stavu.  Pokud by nebyl žádný jiný  možný způsob, jak nastolit tuto
            plnost a kompletnost, v tom případě by to bylo z velmi ušlechtilého a dobrého důvodu,
            aby  se  povolilo  něco  takového  jako  negativní  stav  a  jeho  lidský  neživot.  Takže  jak
            z tohoto vidíte, vynalézt, zahájit a dát do pohybu negativní stav a jeho lidský neživot
            bylo v zásadě dovoleno z dobrého důvodu. Protože je dobrý, dobrota toho je nakonec
            pozitivní.
   414   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424