Page 416 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 416
Sto čtyřicátý první dialog
21. května 2000
Petr: Jak víš, v okamžiku, kdy jsem se připravil na delší přestávku v našich dialozích,
jsem obdržel vícero otázek. Jak vidím, problematika odpovědnosti a zodpovědnosti
každého jedince, kdo se Ti chystá položit otázky skrze mne, za ověření si s Tebou
uvnitř sebe samého, zdali takové otázky je náležité položit na platformě těchto Dialogů,
ještě nevstoupila do povědomí všech. Z toho důvodu kladou otázky, které by nemuselo
být vhodné zodpovědět na této platformě nebo jejich užitečnost není jasná, neboť
mohou být jen výsledkem plané zvědavosti. Samozřejmě je plně a kompletně na Tobě
provést takové rozlišení. Takže zde jsou ty otázky ke Tvému uvážení a určení, zdali by
Tvé odpovědi na ně měly být zahrnuty do tohoto konkrétního dialogu. První otázka
přišla z České republiky (L. Beranová). Má zájem vědět, zdali Ty, jako Pán Ježíš Kristus,
se také zbavíš všech Svých osobních pamětí o existenci negativního stavu stejným
způsobem nebo podobně, jak je tomu v případech všech ostatních relativních sentientních
entit. Kam bys odložil tyto paměti? Také do univerzality-všeho, aby nezatěžovaly nikoho
včetně Tebe? Během diskuse na toto téma přišly Martina a Petra k závěru, že po
eliminaci negativního stavu by měl pozitivní stav být ‚více pozitivní než pozitivní‘,
protože vůbec nebude zatěžován původními nezodpovězenými otázkami. Potom
Monika z České republiky by Tě ráda požádala o zvážení konceptu meditace a co
znamená z pozice pozitivního stavu a jak by byl tento koncept charakterizován; rovněž
jestli je tu nějaký rozdíl mezi stavem meditace a hloubání, přemýšlení nebo rozjímání o
Novém zjevení Pána Ježíše Krista obecně.
Později ten den jsem obdržel ještě více otázek. Nyní byly položeny Tvými představiteli
zde ve starých dobrých Spojených státech tyto otázky. Michael Maldonado předložil
pro Tvé uvážení čtyři otázky: 1. Dělají všichni lidé ve spánku (nebo v nevědomém módu)
pozitivní práci pro Pána Ježíše Krista pro ukončení negativního stavu, nebo je tu
souběžné obrácené úsilí o daleko negativnější výsledky u těch, kdo pocházejí
z negativního stavu? 2. Je tu vůbec něco společného, co lze nyní zjevit, u těch lidí
s podobnými typy poruch spánku nebo něco společného co do druhu vynakládaného úsilí
či práce (například mezi všemi s epilepsií, nespavostí, narkolepsií atd.)? 3. Je u Tvých
představitelů zvládání poruch spánku pomocí léků vždy kontraproduktivní vzhledem k
‚účelu‘, který je zajišťován nenapravitelnou nebo nezvládatelnou poruchou (jak se
vztahuje buď k cíli eliminovat negativní stav, nebo ho prodlužovat) u typických lidí? 4.
Konečně jsou nějaké poruchy spánku na jiných „planetách“ pseudostvoření? Následující
otázka přišla od Dr. Ardyth Noremové: Poněvadž pseudotvůrci vytvořili tuto smrtelnou
zápletku, kterou nazýváme lidský život, jaká je tedy úroveň a povaha jejich zapojení do
rozpletení negativních struktur lidského života? Jak se Pán Ježíš Kristus zúčastňuje této
práce a jsou nějaké způsoby, kterými se nám jako představitelům radí se této práce
zúčastnit? Mnoho z tohoto bylo probráno v minulém dialogu, ale snad je více informací
s ohledem na to, jak jsou lidské systémy ‚narafičené‘, aby je udržely zamčené v separaci a
negativitě, a jak bychom mohli přispívat k urychlení nápravy? A ještě později ten den