Page 406 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 406
DIALOG 140
buď úplně ztracena, nebo se zachovaly jen jejich fragmenty. Jak víš, tento jejich konec
není náhodný; jako není náhodou, že pouze čtyři Evangelia byla zahrnuta do
křesťanské Bible. V tomto případě se musíte na tyto skutečnosti dívat ne z pozice
lidských historiků, kteří interpretují tyto události ze své vlastní omezené a omezující
pozice, ale z pozice Skutků Mé Božské Prozřetelnosti. Bylo také opatřením Mé Božské
Prozřetelnosti, že v těchto čtyřech Evangeliích byly zaznamenány pouze ty záležitosti,
které se vztahují k Mému životu na planetě Nula a k tomu, co Jsem řekl a jak jsem se
choval a jaké jsem měl vztahy Já a jak se chovali a jaké měli vztahy Mí učedníci, jež byly
potřebné, nutné a náležité pro duchovní užitek všech, a jež proto obsahují hluboké
duchovní souvztažnosti. Všechno ostatní, co nemělo takovou důležitost, z nich bylo
vynecháno. Gnostická Evangelia nemají tento význam. Jsou tudíž z duchovního
stanoviska neužitečná. Mohou mít pouze nějakou historickou hodnotu a mohou sloužit
jako předměty vaší lidské zvědavosti. Naneštěstí, dokonce i tato hodnota je čistým
překroucením a falzifikací těchto událostí. Takže se nenechte žádným z nich nachytat!
Jak bylo zmíněno v předchozím dialogu (139.) a jak bylo zaznamenáno v Matoušovi a
Lukášovi, po Mém zjevení se Mým učedníkům následně po Mém vzkříšení někteří
z přítomných během této doby pochybovali o tom, zdali jsem to byl skutečně Já
(Matouš 28:17). Jaký je význam tohoto oznámení o pochybnostech navzdory faktu, že
Jsem se jim osobně se všemi znaky Svých zranění ukázal? Vzpomínáte si, co bylo
řečeno o pochybování v našem Dialogu 133.? Strukturální provedení lidské mysli je
takové, že bez ohledu na množství externích nebo dokonce i interních důkazů
poskytnutých této mysli bude mít sklon zpochybňovat své vlastní zkušenosti. Jen se
podívej na sebe, Petře: Jakým druhem mučivých pochybností po veškerou dobu
procházíš ohledně toho, zda vše obsažené v Mém Novém zjevení, a obzvláště v těchto
Dialozích, je skutečně ode Mne - Pána Ježíše Krista, nebo ne; nebo zda nejsi podváděn a
nebo nepodvádíš sám sebe, když prohlašuješ, že Já s Tebou hovořím? Problematika
pochybování se potřebovala vyjádřit už tehdy, za Mé fyzické přítomnosti, aby se
ilustrovala a demonstrovala pravá povaha lidské mysli, která byla původně
zfabrikována přesně za tímto účelem - pochybovat o tom, Kdo Jsem a jaká Je Moje
Pravá Přirozenost. Myslíš si, že pokud by typická lidská mysl byla uspořádána odlišně,
než jak je, že by negativní stav a jeho lidský neživot měly nějakou šanci se aktivovat a
dát do pohybu? Jestliže by tato mysl byla strukturovaná nebo zfabrikovaná odlišně,
v tom případě by neměla žádné pochybnosti o Mně a Mé Pravé Přirozenosti a o Mém
poslání na planetě Nula a kdekoliv jinde. Takový výsledek by totálně anuloval účel, pro
který bylo typickému lidskému neživotu povoleno se tak škodlivě uskutečnit. Toto je
jeden z důvodů, proč bylo nutné ilustrovat a demonstrovat problematiku pochybností
tehdy, kdy Moje fyzická přítomnost byla naprostou skutečností životů pochybovačů.
Takže co zde máme? Hlavním bodem, který bylo třeba ustanovit pro budoucí lidi na
planetě Nula ve vztahu k přijetí nebo odmítnutí toho, Kdo Já vskutku Jsem a jaká je
vůbec Moje Pravá Absolutní Přirozenost, bylo plné uvědomění si skutečnosti, že Moje
fyzická přítomnost, a nezáleží na tom, co bych dělal nebo kolik zázraků bych předvedl,
by nebyla zárukou toho, že lidé nebo kdokoliv v negativním stavu by byli ochotni nebo
uvedeni do pozice k přijetí Mne jako jediného Pravého Boha (nebo v současném pojetí
jako Jediného Absolutního JÁ JSEM, KDOŽ JSEM) do svých životů. A nejen to, ale
takovou Mojí fyzickou přítomností by mnoho jedinců bylo postaveno do pozice