Page 406 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 406

DIALOG 140

            buď úplně ztracena, nebo se zachovaly jen jejich fragmenty. Jak víš, tento jejich konec
            není  náhodný;  jako  není  náhodou,  že  pouze  čtyři  Evangelia  byla  zahrnuta  do
            křesťanské  Bible.  V tomto  případě  se  musíte  na  tyto  skutečnosti  dívat  ne  z pozice
            lidských historiků, kteří interpretují tyto události ze své vlastní omezené a omezující
            pozice, ale z pozice Skutků Mé Božské Prozřetelnosti. Bylo také opatřením Mé Božské
            Prozřetelnosti, že v těchto čtyřech Evangeliích byly zaznamenány pouze ty záležitosti,
            které se vztahují k Mému životu na planetě Nula a k tomu, co Jsem řekl a jak jsem se
            choval a jaké jsem měl vztahy Já a jak se chovali a jaké měli vztahy Mí učedníci, jež byly
            potřebné,  nutné  a  náležité  pro  duchovní  užitek  všech,  a  jež  proto  obsahují  hluboké
            duchovní  souvztažnosti.  Všechno  ostatní,  co  nemělo  takovou  důležitost,  z nich  bylo
            vynecháno.  Gnostická  Evangelia  nemají  tento  význam.  Jsou  tudíž  z duchovního
            stanoviska neužitečná. Mohou mít pouze nějakou historickou hodnotu a mohou sloužit
            jako  předměty  vaší  lidské  zvědavosti.  Naneštěstí,  dokonce  i  tato  hodnota  je  čistým
            překroucením a falzifikací těchto událostí. Takže se nenechte žádným z nich nachytat!

            Jak bylo zmíněno v předchozím dialogu (139.) a jak bylo zaznamenáno v Matoušovi a
            Lukášovi,  po  Mém  zjevení  se  Mým  učedníkům  následně  po  Mém  vzkříšení  někteří
            z přítomných  během  této  doby  pochybovali  o  tom,  zdali  jsem  to  byl  skutečně  Já
            (Matouš 28:17). Jaký je význam tohoto oznámení o pochybnostech navzdory faktu, že
            Jsem  se  jim  osobně  se  všemi  znaky  Svých  zranění  ukázal?  Vzpomínáte  si,  co  bylo
            řečeno  o  pochybování  v našem  Dialogu  133.?  Strukturální  provedení  lidské  mysli  je
            takové,  že  bez  ohledu  na  množství  externích  nebo  dokonce  i  interních  důkazů
            poskytnutých této mysli bude mít sklon zpochybňovat své vlastní zkušenosti. Jen se
            podívej  na  sebe,  Petře:  Jakým  druhem  mučivých  pochybností  po  veškerou  dobu
            procházíš ohledně toho, zda vše obsažené v Mém Novém zjevení, a obzvláště v těchto
            Dialozích, je skutečně ode Mne - Pána Ježíše Krista, nebo ne; nebo zda nejsi podváděn a
            nebo  nepodvádíš  sám  sebe,  když  prohlašuješ,  že  Já  s Tebou  hovořím?  Problematika
            pochybování  se  potřebovala  vyjádřit  už  tehdy,  za  Mé  fyzické  přítomnosti,  aby  se
            ilustrovala  a  demonstrovala  pravá  povaha  lidské  mysli,  která  byla  původně
            zfabrikována  přesně  za  tímto  účelem  -  pochybovat  o  tom,  Kdo  Jsem  a  jaká  Je  Moje
            Pravá Přirozenost. Myslíš si, že pokud by typická lidská mysl byla uspořádána odlišně,
            než jak je, že by negativní stav a jeho lidský neživot měly nějakou šanci se aktivovat a
            dát  do  pohybu?  Jestliže  by  tato  mysl  byla  strukturovaná  nebo  zfabrikovaná  odlišně,
            v tom případě by neměla žádné pochybnosti o Mně a Mé Pravé Přirozenosti a o Mém
            poslání na planetě Nula a kdekoliv jinde. Takový výsledek by totálně anuloval účel, pro
            který bylo typickému lidskému neživotu povoleno se tak škodlivě uskutečnit. Toto je
            jeden z důvodů, proč bylo nutné ilustrovat a demonstrovat problematiku pochybností
            tehdy, kdy Moje fyzická přítomnost byla naprostou skutečností životů pochybovačů.


            Takže co zde máme? Hlavním bodem, který bylo třeba ustanovit pro budoucí lidi na
            planetě  Nula ve  vztahu k přijetí nebo odmítnutí toho, Kdo Já  vskutku Jsem a  jaká je
            vůbec Moje Pravá Absolutní Přirozenost, bylo plné uvědomění si skutečnosti, že Moje
            fyzická přítomnost, a nezáleží na tom, co bych dělal nebo kolik zázraků bych předvedl,
            by nebyla zárukou toho, že lidé nebo kdokoliv v negativním stavu by byli ochotni nebo
            uvedeni do pozice k přijetí Mne jako jediného Pravého Boha (nebo v současném pojetí
            jako  Jediného  Absolutního  JÁ  JSEM,  KDOŽ  JSEM)  do  svých  životů.  A  nejen  to,  ale
            takovou  Mojí  fyzickou  přítomností  by  mnoho  jedinců  bylo  postaveno  do  pozice
   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411