Page 248 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 248

DIALOG 126

            ne-čase a v druhé modalitě se manifestují a uvádí do pohybu před tím, než vstupují do
            jejich  subjektivní  modality  vnímání  nebo  velmi  krátce  předtím,  než  je  mají  položit.
            V obou případech tohoto uspořádání jsou sentientní entity chráněny před negativními
            důsledky  pokládání  takových  otázek  uvnitř  jejich  vlastního  individuálního,
            subjektivního, jedinečného a odlišného života a jejich ‚já jsem‘.

            Takže jak by se to při pohledu na tato fakta mohlo uspořádat, aby se tyto nejdůležitější
            otázky  zodpověděly  způsobem  nanejvýš  zkušenostním,  praktickým  a  faktickým  bez
            skutečného  přímého  zapojení  všech  sentientních  entit  do  procesu  kladení  těchto
            otázek, aby nebyly rušeny  ve svém konkrétním životě a aby nenastal rozklad života
            pozitivního stavu? Jak si pamatujete, v tom čase nebo ne-čase byl pouze pozitivní stav
            ve  svém  jsoucnu  a  bytí.  Žádný  jiný  druh  života  či  neživota  jim  nebyl  pro  srovnání
            dostupný. Ale přesto jsem ve Svém Absolutním Předvídání vnímal, že by takové otázky
            mohly nastávat a soužit sentientní mysl. Z toho důvodu jsem učinil opatření pro jejich
            náležité  zodpovězení  před  tím,  než  vstoupily  do  všech  sentientních        myslí.  Z toho
            důvodu jsem vyčlenil jistou skupinu sentientních entit, které svou vlastní svobodnou
            vůlí a volbou souhlasily sehrát všechny aspekty kladení otázek a ustanovit kondici pro
            jejich zodpovězení v obou modalitách pojímání reality.

            Tato  skupina  lidí nejenže  souhlasila  s položením  všech  těchto  patřičných  otázek, ale
            také  souhlasila  s tím,  že  bude  těmi,  kteří  vymyslí,  aktivují  a  ustanoví  neživot
            negativního  stavu  a  lidský  neživot,  aby  na  živých  a  zkušenostních  příkladech
            ilustrovali  a  demonstrovali  všechny  důsledky,  následky  a  výsledky  kladení  těchto
            otázek a získání všech přesvědčivých odpovědí na ně. A nejenom toto, ale že ustanovit
            velmi  přesvědčující  a  faktickou  situaci,  která  by  všem  sentientním  entitám  dala
            nejpotřebnější  a  nezbytné  srovnání  mezi  jejich  typem  života  nebo  života  jako
            takového, a jejich ‚já jsem‘ a životním stylem totálně odlišného života, který by neměl
            nic  společného  s tím,  co  měli  oni.  Takové  důležité  uspořádání  a  nastavení  by  bylo
            schopné faktorem porovnání obou typů života a neživota přesvědčit všechny v pravém
            životě, ž jejich život byl pravdivý a pravý život a že jejich ‚já jsem‘ bylo skutečně pravé
            ‚já jsem‘.

            Jak si pamatujete z Mého Nového zjevení, tato skupina lidí, kteří se na v š e m   t o m t o   s e
            Mnou  smluvili,  se  později  nazývala  pseudotvůrci.  Jak  si  také  jasně  vzpomínáte,
            v Dialogu  111  bylo  uvedeno,  že  pseudotvůrci  souhlasili  s položením  těchto  otázek
            jménem všech ostatních. Jediný rozdíl mezi formulací v Dialogu 111 a tím, co se vám
                                              n
            sděluje  v tomto  dialogu,  je  te ,   ž e   v  tom  dialogu  nebylo  poukázáno  na  to,  že  takové
            otázky byly položeny a odpovědi na ně jim byly poskytnuty před tím, než vstoupí do
            mysli zbytku sentientních entit. Toto je zásadní rozdíl.


            Když hovoříme o paradoxu, že sentientní entity jsou simultánně jak v objektivním, tak i
            subjektivním způsobu vnímání reality, musíte tomuto paradoxu rozumět následovně:
            ve vnímání sebe sama, uvědomování si sebe sama a ve svém ‚já jsem‘ a všem, co s nimi
            souvisí, vždy fungují z pozice subjektivní modality. Protože se, jak víte, v této modalitě
            všechno  děje  a  odehrává  sekvenčním  a  pokračujícím  způsobem,  dává  to  jakékoliv
            sentientní  entitě  v jejím  subjektivním  časovém  rámci  dostatek  potřebného  času
            k posouzení,  zhodnocení  a  porozumění  ohledně  povahy  toku  událostí  a  dění,  aby
                                                  í
            mohla udělat náležité rozhodnut   o   t o m ,   j a k ý   d r u h   v o l eb  v tomto ohledu by měl být
   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253