Page 167 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 167

DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.

            faktu,  že  nic,  absolutně  nic  z tohoto  není  vůbec  možné  či  nelze  jakkoli  omluvit,
            ospravedlnit ani rozumově odůvodnit.

            Když se vezme v úvahu vše, co rozpoutala aktivace negativního stavu a lidského života
            v celém  Mém  Stvoření  a  všech  aspektech  jeho  jsoucna  a  bytí,  i  kolik  restrikcí,
            omezování  a  bezpečnostních  opatření  bylo  nutno  zavést  kvůli  jejich  vražedným,
            netolerantním,  šíleným  a  destruktivním  úsilím;  a  uváží-li  se  též,  že  každý  jedinec
            zúčastněný  v jejich  pseudoživotě  je  nositelem  této  nutnosti,  jsou  z tohoto  důvodu
            všichni  vinni  nevýslovnými  zločiny  vůči  všem  sentientním  entitám,  jakož  i  sobě
            samým.  Není  tu  žádná  objektivní,  ba  ani  subjektivní  omluva,  ospravedlnění  nebo
            rozumové odůvodnění něčeho takového. A toto je duchovní morálně-etické dilema této
            situace. Je tedy v tomto případě nějaká cesta ven z této strašlivé situace?

            Kdybychom měli posuzovat veškeré uspořádání a výtvory, vynálezy a pseudoživotní
            styl  negativního  stavu  a  lidského  života  z pozice  toho,  co  rozpoutaly  v celém  Mém
            Stvoření;  a  kdyby  tento  soud  měl  být  založen  na  všech  následcích,  výsledcích  a
            důsledcích  jejich  manifestace;  a  kdyby  tento  soud  měl  být  vykonáván  z duchovního
            morálně-etického hlediska, pak  v tom  případě,  mluvíme-li o  nevýslovných zločinech,
            každý,  kdo  se  jich  účastnil,  by  musel  být  odsouzen  na  věky  do  pekel,  aby  tak  nesl
            veškeré následky svých činů, jak se dovozuje z biblického chápání této situace. Takto
            se  při  všech  těchto  výrocích  v Bibli  a  v jiných  takzvaných  svatých  knihách  přišlo  na
            myšlenku věčného trestu.


            A  zde  přichází  záležitost  Mé  Bezpodmínečné  Lásky,  Moudrosti,  Milosrdenství,
            Odpuštění,  Soucitu,  Pochopení,  Přijetí,  Laskavosti,  Respektu,  Ocenění  a  podobných
            faktorů zakotvených v Mé Absolutní Přirozenosti. Těmito faktory je vydlážděna cesta,
            která  dává  každému,  kdo  je  chycen  do  pasti  negativního  stavu  a  lidského  života,
            příležitost  dostat  se  z něho  ven  a  konvertovat  do  pozitivního  stavu.  Existují  dobře
            definované  kroky,  jimiž  je  toto  obrácení  možné.  Tyto  kroky  jsou  aplikovatelné  u
            každého,  kdo  se  nachází  v negativním  stavu  nebo  je  jeho  představitelem.  A  dovolte,
            abych vám řekl něco předem: neexistují žádné jiné kroky či cesty či prostředky, které
            by umožnily komukoliv dostat se ven z negativního stavu bez ohledu na to, kdo co říká
            nebo jaké jiné prostředky nebo způsoby by chtěl použít. Mohu vás ujistit, že jakékoliv
            jiné kroky, prostředky, způsoby či cokoliv jiného by vás nejen nevyvedly z negativního
            stavu, ale ještě hlouběji by vás do něj zavedly. A tak je tomu bez ohledu na to, jak dobré
            a  potěšující  by  se  zdálo  být  vaše  přechodné  rozpoložení.  Vzpomínáte  na  Můj  výrok
            v Evangeliích o vcházení do dveří? Kdokoliv vchází  dveřmi  jinými  než  těmi, které Já
            jsem postavil (Já jsem jedinými dveřmi), je zloděj a lupič. Zloděj a lupič by jenom posílil
            pseudojsoucno  a  pseudobytí  negativního  stavu,  aniž  by  kdy  byl  s to  vstoupit  do
            pozitivního stavu nebo, v našich termínech, konvertovat do pozitivního stavu.


            Jaké  tedy  má  zaujmout  kroky,  prostředky  nebo  způsoby  každý,  kdo  objeví,  že  je
            reprezentantem  negativního  stavu?  Úplně  prvním  krokem  má  být  uznání  a  přijetí
            faktu,  že  je  takovým  představitelem.  Po  poznání  toho  faktu  má  sám  sebe  velmi
            důkladně  prozkoumat  a  prověřit,  aby  se  tato  skutečnost  potvrdila  z vlastního  nitra.
            Jinými slovy, k tomuto přijetí nedojde proto, že to říkám Já nebo Mé Nové zjevení, jak
            to bylo naznačeno tobě, Petře, například u Margarety, ale proto, že je to objektivní fakt
            zjištěný postupem zpytování, prozkoumávání a prověřování sebe sama. Jakýkoli jiný
   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172