Page 167 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 167
DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.
faktu, že nic, absolutně nic z tohoto není vůbec možné či nelze jakkoli omluvit,
ospravedlnit ani rozumově odůvodnit.
Když se vezme v úvahu vše, co rozpoutala aktivace negativního stavu a lidského života
v celém Mém Stvoření a všech aspektech jeho jsoucna a bytí, i kolik restrikcí,
omezování a bezpečnostních opatření bylo nutno zavést kvůli jejich vražedným,
netolerantním, šíleným a destruktivním úsilím; a uváží-li se též, že každý jedinec
zúčastněný v jejich pseudoživotě je nositelem této nutnosti, jsou z tohoto důvodu
všichni vinni nevýslovnými zločiny vůči všem sentientním entitám, jakož i sobě
samým. Není tu žádná objektivní, ba ani subjektivní omluva, ospravedlnění nebo
rozumové odůvodnění něčeho takového. A toto je duchovní morálně-etické dilema této
situace. Je tedy v tomto případě nějaká cesta ven z této strašlivé situace?
Kdybychom měli posuzovat veškeré uspořádání a výtvory, vynálezy a pseudoživotní
styl negativního stavu a lidského života z pozice toho, co rozpoutaly v celém Mém
Stvoření; a kdyby tento soud měl být založen na všech následcích, výsledcích a
důsledcích jejich manifestace; a kdyby tento soud měl být vykonáván z duchovního
morálně-etického hlediska, pak v tom případě, mluvíme-li o nevýslovných zločinech,
každý, kdo se jich účastnil, by musel být odsouzen na věky do pekel, aby tak nesl
veškeré následky svých činů, jak se dovozuje z biblického chápání této situace. Takto
se při všech těchto výrocích v Bibli a v jiných takzvaných svatých knihách přišlo na
myšlenku věčného trestu.
A zde přichází záležitost Mé Bezpodmínečné Lásky, Moudrosti, Milosrdenství,
Odpuštění, Soucitu, Pochopení, Přijetí, Laskavosti, Respektu, Ocenění a podobných
faktorů zakotvených v Mé Absolutní Přirozenosti. Těmito faktory je vydlážděna cesta,
která dává každému, kdo je chycen do pasti negativního stavu a lidského života,
příležitost dostat se z něho ven a konvertovat do pozitivního stavu. Existují dobře
definované kroky, jimiž je toto obrácení možné. Tyto kroky jsou aplikovatelné u
každého, kdo se nachází v negativním stavu nebo je jeho představitelem. A dovolte,
abych vám řekl něco předem: neexistují žádné jiné kroky či cesty či prostředky, které
by umožnily komukoliv dostat se ven z negativního stavu bez ohledu na to, kdo co říká
nebo jaké jiné prostředky nebo způsoby by chtěl použít. Mohu vás ujistit, že jakékoliv
jiné kroky, prostředky, způsoby či cokoliv jiného by vás nejen nevyvedly z negativního
stavu, ale ještě hlouběji by vás do něj zavedly. A tak je tomu bez ohledu na to, jak dobré
a potěšující by se zdálo být vaše přechodné rozpoložení. Vzpomínáte na Můj výrok
v Evangeliích o vcházení do dveří? Kdokoliv vchází dveřmi jinými než těmi, které Já
jsem postavil (Já jsem jedinými dveřmi), je zloděj a lupič. Zloděj a lupič by jenom posílil
pseudojsoucno a pseudobytí negativního stavu, aniž by kdy byl s to vstoupit do
pozitivního stavu nebo, v našich termínech, konvertovat do pozitivního stavu.
Jaké tedy má zaujmout kroky, prostředky nebo způsoby každý, kdo objeví, že je
reprezentantem negativního stavu? Úplně prvním krokem má být uznání a přijetí
faktu, že je takovým představitelem. Po poznání toho faktu má sám sebe velmi
důkladně prozkoumat a prověřit, aby se tato skutečnost potvrdila z vlastního nitra.
Jinými slovy, k tomuto přijetí nedojde proto, že to říkám Já nebo Mé Nové zjevení, jak
to bylo naznačeno tobě, Petře, například u Margarety, ale proto, že je to objektivní fakt
zjištěný postupem zpytování, prozkoumávání a prověřování sebe sama. Jakýkoli jiný