Page 166 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 166

DIALOG 118

            stav, jestliže Já, Kdož jsem Absolutní, jsem poskytl všem sentientním entitám ujištění,
            že se nacházely v pozitivním stavu, že život v pozitivním stavu tak, jak ho prožívaly, byl
            skutečně a opravdově pozitivní, neboť konec konců Já byl/jsem Absolutní Pozitivností,
            a proto jsem Já nemohl poskytovat či ustanovit nic jiného než jenom pozitivní?

            Co  zde  máme  v této  situaci?  Na  jedné  straně  jsem  stále  všechny  ujišťoval,  že  byly
            v pozitivním stavu; ale na druhé straně, jsouce relativní povahy, přesto žádaly povolení
            k aktivaci  negativního  stavu.  Jaké  duchovní  morálně-etické  dilema  vyvěrá  z této
            situace? Nedostatek spolehnutí se a důvěry v Má Slova nebo v Mé ujišťování! Jestliže
            nedůvěřujete tomu, co vám povídám a co vám nabízím tak, jak to je a co to obsahuje,
            pak  v tom  případě  ze  Mne  jaksi  děláte  lháře.  V okamžiku,  kdy  to  činíte,  fabrikujete
            totálně rozdílnou realitu, která je ve skutečnosti pseudorealitou, a v důsledku toho se
            stanete tím, co jste promítali na Mne - lhářem. Přijímáním své pseudoreality jako pravé
            reality se stáváte lhářem. Jakmile si začnete myslet, že Já bych mohl být lhářem, pak
            tím umožňujete vznik něčemu, co se v biblické terminologii nazývá hříchem. Toto  je
            pravou  genezí  tak  zvaných  hříchů,  čili,  v našem  pojímání,  všech  problémů,  které
            v průběhu  celé  historie  trápily  lidstvo  na  planetě  Nula,  jakož  i  všechny  obyvatele
            v zóně vymístění se všemi jejími příslušnými pekly.

            Jakou omluvu, jaké ospravedlnění a rozumové odůvodnění byste mohli nabídnout pro
            něco takového? Naprosto žádné! Na stránkách Mého Nového zjevení bylo mnohokrát
            jasně uvedeno, že vůbec cokoliv, jakmile se jeho idea  zrodí, musí nést své důsledky,
            výsledky a následky. Dokonce i když z vašeho stanoviska není existence negativního
            stavu  a  lidského  života  skutečná  a  fakticky  je  iluzí,  nicméně  pro  ty,  kdo  žijí  v jejích
            krutostech  a  ohavnostech,  je  velmi  reálná  a  hmatatelná.  Subjektivní  vnímání  a
            zkušenost platí pro každého jedince více než jeho objektivní realita, která může, ale
            nemusí být skutečná. Jsou na příklad bída, utrpení a strádání schizofreniků majících
            bludy  a  halucinace  pro  ně  méně  reálné  jen  proto,  že  v tak  zvané  objektivní  realitě
            neexistují? Ovšemže ne. Pro ně jsou reálné a jsou pro ně tím, co platí, a nikoliv vaše řeči
            a ujišťování, že jejich bludy a halucinace nejsou skutečné. Chápete, co tím myslím?

            Jak byste vůbec mohli omluvit, ospravedlnit a rozumově odůvodnit to, co probíhalo po
            celou historii pseudojsoucna a pseudobytí negativního stavu a lidského života s těmi
            všemi  strašnými,  ohavnými  a  opovrženíhodnými  činy,  válkami,  bědami,  utrpeními,
            strádáními,  krveprolitími  a  všemi  jinými  nevýslovnými  a  nepředstavitelnými
            krutostmi  a  ohavnostmi,  jaké  tak  převládají  v povaze  jejich  pseudoživota?  Ano,  bylo
            dovoleno, aby k tomu došlo za účelem jasně ukázat či ilustrovat a demonstrovat, co se
            stane, jestliže některé sentientní entity přijdou na nápad, že Já jsem snad, snad možná,
            lhář  a  podvodník,  protože  ony  nemají  žádnou  možnost  porovnání  mezi  modalitou
            svého  života  a  nějakého  jiného  typu  života,  který  by  byl  diametrálně  odlišným  od
            všeho a diametrálně protikladným ke všemu, co je obsaženo v jejich běžném a jediném
            životě. Protože to však byl nemorální, neetický a bláhový přístup, byl neomluvitelný,
            neospravedlnitelný a nelze ho rozumově odůvodnit bez ohledu na to, jak, nebo na to,
            nakolik  se  s ním  souhlasilo  nebo  bylo  povoleno,  aby  se  udál.  Konec  konců  tu  je
            ilustrace a demonstrace následků, výsledků a důsledků realizace a aktualizace tohoto
            nemorálního, neetického a bláznivého přístupu. Zároveň je tu jasné sdělení či ukázání
   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171