Page 46 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM PRVNÍ DÍL
P. 46

DIALOG 6

            ho  hroznou,  špatnou,  zlou,  bezohlednou,  manipulující  a  téměř  vražednou  osobou.  I
            kdyby  to  byla  pravda,  že  je  takovou  osobou,  je  pro  vás,  jako  Mé  milované  agenty,
            krajně  nevhodné  utíkat  se  k takovým  myšlenkám  a  pocitům.  Nikdy  by  neměly  ani
            vstoupit  do  vaší  mysli.  To,  že  někoho  označíš  takovými  rysy,  znamená,  že  jsi  pod
            vlivem negativního stavu. Tím, že něco takového o někom předpokládáš bez ohledu na
            to, je-li to pravda či nikoli, vystavuješ se bezprostředně negativnímu stavu, stávaje se
            dobře  zaměřeným  terčem.  Důsledky  tohoto  mohou  být  nežádoucí.  Řekni  Mi  tedy
            upřímně,  co  skutečně  víš  o  prezidentu  Clintonovi,  o  jeho  záměrech,  motivaci,
            charakteru,  vnitřních  dispozicích,  vnitřním  smýšlení,  tužbách,  přáních,  pocitech,
            emocích a vůli? Jinými slovy, co skutečně víš o jeho jedinečné osobnosti? Co je hybnou
            silou jeho chování a životního stylu? Je tvá znalost absolutní v tomto ohledu? Můžeš ho
            znát a znáš ho jako Já? Ovšemže ne. Takže namísto, abyste mu dávali jména, jako praví
            agenti Mého pozitivního stavu byste měli být benevolentnější, tolerantnější, chápající a
            naprosto nesoudit. Pamatuješ si z evangelií, co jsem řekl svému učedníku Petrovi, když
            se Mě tázal, kolikrát má odpustit svému bližnímu či svému bratru v lidském smyslu,
            pokud udělal něco nesprávného proti němu, a když mu pak řekne, že lituje toho, co
            udělal? A Petr se ptal, zda to má být i sedmkrát denně? Co jsem odpověděl? „Říkám ti,
            Petře, ne sedmkrát, ale sedmdesátsedmkrát sedmkrát, pokud se k tobě obrátí a žádá o
            tvé  odpuštění.“  Jinými  slovy,  nejsou  žádná  omezení  v tom,  kolikrát  máš  odpustit  a
            prokázat milosrdenství komukoli, pokud ten o to žádá.


            Tvůj typicky lidský postoj nějak vyvolává to, aby sis vzpomněl na příběh Jonáše a velké
            ryby (někteří lidé myslí, že to byla velryba). V tomto příběhu jsem požádal Jonáše, aby
            odešel  do  velkého  města  Ninive  a  zvolal  proti  němu  vzhledem  k velké  zlotřilosti  a
            vražedným pohnutkám a podobným ohavnostem jeho obyvatel, kvůli nimž bylo před
            zničením. Jonáš namísto aby šel do toho města, utekl ode Mne, protože velmi dobře
            věděl,  že  pokud  se  obyvatelé  tohoto  města  budou  kát,  prokáží  lítost  a  požádají  o
            odpuštění, nedovolím plánované zničení. Ale jak se zachová, když se nebude skutečně
            dít tak, jak to předpověděl? Velmi se na Mne rozzlobil, že nedochází k tomu, co bylo
            naplánováno,  a  posadil  se  mimo  město,  čekaje  ve  svém  zapálení,  kdy  se  zničení
            odehraje.  Chtěl  soud!  Nemohl  připustit  pojetí,  že  jsem  absolutně  milosrdný  a
            odpouštějící. Nemohl přijmout fakt, že pokud lidé ke Mně volají pro milosrdenství a
            odpuštění,  nikdy  bych  nemohl  dovolit,  aby  se  udály  špatné  důsledky.  Opakuji,  takto
            jsem, taková je absolutně Má Absolutní Přirozenost. Rád bys viděl prezidenta Clintona
            potrestaného  a  odstraněného  z úřadu  poté,  co  prokázal  svou  lítost  a  požádal  o
            odpuštění?  Jak  by  ses  cítil,  jestliže  by  něco  o  tobě,  co  uvádí  do  rozpaků  a  je  velmi
            zahanbující,  vyšlo  najevo?  Jen  si  představ,  můžeš-li,  jak  bys  pociťoval,  kdyby  se  tvé
            výstřelky měly dostat do pozornosti veškerého obyvatelstva planety Nula a ty bys měl
            pokračovat  ve  své  práci  za  těchto  okolností?  Máš  vůbec  nějaké  ponětí,  čím  v tomto
            ohledu  prošel?  A  ty  chceš  větší  trest  a  větší  odsouzení,  abys  uspokojil  svou  vlastní
            typickou lidskou představu, nakolik a v jakém rozsahu se má trestat. Takže záležitost
            prezidenta Clintona nespočívá v prezidentu Clintonovi a tom, jakou osobou je - nikdo
            by si neměl dovolit to posuzovat - ale v tom, co z duchovního hlediska představuje, co
            jeho pozice a umístění znamená a s čím souhlasil, aby se ukázalo a projevilo. Záležitost
            zde  je  zaujetí  pozice  negativního  stavu  pro  závěrečný  střet  mezi  pseudotvůrci  a
            renegáty a  jak jeho situace a  jeho  pověření, role  a  obzvláště  jeho sexuální  výstřelky
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51