Page 51 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM PRVNÍ DÍL
P. 51
DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM I.
„Jak je pro nás, agenty pozitivního stavu, vhodné, abychom se modlili za jiné lidi a za
jejich zdraví, situaci a dobrý život vůbec?“
Pán Ježíš Kristus: Jak je ti známo, Petře, z vlastní minulé baptistické zkušenosti,
jakožto i ze znalosti požadavků všech ostatních náboženských systémů, vždy se klade
důraz na nějakou formu modlitby. Lidé věří, že čím více se modlí, tím více se toho docílí
na tomto světě, v jejich osobních životech a že tím více je slyším.
Při nynější personalizaci a individualizaci vlastního osobního života, jakž i osobní
zodpovědnosti a odpovědnosti za vlastní život a volby, jsou takové modlitby zcela
neužitečné a nemají vůbec žádný smysl. Je to ztráta vašeho času.
Zároveň se může považovat za duchovní drzost ze strany modlitebníka věřit, že
jeho/její intervencí v zájmu někoho jiného dojde k tomu, že ten/ta se změní nebo
zlepší - ať jde o cokoli. Taková duchovní drzost jde ještě dál v tom, že modlící se osoba
hrubě zasahuje do svobody výběru, dohody a volby, kterou dotyčný učinil buď dříve,
než přišel na tuto planetu, nebo v průběhu jeho/jejího života na ní. Při takovém
chápání současné situace je jasné, že takové modlitby mají negativní povahu.
Peter: A co Tvé sdělení v evangeliu dle Lukáše (kapitola 18:1), že lidé se mají stále
modlit a neklesat na mysli?
Pán Ježíš Kristus: Existují dva důvody pro toto sdělení: Za prvé, primárně se vztahuje
k modlení se za sebe sama, a ne za někoho jiného. A za druhé, tenkrát byla duchovní
situace a duchovní klima takové, že, jak víš, Petře, pseudotvůrci měli plně pod
kontrolou tuto planetu a celou zónu vymístění. Vládli jim dle principů nutnosti a žádné
svobody volby. Vzpomeň si, prosím, a to je připomínka, že Můj První příchod byl mezi
mnohým jiným za tím účelem, aby se dala lidským tvorům svoboda výběru a svobodná
vůle, což tehdy neměli.
Proto v té době bylo vhodné modlit se ke Mně v zájmu jiných, ježto ti nevěděli, co činili.
Byli přesvědčeni, že jejich chování a činy byly náležité a bohulibé. Pro jejich neznalost
bylo vhodné, aby se někdo osvícený a znalý té situace takto modlil. To bylo také
důvodem, proč jsem se, když jsem visel na kříži, modlil k Mému Otci ze Svého lidského
aspektu, to jest k Mému Absolutnímu Božskému aspektu, který byl ode Mne oddělen
během té doby, aby bylo odpuštěno těm, kteří Mne ukřižovali, neboť nevěděli, co činili.
Avšak po Mém vítězství v peklech a po uvěznění pseudotvůrců nastala pro lidské tvory
nová situace, jež je uvedla do pozice svobodné vůle a volby. Toto je osvobodilo od toho,
aby dělali a volili věci na základě čiré nutnosti a bez svobody volby. Jakmile tato
situace byla ustanovena, nebylo zapotřebí se za jiné modlit, protože se stali
zodpovědnými a odpovědnými za své vlastní volby a za své životy vůbec.
Naneštěstí poté, co přišel na scénu Pavel a převzali to ostatní apoštolové po Mém
fyzickém odchodu z vaší planety, pokračovali v zdůrazňování potřeby takových
modliteb. A nejen to, ale například Pavel trval na tom, aby se členové církve modlili
neustále za druhé.
Peter: Ale co když nás někteří požádají, abychom se za ně modlili?