Page 277 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM PRVNÍ DÍL
P. 277

DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM I.

            jak  jsou  takové  stavy  marné,  neužitečné  a  neproduktivní;  nebo  byla-li  zdlouhavá
            choroba,  která  podle  souvztažnosti  vyžadovala  péči,  jež  by  mohla  být  uskutečněná
            pouze ve stavu úplné dočasné nevědomosti - pokud by tato péče trvala.

            Avšak  pokračujme  v diskutované  věci.  Takže  jak  Mne  toto  pojetí  Mé  Přirozenosti
            zobrazuje a co předpokládá? Především to, že jsem Bohem, který diskriminuje a dává
            přednost  některým  určitým  jedincům,  jež  činí,  co  jim  nařizuji,  a  navěky  odmítám  a
            odsuzuji k věčnému trestu do pekel některé jiné jedince, kteří nečiní, co jim nařizuji. A
            ježto oba stavy mají určeno, aby trvaly na věčnost, aniž by docházelo ke změně statu
            quo, pak v takovém případě, řečeno logicky, existuje dualita či dichotomie ve jsoucnu a
            bytí.  Takový  falešně  logický  předpoklad  vede  k závěru,  že  negativní  stav  je  reálný,
            věčný a absolutní stejně, jako je pozitivní stav. Proto ať se děje, co se děje, nemůže být
            eliminován, a to nikdy.

            Těmito domněnkami bylo krmeno lidstvo a všichni tvorové pekel a zóny vymístění po
            mnoho tisíc let i déle. Pomocí vymývání mozku negativní stav způsobil, že lidstvo a jiní
            tvorové  uvěřili  v tuto  nepravdu,  že  je  to  hotová  věc,  a  že  tak  tomu  bude  navěky.  A
            jelikož bylo prohlášeno a je stále prohlašováno Mým Jménem, jako by to byla Má Vůle,
            aby tomu tak bylo, žádné jiné pojímání ani chápání tohoto faktu není možné, ba ani
            myslitelné.


            Naneštěstí toto pojímání, ať původu křesťanského, muslimského či indického, tím, že
            trvalo  mnoho  staletí,  bylo  zakódováno  ve  všech  genech  lidstva  a  jiných  tvorů,
            nacházejících se jinde. Proto to bude vyžadovat nezdolné úsilí a dlouhou dobu, aby se
            to odstranilo z jejich životů.

            Peter: Chápu tuto situaci velmi dobře. Nicméně, když je tomu tak, proč jsi tedy dovolil,
            aby se to stalo základnou, na níž negativní stav operuje a ovlivňuje své následovníky a
            lidské tvory?

            Pán Ježíš Kristus: Z velmi jednoduchého důvodu, Petře. Můžeš si představit scénář,
            podle něhož by každý, kdo se účastní negativního stavu, napřed věděl, že, za prvé, je
            v tom  dobrovolně,  že  to  nebude  trvat  navždy,  že  je  to  pouze  experiment  a  že  bez
            ohledu na to, co dělá, nebude nikdy zatracen či odsouzen k věčným mukám? Jaký by to
            byl experiment? Jak platný by byl jeho výsledek? Čemu by se kdokoliv naučil z takové
            situace, situace, v níž by všechno bylo založeno na ‚jakoby‘ či ‚předstírejme‘? Bylo by
            to hraní si na něco, podvodná situace, v níž by každý napřed věděl, jak to dopadne, bez
            jakékoliv  šance  naučit  se  něčemu  hodnotnému  a  vhodnému,  co  by  mu  poskytlo
            nepochybný,  přesvědčivý  a  pevný  základ,  na  němž  by  se  mohl  odmítnout  život
            negativního stavu a zvolit život v plnosti stavu pozitivního.


            Za druhé, jakékoliv poučení, jež má trvalý účinek a které poskytuje plný smysl něčeho,
            na čem se může budovat pevný základ pro duchovní vývoj a volby, musí být založen na
            platných a reálných premisách, zajišťujících, že to, co poznáváte, je odvozeno z reality
            svého  jsoucna  a  bytí,  a  ne  z nějakého  klamného  scénáře  či  podvodné  hry  nebo
            předstíraných stavů.
   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282