Page 275 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM PRVNÍ DÍL
P. 275

DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM I.

            mohli zbavit - možná co nejvíce - svých tendencí působit, odpovídat, reagovat a dívat
            se na vše ze stanoviska svého lidského ega.

            Co se tedy stalo v tomto případě? Jak jsi předvídal, Petře, někteří čtenáři, kteří nebyli
            takto  označeni,  se  cítili  opomenuti,  ba  téměř  depresivní.  Jinými  slovy,  reagovali
            z pozice svého lidského ega, a ne z pozice toho, že jsou, či - lépe řečeno - že se stávají
            Mými pravými reprezentanty.


            Co  ti  říká,  Petře,  takový  negativní  postoj  ze  stanoviska  multiverzálního  významu?
            Navodí se duchovně velmi nebezpečná tendence, podle níž by se naznačovalo, že jsem
            schopen  dávat  někomu  přednost,  že  se  dopouštím  diskriminace,  považuji-li  některé
            lidi  nebo  lidské  tvory  či  jakoukoliv  sentientní  entitu  kdekoliv  za  cennější,  více
            záslužnou, potřebnější, milování hodnější, laskavější či cokoliv, než jsou ostatní. Jinými
            slovy  -  tato  tendence  by  líčila  Mou  Přirozenost  způsobem  totálně  převráceným  a
            falešným.  Dívali  byste  se  na  Mne  jako  na  někoho,  Kdo  jedná  s jinými  stejným
            způsobem, jakým lidští tvorové zacházejí jeden z druhým.

            Je to přesně tak, jak si negativní stav přeje, abyste Mne vnímali. I když vím velmi dobře,
            že rozumově uznáváte, že Já nejsem takový, přesto emocionálně, na jiné úrovni svého
            typicky lidského ega, reagujete na taková označení nebo podobná slova jako jakákoliv
            negativní entita, nebo jak by reagoval typický lidský tvor.

            Je třeba se jednou provždy zbavit jakékoliv podobné tendence, dokonce i tehdy, když je
            ve vás třebas jenom vzdáleně přítomná. Jak bylo shora uvedeno, je to pro vás cvičné
            údobí, které vám napomáhá k tomu, abyste si uvědomovali, v jakém rozsahu mohou ve
            vás vznikat takové reakce a jak vás motivovat k tomu, abyste se jich zbavili natrvalo a
            mohli se ujmout nové role a pozice Mých pravých reprezentantů.

            Naneštěstí  toto  není  snadnou  úlohou.  Ani  se  toho  nedocílí  tak  říkajíc  přes  noc.
            Nezapomeňte, prosím, že postoj tohoto druhu byl zaset do vašich zděděných genů.


            Avšak  je  nutno  uvážit,  že  z toho  vyplývá  něco  ještě  daleko  vážnějšího.  Vede  to
            k předpokladu,  že  existuje  dualita  neboli  dichotomie  v pravém  Stvoření,  čili  v Mém
            pozitivním stavu na jedné straně a v zóně vymístění či negativním stavu - na straně
            druhé. Naneštěstí tato dualita či dichotomie je podpořena doslovným pojetím obsahu
            takových knih jako jsou křesťanská bible, islámský Korán a některé jiné. V tak zvaných
            indických  svatých  knihách,  přinejmenším,  je  mylně  pojato,  že  jeden  se  bude  stále
            převtělovat  na  pekelné  díře  zvané  planeta  Země  (v  našem  pojetí  planeta  Nula)  tak
            dlouho,  až  se  zbaví  své  karmy,  načež  vstoupí  do  něčeho  jako  Nirvána-ráj,  odkud  se
            dostanete do transcendentního stavu, v jehož průběhu splyne s jakýmsi Bohem, přitom
            ztratí  svou  jedinečnou  individualitu  a  fakticky  přestane  být  jedinečným
            sebeuvědomujícím se duchem a duší.

            Toto  pojímání  indické  filosofie  je  zmatečnou  záměnou  -  mezi  ztrátou  vlastního
            typického  lidského  ega,  které  je  jen  iluzí,  nemající  sama  o  sobě  ani  od  sebe  žádnou
            pravou realitu, a tím, jak jsou vlastní duch a duše vnímány, chápány a v jakém vztahu
            jsou s tímto Absolutním Bohem.
   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280