Page 275 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM PRVNÍ DÍL
P. 275
DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM I.
mohli zbavit - možná co nejvíce - svých tendencí působit, odpovídat, reagovat a dívat
se na vše ze stanoviska svého lidského ega.
Co se tedy stalo v tomto případě? Jak jsi předvídal, Petře, někteří čtenáři, kteří nebyli
takto označeni, se cítili opomenuti, ba téměř depresivní. Jinými slovy, reagovali
z pozice svého lidského ega, a ne z pozice toho, že jsou, či - lépe řečeno - že se stávají
Mými pravými reprezentanty.
Co ti říká, Petře, takový negativní postoj ze stanoviska multiverzálního významu?
Navodí se duchovně velmi nebezpečná tendence, podle níž by se naznačovalo, že jsem
schopen dávat někomu přednost, že se dopouštím diskriminace, považuji-li některé
lidi nebo lidské tvory či jakoukoliv sentientní entitu kdekoliv za cennější, více
záslužnou, potřebnější, milování hodnější, laskavější či cokoliv, než jsou ostatní. Jinými
slovy - tato tendence by líčila Mou Přirozenost způsobem totálně převráceným a
falešným. Dívali byste se na Mne jako na někoho, Kdo jedná s jinými stejným
způsobem, jakým lidští tvorové zacházejí jeden z druhým.
Je to přesně tak, jak si negativní stav přeje, abyste Mne vnímali. I když vím velmi dobře,
že rozumově uznáváte, že Já nejsem takový, přesto emocionálně, na jiné úrovni svého
typicky lidského ega, reagujete na taková označení nebo podobná slova jako jakákoliv
negativní entita, nebo jak by reagoval typický lidský tvor.
Je třeba se jednou provždy zbavit jakékoliv podobné tendence, dokonce i tehdy, když je
ve vás třebas jenom vzdáleně přítomná. Jak bylo shora uvedeno, je to pro vás cvičné
údobí, které vám napomáhá k tomu, abyste si uvědomovali, v jakém rozsahu mohou ve
vás vznikat takové reakce a jak vás motivovat k tomu, abyste se jich zbavili natrvalo a
mohli se ujmout nové role a pozice Mých pravých reprezentantů.
Naneštěstí toto není snadnou úlohou. Ani se toho nedocílí tak říkajíc přes noc.
Nezapomeňte, prosím, že postoj tohoto druhu byl zaset do vašich zděděných genů.
Avšak je nutno uvážit, že z toho vyplývá něco ještě daleko vážnějšího. Vede to
k předpokladu, že existuje dualita neboli dichotomie v pravém Stvoření, čili v Mém
pozitivním stavu na jedné straně a v zóně vymístění či negativním stavu - na straně
druhé. Naneštěstí tato dualita či dichotomie je podpořena doslovným pojetím obsahu
takových knih jako jsou křesťanská bible, islámský Korán a některé jiné. V tak zvaných
indických svatých knihách, přinejmenším, je mylně pojato, že jeden se bude stále
převtělovat na pekelné díře zvané planeta Země (v našem pojetí planeta Nula) tak
dlouho, až se zbaví své karmy, načež vstoupí do něčeho jako Nirvána-ráj, odkud se
dostanete do transcendentního stavu, v jehož průběhu splyne s jakýmsi Bohem, přitom
ztratí svou jedinečnou individualitu a fakticky přestane být jedinečným
sebeuvědomujícím se duchem a duší.
Toto pojímání indické filosofie je zmatečnou záměnou - mezi ztrátou vlastního
typického lidského ega, které je jen iluzí, nemající sama o sobě ani od sebe žádnou
pravou realitu, a tím, jak jsou vlastní duch a duše vnímány, chápány a v jakém vztahu
jsou s tímto Absolutním Bohem.