Page 146 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM PRVNÍ DÍL
P. 146

DIALOG 21

            Pán  Ježíš  Kristus:  Také  v to  doufám.  Avšak  nepočítej  s tím.  Je  to  jako  otevřít
            plechovku  s červy  či,  jak  říkáte,  Pandořinu  skříňku.  A  nyní  se  pusťme  do  dalších
            závažných otázek z toho dopisu.

            Pojem ‚obyčejní lidé‘ není použit v tom smyslu, jak to vnímá autor dopisu. Použít slovo
            ‚předsudek¨  ve  vztahu ke  Mně znamená nesprávné  vyložení si  povahy Mé  Absolutní
            Přirozenosti, jež neobsahuje žádný negativní lidský druh emocí nebo postoje. Autor na
            Mne promítá typicky lidské chápání toho pojmu.


            Obyčejní lidé jsou ti na planetě Nula a jinde v zóně vymístění, co se velmi málo zajímají
            o  hlubší  duchovní  a  životní  záležitosti  či  podobné  věci  a  kteří  jdou  za  svým
            každodenním živobytím a konáním, aniž by brali v úvahu nějaké příčinné faktory pro
            vše,  co  se  děje  v jejich  každodenním  životě.  Jednoduše  jim  to  nepřijde  na  mysl.  O
            takové  otázky  či  záležitosti  se  nestarají.  Prostě  jdou  mimo  jejich  vědomí.  A  pokud
            něčemu takovému naslouchají ve své církvi nebo v jiném místě, pak co v tomto ohledu
            vstoupí do jednoho ucha, vyjde ven z druhého, aniž by v nich vyvolalo zájem či touhu o
            tom dále popřemýšlet.

            Podíváte-li se kolem, zjistíte, že většina lidských tvorů spadá do této obyčejnosti. Proto
            pojem  ‚obyčejní  lidé‘.  Jsou  odlišováni  od  těch,  kteří  se  nachází  vně  této  obyčejnosti.
            Jako například Moji agenti a někteří jiní zajímající se o takové věci.

            Termín  ‚Mariánské  dogma‘  razila  katolická  církev.  Jde  o  pseudoduchovní  pojetí,
            vyžadující postavit Marii na stejnou úroveň, ne-li vyšší, jakou mám Já, její údajný Syn.
            To znamená, že Marie má být považována také za vykupitele, spasitele a prostředníka
            pro  lidstvo  spolu  se  Mnou,  za  prostředníka  vůči  Mému  Bohu-Otci.  Je  to  ohavnost
            katolické církve.

            Termín ‚spiritista‘ je užíván lidskými tvory. V pojímání pozitivního stavu tento termín
            nemá žádnou hodnotu, neboť se předpokládá, že se něco vidí nebo cítí pomocí intuice
            či  vhledu  do  vlastního  univerzálního  vědomí,  vyvolaného  přítomností  někoho  či
            něčeho  jiného  a  ve  většině  případů  pod  vlivem  negativního  stavu.  Proto  má  tento
            pojem negativní význam. Z toho důvodu se nemůže používat v pozitivním stavu. Místo
            toho  jsou  tito  jedinci  nazýváni  lidskými  tvory,  citlivými  na  to,  co  přichází  z emocí,
            tužeb, přání, očekávání  a  projekcí jiných či od jejich  majetku a předmětů, a  kteří  se
            snaží  těžit  z minulých,  přítomných  a  budoucích  událostí  vztahujících  se  k příslušné
            osobě, která se radí s touto citlivou lidskou bytostí. Potřeba znát tyto události vyvěrá
            z negativního stavu.

            Peter: Díky za tuto vyčerpávající odpověď na to, co bylo předneseno v tom dopise. To
            byl dopis!

            Pán  Ježíš  Kristus:  Ano,  Petře.  Nicméně  nezapomínejte,  a  Já  to  opakuji,  že  jednou
            z důležitých funkcí těchto Dialogů je vyvolat v jejich čtenářích potřebu klást otázky, jež
            by mohly mít multiverzální význam. Důvod pro tuto potřebu se může nalézt ve faktoru
            správného načasování, dříve připomenutého, a ve faktu, že jakákoliv znalost o všem, co
            pochází  z Mého  Absolutního  Zdroje  -  tedy  ode  Mne  -  vám  může  být  podána  pouze
            v určitém dobře určeném dávkování.
   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151