Page 146 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM PRVNÍ DÍL
P. 146
DIALOG 21
Pán Ježíš Kristus: Také v to doufám. Avšak nepočítej s tím. Je to jako otevřít
plechovku s červy či, jak říkáte, Pandořinu skříňku. A nyní se pusťme do dalších
závažných otázek z toho dopisu.
Pojem ‚obyčejní lidé‘ není použit v tom smyslu, jak to vnímá autor dopisu. Použít slovo
‚předsudek¨ ve vztahu ke Mně znamená nesprávné vyložení si povahy Mé Absolutní
Přirozenosti, jež neobsahuje žádný negativní lidský druh emocí nebo postoje. Autor na
Mne promítá typicky lidské chápání toho pojmu.
Obyčejní lidé jsou ti na planetě Nula a jinde v zóně vymístění, co se velmi málo zajímají
o hlubší duchovní a životní záležitosti či podobné věci a kteří jdou za svým
každodenním živobytím a konáním, aniž by brali v úvahu nějaké příčinné faktory pro
vše, co se děje v jejich každodenním životě. Jednoduše jim to nepřijde na mysl. O
takové otázky či záležitosti se nestarají. Prostě jdou mimo jejich vědomí. A pokud
něčemu takovému naslouchají ve své církvi nebo v jiném místě, pak co v tomto ohledu
vstoupí do jednoho ucha, vyjde ven z druhého, aniž by v nich vyvolalo zájem či touhu o
tom dále popřemýšlet.
Podíváte-li se kolem, zjistíte, že většina lidských tvorů spadá do této obyčejnosti. Proto
pojem ‚obyčejní lidé‘. Jsou odlišováni od těch, kteří se nachází vně této obyčejnosti.
Jako například Moji agenti a někteří jiní zajímající se o takové věci.
Termín ‚Mariánské dogma‘ razila katolická církev. Jde o pseudoduchovní pojetí,
vyžadující postavit Marii na stejnou úroveň, ne-li vyšší, jakou mám Já, její údajný Syn.
To znamená, že Marie má být považována také za vykupitele, spasitele a prostředníka
pro lidstvo spolu se Mnou, za prostředníka vůči Mému Bohu-Otci. Je to ohavnost
katolické církve.
Termín ‚spiritista‘ je užíván lidskými tvory. V pojímání pozitivního stavu tento termín
nemá žádnou hodnotu, neboť se předpokládá, že se něco vidí nebo cítí pomocí intuice
či vhledu do vlastního univerzálního vědomí, vyvolaného přítomností někoho či
něčeho jiného a ve většině případů pod vlivem negativního stavu. Proto má tento
pojem negativní význam. Z toho důvodu se nemůže používat v pozitivním stavu. Místo
toho jsou tito jedinci nazýváni lidskými tvory, citlivými na to, co přichází z emocí,
tužeb, přání, očekávání a projekcí jiných či od jejich majetku a předmětů, a kteří se
snaží těžit z minulých, přítomných a budoucích událostí vztahujících se k příslušné
osobě, která se radí s touto citlivou lidskou bytostí. Potřeba znát tyto události vyvěrá
z negativního stavu.
Peter: Díky za tuto vyčerpávající odpověď na to, co bylo předneseno v tom dopise. To
byl dopis!
Pán Ježíš Kristus: Ano, Petře. Nicméně nezapomínejte, a Já to opakuji, že jednou
z důležitých funkcí těchto Dialogů je vyvolat v jejich čtenářích potřebu klást otázky, jež
by mohly mít multiverzální význam. Důvod pro tuto potřebu se může nalézt ve faktoru
správného načasování, dříve připomenutého, a ve faktu, že jakákoliv znalost o všem, co
pochází z Mého Absolutního Zdroje - tedy ode Mne - vám může být podána pouze
v určitém dobře určeném dávkování.