Page 150 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM PRVNÍ DÍL
P. 150
DIALOG 22
a charakteru života bez jakéhokoliv zvláštního zájmu o hlubší duchovní záležitosti a
podobné důležité faktory v životě obecně. Jinými slovy otázkou je, jaký by byl život bez
jakéhokoliv zájmu, nebo s okrajovým a velmi povrchním zájmem o věci, na nichž
vskutku záleží a které jsou nejdůležitějším faktorem jakéhokoliv života? Je takový život
možný? A pokud je možný, byl by někdo schopen jej přežít po delší dobu bez jakékoliv
stimulace a zájmu ohledně takových záležitostí?
To, co je zde ilustrováno, je dalším důležitým aspektem povahy negativního stavu,
jakož i některých aspektů povahy lidského života. Jde o ilustraci a demonstraci života
nudy, prázdnoty, bezvýznamnosti, bezúčelnosti a podobných záporných činitelů,
nepředstavitelných v pozitivním stavu. Je to jasný úkaz toho, co se děje nebo jaký je
následek, jestliže život nemá žádný náležitý duchovní základ, hlubší význam, ale jeho
kořeny na místo toho spočívají v povrchnosti a zabývání se zevními událostmi bez
jakéhokoliv nebo velmi malého uvědomění si vnitřních nebo niterných faktorů života a
jejich duchovního původu a souvztažností.
Takže při posouzení hodnoty obyčejných lidí je nutno si uvědomit, že svým souhlasem
vystavit k nahlédnutí a demonstrovat tento druh života poskytují velmi důležité a
hodnotné služby celému stvoření, a tím přispívají životně důležitou informací do
zásobárny multiverzálního poznání. Takže by bylo velmi nevhodné podceňovat jejich
role nebo dívat se na ně spatra.
Druhé objasnění se vztahuje k záležitosti gramatické struktury čili k formálnímu
vyjádření idejí zaznamenaných v Mém Novém zjevení a v těchto Dialozích.
Hlavním důvodem, ač ne jediným, pro zvolení někoho, jako jsi ty, Petře, být jejich
přenašečem, bylo vytvoření paralely způsobu prezentace záležitostí obyvatelům
pozitivního stavu. Jak víš, v pozitivním stavu či v pravém duchovním světě je jim vše
předkládáno jako ideje. Aby se čtenáři Mého Nového zjevení trénovali v soustřeďování
se na ideje, a ne na zevní formy jejich vyjádření či na to, jak jsou napsány, bylo a je
někdy zapotřebí porušit mluvnická pravidla při vyjádření takových idejí. Hledáte ideje,
a tím, že tak činíte, se přiřazujete k pozitivnímu stavu. Toto přiřazení vytváří linku
přímé komunikace s duchovním světem, což vás uschopňuje být v přímém kontaktu
jek se Mnou, tak i se členy vaší duchovní rodiny a jinými obyvateli pozitivního stavu.
Tento způsob spojení vám umožňuje, abyste byli mosty a tlumočníky v obou směrech.
Na druhé straně, jestliže zabřednete do formálních, zevnějších vyjadřování těch idejí,
pak vám unikne jejich pravý význam, a tím dojde k tomu, že linka komunikace se
nevytvoří. Nezískal se pravý duchovní význam.
Tato situace má další stinnou stránku. Když se někdo příliš zabírá zevním formálním
vyjádřením idejí a věcí, pak po vstupu do duchovního světa bude mít ohromné potíže
pochopit, co se mu/jí předkládá nebo co se od něj/od ní požaduje. V tom případě
podobný jedinec potřebuje podstoupit poněkud zdlouhavé cvičení a dekontaminaci,
aby se zbavil zmíněného návyku a lpění na takové modalitě externalizace.
Takže cvičením sebe sama ve vnímání Mého Nového zjevení a těchto Dialogů, které se
stávají jeho integrální součástí, jako duchovních idejí raději než jako gramatických