Page 150 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM PRVNÍ DÍL
P. 150

DIALOG 22

            a charakteru života bez jakéhokoliv zvláštního zájmu o hlubší duchovní záležitosti a
            podobné důležité faktory v životě obecně. Jinými slovy otázkou je, jaký by byl život bez
            jakéhokoliv  zájmu,  nebo  s okrajovým  a  velmi  povrchním  zájmem  o  věci,  na  nichž
            vskutku záleží a které jsou nejdůležitějším faktorem jakéhokoliv života? Je takový život
            možný? A pokud je možný, byl by někdo schopen jej přežít po delší dobu bez jakékoliv
            stimulace a zájmu ohledně takových záležitostí?

            To,  co  je  zde  ilustrováno,  je  dalším  důležitým  aspektem  povahy  negativního  stavu,
            jakož i některých aspektů povahy lidského života. Jde o ilustraci a demonstraci života
            nudy,  prázdnoty,  bezvýznamnosti,  bezúčelnosti  a  podobných  záporných  činitelů,
            nepředstavitelných v pozitivním stavu. Je to jasný úkaz toho, co se děje nebo jaký je
            následek, jestliže život nemá žádný náležitý duchovní základ, hlubší význam, ale jeho
            kořeny  na  místo  toho  spočívají  v povrchnosti  a  zabývání  se  zevními  událostmi  bez
            jakéhokoliv nebo velmi malého uvědomění si vnitřních nebo niterných faktorů života a
            jejich duchovního původu a souvztažností.


            Takže při posouzení hodnoty obyčejných lidí je nutno si uvědomit, že svým souhlasem
            vystavit  k nahlédnutí  a  demonstrovat  tento  druh  života  poskytují  velmi  důležité  a
            hodnotné  služby  celému  stvoření,  a  tím  přispívají  životně  důležitou  informací  do
            zásobárny multiverzálního poznání. Takže by bylo velmi nevhodné podceňovat jejich
            role nebo dívat se na ně spatra.


            Druhé  objasnění  se  vztahuje  k záležitosti  gramatické  struktury  čili  k formálnímu
            vyjádření idejí zaznamenaných v Mém Novém zjevení a v těchto Dialozích.

            Hlavním  důvodem,  ač  ne  jediným,  pro  zvolení  někoho,  jako  jsi  ty,  Petře,  být  jejich
            přenašečem,  bylo  vytvoření  paralely  způsobu  prezentace  záležitostí  obyvatelům
            pozitivního stavu. Jak víš, v pozitivním stavu či v pravém duchovním světě je jim vše
            předkládáno jako ideje. Aby se čtenáři Mého Nového zjevení trénovali v soustřeďování
            se na ideje, a ne na zevní formy jejich vyjádření či na to, jak jsou napsány, bylo a je
            někdy zapotřebí porušit mluvnická pravidla při vyjádření takových idejí. Hledáte ideje,
            a  tím,  že  tak  činíte,  se  přiřazujete  k pozitivnímu  stavu.  Toto  přiřazení  vytváří  linku
            přímé  komunikace  s duchovním  světem,  což  vás  uschopňuje  být  v přímém  kontaktu
            jek se Mnou, tak i se členy vaší duchovní rodiny a jinými obyvateli pozitivního stavu.
            Tento způsob spojení vám umožňuje, abyste byli mosty a tlumočníky v obou směrech.


            Na druhé straně, jestliže zabřednete do formálních, zevnějších vyjadřování těch idejí,
            pak  vám  unikne  jejich  pravý  význam,  a  tím  dojde  k tomu,  že  linka  komunikace  se
            nevytvoří. Nezískal se pravý duchovní význam.

            Tato situace má další stinnou stránku. Když se někdo příliš zabírá zevním formálním
            vyjádřením idejí a věcí, pak po vstupu do duchovního světa bude mít ohromné potíže
            pochopit,  co  se  mu/jí  předkládá  nebo  co  se  od  něj/od  ní  požaduje.  V tom  případě
            podobný  jedinec  potřebuje  podstoupit  poněkud  zdlouhavé  cvičení  a  dekontaminaci,
            aby se zbavil zmíněného návyku a lpění na takové modalitě externalizace.


            Takže cvičením sebe sama ve vnímání Mého Nového zjevení a těchto Dialogů, které se
            stávají  jeho  integrální  součástí,  jako  duchovních  idejí  raději  než  jako  gramatických
   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155