Page 61 - CHÁPÁNÍ A NAPLNĚNÍ NAŠEHO POZEMSKÉHO ŽIVOTA
P. 61
okamžiku, kdyby přestal, navždy by zahynul.
5. Náležité chápání a praktikování sexuality v duchu výše uvedených čtyř bodů
nedovoluje žádné negativitě vstoupit do sexuálního života. Takže sexuální život je
vnímán jako duchovní, duševní a fyzický život čistoty, svatosti a posvátnosti své
funkce, významu a účelu. Nejvyšší je vždy přítomen v takovéto kondici. Žádný
negativní či zlý úmysl nebo motivace ohledně sexuálního života nemůže nikdy přijít
do své plodné zralosti. Kde je Nejvyšší, všechno je jen pozitivní a dobré.
Všezahrnující účel sexuality nám dává stále větší pocit přítomnosti Nejvyššího v
nás. Tento pocit se stává víc a víc intenzivnější, jak náležitě a správně praktikujeme
náš sexuální život. Takováto praxe nás vede k lepšímu zkušenostnímu pochopení
lásky a moudrosti Nejvyššího a ke všem z nich vyplývajícím blaženostem a
duchovním, duševním a fyzickým nebo všezahrnujícím požitkům.
Skrze tento význam a praktikování sexuality můžeme získat zkušenostní vědomí
toho, že Bůh je skutečně v nás a my jsme skutečně v Bohu a jak se pociťuje
prožívání Boha v nás a nás v Bohu. Toto je nástroj velmi osobního, velmi intimního,
velmi soukromého a velmi jedinečného vztahu s Bohem v nás, Boha s námi a Boha
mezi námi. A tohle je to, co znamená chodit se svým Bohem. Když navazujeme
všezahrnující vztah s mnohými lidmi, navazujeme vztah s vícerými aspekty
Absolutní Přirozenosti Nejvyššího. Protože Bůh je také ve všech těch, se kterými
jsme angažováni v tomto všezahrnujícím sexuálním vztahu, být s nimi a sdílet s nimi
znamená chodit s Bohem. Skrz takovéto akty se stáváme skutečně svatými lidmi,
Božími lidmi, svatými syny a dcerami Nejvyššího. Toto je hlavní, nejdůležitější
význam sexuálního života.
6. Kdyby však této konotaci sexuality bylo dovoleno nadále být všezahrnující na
všech úrovních Stvoření Nejvyššího, žádný negativní stav by nemohl být nikdy
aktivován. Aby bylo možno aktivovat negativní stav, bylo nutné zničit praktiky
sexuality, jak jsou pojímány a praktikovány v pozitivním stavu. Jak bylo uvedeno
předtím, sexuální restrukturalizace a pozměnění byly hlavním cílem
snah pseudotvůrců.
Nejdůležitějším krokem, který museli podniknout, bylo separování a izolování naší
sexuality od našeho ducha a naší duše a její omezení jen na vnější, tělesné funkce.
Toto se docílilo speciálním, tajemným genetickým inženýrstvím a změnou fyzického
těla na živočišnou formu. Skrze tuto formu byla zajištěna externalizace sexuality a
všechna její přímá spojení k našemu duchu a duši byla odříznuta.
Tímto aktem byl vykonán jeden z nejničivějších kroků. Nemajíc žádný přímý přístup
ke svému duchu a k své duši, naše vnější sexuální zkušenosti zůstávají izolované a
totálně separované od zkušeností našeho sexuálního partnera. Nemůžeme nikdy
vědět co, proč a jak prožívá cokoliv náš sexuální partner. Jediné vnímání, které
máme od našeho sexuálního partnera a které má náš sexuální partner od nás, je ve
vnějším tělesném vnímaní nebo v jednostranné zkušenosti penisu ve vagíně a
vagíny vnímající v sobě penis (jednostranné proto, neboť můj sexuální partner neví,
jak já prožívám či pociťuji její vagínu a já nevím, jak ona prožívá a pociťuje můj
penis) nebo to, co je vyjadřováno slovy nebo řečí těla. Ale dokonce i tato zkušenost
je omezená, protože máme tendenci různým slovům a řeči připisovat trochu odlišný
význam, než jaký jimi vyjadřuje náš partner.
Za těchto podmínek nemůže samozřejmě nikdy nastat pravé sdílení. Proto se
nemůžeme nikdy nic dozvědět o tom, jak je Nejvyšší manifestován v našem
sexuálním partnerovi, jaký je ve skutečnosti náš sexuální partner a co skutečně
vyvoláváme (jestli vůbec něco) v našem sexuálním partnerovi. Takže z takovéhoto