Page 27 - CHÁPÁNÍ A NAPLNĚNÍ NAŠEHO POZEMSKÉHO ŽIVOTA
P. 27

nepravd a jejich následné ukrutnosti a ohavnosti. V tomto duchu byly přítomné jen
            pozitivní, dobré, láskyplné, moudré, něžné a pravdivé ideje. Z takovýchto idejí proto
            povstávala   jenom   velmi   pozitivní,   energická,   dobrá,   mocná,   láskyplná   a   něžná
            duševnost a všechno naše myšlení, cítění, chtění, touhy, přání, úmysly a motivace
            byly vždy pozitivní a dobré bez toho, že by v sobě obsahovaly něco egoistického
            nebo sobeckého.  Takhle to má být.  Takovýto je skutečný obsah a kvalita vší naší
            pravé duševnosti.

            Ale,  jako  výsledek   genetického  inženýrství,  přímý   přístup  k   našemu  duchu  byl
            uzavřen   a   mezi   naším   pravým   duchem   a   naší   pravou   duševností   či   duší   byla
            vybudována   umělá   oblast.   Tato   umělá   oblast,   zvaná   pseudoduch,   zapouzdřila
            skutečného   ducha   a   znemožnila   tomuto   duchu   přímo   přenášet   všechny   své
            pozitivní a dobré ideje  pro jejich transformaci na pozitivní a dobrou duševnost či
            duši. Namísto toho, tato umělá oblast neustále zachytává všechny pozitivní a dobré
            ideje, některé z  nich  zkresluje, některé z  nich  překrucuje, některé z  nich mění na
            něco jiného a některé z nich zcela odmítá nebo jim úplně zabraňuje přijít do naší
            duševnosti.

            Z   takovýchto   aktů   pseudoduch   tvoří   své   vlastní   ideje   něčeho   opačného   k
            pozitivnímu stavu, k pravé duchovnosti a k náležité duševnosti a přenáší je duši pro
            transformaci na zkreslenou, falešnou, negativní a zlou duševnost.

            Z   takovéto   duševnosti   jsme   začali   prožívat   všelijaké   zlé   a   negativní   stavy   a
            podmínky v našem pozemském životě. Ale když jsme neměli žádnou vědomou ideu
            toho, že je to s námi tak, považujeme naši situaci a obsah, kvalitu a formu nám
            dostupné pozemské duševnosti za normální stav záležitostí.


            Toto   je   velmi   nebezpečná   situace.   Zabraňuje   nám   jakékoliv   náležité   chápání   a
            naplnění našeho pozemského života a jeho  duševnosti. Zvěčňuje negativní stav a
            všechny jeho ukrutnosti a ohavnosti, které tak velmi prožíváme na této planetě.


            V   současnosti   nám   dostupná   duševnost   a   duševní   život   může   být   popsán   či
            charakterizován následujícím způsobem:


            1. Je v nás, v zákoutích našeho nejvnitřnějšího já, nebo toho, co v jiných spisech
            nazývám Vnitřní Myslí, duch, který je přímým nadělením Nejvyššího. Tento duch
            sestává ze všech pozitivních a dobrých idejí života ve všeobecnosti a z našeho
            pozemského života zvlášť. Tuto oblast můžeme považovat za esenci a substanci
            našeho  bytí  a  existence,  protože  nám  nepřetržitě  přináší  náš  samotný  život  od
            Nejvyššího. Je to životní podpůrný systém všemu, z čeho sestáváme a čím jsme.
            Když je tato oblast v naší Vnitřní Mysli přímým sídlem Nejvyššího v nás, je úplně
            pozitivní   a   dobré   povahy.   Z   takovéto   povahy   neproudí   nic   zlé   a   negativní.   Z
            takových   pozitivních   a   dobrých   idejí   je   stvořena   naše   duševnost   za   účelem
            jedinečného  a  individuálního  prožívání  takovýchto  idejí  ve  formě  jejich  myšlení,
            cítění, chtění, konání, chování, sdílení, atd. Toto je původní a skutečný účel Stvoření
            lidské duševnosti.

            Kvůli   této   struktuře   byla   lidská   duševnost,   jsouc   pokračováním   svého   ducha,
            schopna myslet,  cítit, vnímat, chtít,  být  přímo v kontaktu  se svým  duchem  a s
            Nejvyšším v něm.

            Původně nebyli žádní zprostředkovatelé pro komunikaci mezi naším duchem a naší
            duší   či  duševností.  Kvůli  takovémuto  intimnímu,  blízkému  a   přímému  vztahu   s
            naším  duchem   a   s   naší  duší,  nebyla   žádná   možnost   nepochopení  a   zmatků   o
            jakýchkoliv ideách, které proudily z našeho ducha, a proto naše duševnost neboli
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32