Page 52 - pzncelek
P. 52

POSELSTVÍ ČTRNÁCTÉ


                            O hlavních strukturálních změnách duchovního světa






            Dne 10. dubna 1982 na Martiniku


            Dnes byla obdržena od Pána následující poselství.

            Od té doby, co typická lidská éra dosáhla své zralosti a byla v duchovním světě zrušena (s
            výjimkou pekel), uskutečnila se rozsáhlá restrukturalizace rozličných úrovní tohoto světa.
            Ne všechny postupy, následky a důsledky takové restrukturalizace a reorganizace mohou
            být rozpoznatelné a pochopitelné pro ty, kdo jsou ještě v přírodním stupni na planetě Zemi.
            Zde však je možno vyprávět o některých ohraničených pojetích.

            Jak   se   před   tím   uvedlo,   nastaly   hlavní   strukturální   proměny,   když   byla   vytvořena   a
            ustanovena   Nejvyšším   nová   nebeská   společnost.   Dřívější   omezení,   hranice   a   uzávěry
            rozličných   úrovní   byly   odstraněny   a   nahrazeny   novou   svobodou,   chápáním   a   novou
            duchovností, charakterizovanou diferencovanou integrací, jednotou, jedností a harmonií
            všech úrovní pozitivních stavů, rozpoložení a procesů veškerého duchovního světa.


            Tato   situace   vede   ke   kvalitativně   a   kvantitativně   odlišné,   důkladnější,   intenzivnější   a
            univerzálnější funkci, obsahu a účasti všech členů na bázi vzájemného sdílení, prospěchu a
            užitečnosti.

            Je několik aspektů, které pojímají tyto důkladné změny.

            1.   Nejvýraznější   a   ta   nejdůležitější   změna   z   hlediska   principů   univerzální   duchovnosti
            nastala ve způsobech vztahování se a komunikování s Nejvyšším, včetně toho, jak je
            Nejvyšší vnímán nejrůznějšími duchovními společnostmi a jejich jednotlivými členy.


            Existuje jedna dominantní percepce a vztahovost ohledně Nejvyššího, charakterizovaná
            vlastním duchovním uzpůsobením a stupněm vlastní lásky a moudrosti, dobra i pravdy a
            víry a dobročinnosti k Nejvyššímu a k bližnímu, a jedna univerzální nebo pomocná percepce
            a vztahovost ohledně Nejvyššího určovaná integrálním vnímáním a vztahovostí ohledně
            všeho ve  Stvoření. Jeden se  nyní smí  účastnit vnímání Nejvyššího  a vztahování se k
            Nejvyššímu ve všech možných módech a způsobech, které jsou k dispozici všem dle
            principu vzájemného sdílení a prospěchu. Třetí způsob, kterým je určována tato percepce a
            vztahovost ohledně Nejvyššího, je dán výsledkem kombinace a sjednocení těch dvou výše
            uvedených. Nyní lze Nejvyššího zakoušet z vlastního osobního, soukromého a intimního
            stavu,   jedinečného   jen   u   toho   jedince;   zároveň   lze   Nejvyššího   prožívat   univerzálním
            způsobem všech ostatních a, jak se toto prožívání odehrává souběžně a synchronně, lze
            prožívat   kombinaci   obou.   Toto   vede   k  nejintenzívnějším   a   nejjedinečnějším  způsobům
            vnímání, vztahování a prožívání ohledně Nejvyššího. Nic podobného doposud neexistovalo.
            Výsledkem této situace je, že pro všechny  dotyčné je k dispozici zcela nové doposud
            neznámé   vnímání,   vztahování   a   prožívání   ohledně   Nejvyššího,   což   dává   jedinci   lepší
            chápání,   větší   blízkost   a   větší   duchovní   uvědomování   ohledně   Nejvyššího   a   Jeho/Její
            Přirozenosti.   To   pak   každého   vede   k   lepšímu   poznání   sebe   sama,   druhých   a,   což   je
            nejdůležitější, Nejvyššího. Taková znalost přináší větší intenzitu lásky, dobrotivosti a účinné
            lásky a vybavuje větším stupněm moudrosti, pravdy a víry. Výsledkem toho je větší štěstí,
            veselí, potěšení, rozkoš, radost, klid a požehnání pro každého.

            2. Taková situace, jak je popsána výše, dává Nejvyššímu možnost zjevit se osobně každému
            přímým způsobem vnímání, komunikování a prožívání ve formě Ježíše Krista (Božského
            lidství a Lidského Božství). V těchto dnech se to odehrává častěji, intenzivněji a přirozeněji
            (ve   smyslu   větší   rozeznatelnosti,   přístupnosti   a  kontaktovatelnosti  Formy   Nejvyššího).
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57