Page 52 - pzncelek
P. 52
POSELSTVÍ ČTRNÁCTÉ
O hlavních strukturálních změnách duchovního světa
Dne 10. dubna 1982 na Martiniku
Dnes byla obdržena od Pána následující poselství.
Od té doby, co typická lidská éra dosáhla své zralosti a byla v duchovním světě zrušena (s
výjimkou pekel), uskutečnila se rozsáhlá restrukturalizace rozličných úrovní tohoto světa.
Ne všechny postupy, následky a důsledky takové restrukturalizace a reorganizace mohou
být rozpoznatelné a pochopitelné pro ty, kdo jsou ještě v přírodním stupni na planetě Zemi.
Zde však je možno vyprávět o některých ohraničených pojetích.
Jak se před tím uvedlo, nastaly hlavní strukturální proměny, když byla vytvořena a
ustanovena Nejvyšším nová nebeská společnost. Dřívější omezení, hranice a uzávěry
rozličných úrovní byly odstraněny a nahrazeny novou svobodou, chápáním a novou
duchovností, charakterizovanou diferencovanou integrací, jednotou, jedností a harmonií
všech úrovní pozitivních stavů, rozpoložení a procesů veškerého duchovního světa.
Tato situace vede ke kvalitativně a kvantitativně odlišné, důkladnější, intenzivnější a
univerzálnější funkci, obsahu a účasti všech členů na bázi vzájemného sdílení, prospěchu a
užitečnosti.
Je několik aspektů, které pojímají tyto důkladné změny.
1. Nejvýraznější a ta nejdůležitější změna z hlediska principů univerzální duchovnosti
nastala ve způsobech vztahování se a komunikování s Nejvyšším, včetně toho, jak je
Nejvyšší vnímán nejrůznějšími duchovními společnostmi a jejich jednotlivými členy.
Existuje jedna dominantní percepce a vztahovost ohledně Nejvyššího, charakterizovaná
vlastním duchovním uzpůsobením a stupněm vlastní lásky a moudrosti, dobra i pravdy a
víry a dobročinnosti k Nejvyššímu a k bližnímu, a jedna univerzální nebo pomocná percepce
a vztahovost ohledně Nejvyššího určovaná integrálním vnímáním a vztahovostí ohledně
všeho ve Stvoření. Jeden se nyní smí účastnit vnímání Nejvyššího a vztahování se k
Nejvyššímu ve všech možných módech a způsobech, které jsou k dispozici všem dle
principu vzájemného sdílení a prospěchu. Třetí způsob, kterým je určována tato percepce a
vztahovost ohledně Nejvyššího, je dán výsledkem kombinace a sjednocení těch dvou výše
uvedených. Nyní lze Nejvyššího zakoušet z vlastního osobního, soukromého a intimního
stavu, jedinečného jen u toho jedince; zároveň lze Nejvyššího prožívat univerzálním
způsobem všech ostatních a, jak se toto prožívání odehrává souběžně a synchronně, lze
prožívat kombinaci obou. Toto vede k nejintenzívnějším a nejjedinečnějším způsobům
vnímání, vztahování a prožívání ohledně Nejvyššího. Nic podobného doposud neexistovalo.
Výsledkem této situace je, že pro všechny dotyčné je k dispozici zcela nové doposud
neznámé vnímání, vztahování a prožívání ohledně Nejvyššího, což dává jedinci lepší
chápání, větší blízkost a větší duchovní uvědomování ohledně Nejvyššího a Jeho/Její
Přirozenosti. To pak každého vede k lepšímu poznání sebe sama, druhých a, což je
nejdůležitější, Nejvyššího. Taková znalost přináší větší intenzitu lásky, dobrotivosti a účinné
lásky a vybavuje větším stupněm moudrosti, pravdy a víry. Výsledkem toho je větší štěstí,
veselí, potěšení, rozkoš, radost, klid a požehnání pro každého.
2. Taková situace, jak je popsána výše, dává Nejvyššímu možnost zjevit se osobně každému
přímým způsobem vnímání, komunikování a prožívání ve formě Ježíše Krista (Božského
lidství a Lidského Božství). V těchto dnech se to odehrává častěji, intenzivněji a přirozeněji
(ve smyslu větší rozeznatelnosti, přístupnosti a kontaktovatelnosti Formy Nejvyššího).