Page 465 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 465
NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
Byť by zaříkávali sebedovedněji.‘
Tedy tak se popisuje ve vnitřním smyslu těchto veršů ohavná povaha těch pekelných
dětí, jež byly a jsou fabrikovány za jediným účelem - zničit posvátnost nevinnosti.
Přes 95 % povšechnosti negativních životních forem je fabrikováno z materiálu,
vytvořeného relativními pseudotvůrci. Vše, co je reprodukováno relativními bytostmi,
je vždy samo relativní. Proto svou podstatou je ten materiál relativní a zároveň má
pouze negativní spoluoznačení.
Naproti tomu, zbývajících pět procent součástí, používaných v procesu rození těchto
individuí v zóně vymístění, přišlo původně od Stvořitele jako Zdroje každého života
vůbec. Avšak méně než dotyčných pět procent je před inkorporováním do tohoto
procesu úplně modifikováno a pozměněno. Je v nich odstraněn jakýkoliv náznak
pozitivnosti a ponechává se jen jiskřička života schopná zažnout a udržovat plamen
zdánlivého života v těchto zfabrikovaných či zrozených jedincích. Pojímání této jiskry
je pak překrouceno, zfalšováno a zprzněno, takže tito jedinci nemají vědomí něčeho
pozitivního, dobrého a pravdivého. A nejen to: jsou uzpůsobeni věřit a přijímat dvě
hlavní nepravdy: První: Neexistují žádné jiné typy či formy nebo styly života než ty,
jakými žijí a jaké mají. Druhou: Jejich typ života je pozitivní a dobrý a vše ostatní,
existuje-li to vůbec, je povahy negativní, protivné, falešné a zlé.
Ježto veškerá zóna vymístění nemá přímé zkušenostní ponětí toho, jak vypadá život
v pozitivním stavu, nemají nic k porovnání. Vše, s čím mohou něco porovnávat, je to, co
v
prožívají v rámci života zóně vymístění. Tato zkušenost sestává z rozličných stupňů
zla a nepravd. Vše se vnímá z toho nejzevnějšího, povrchního stupně jakékoliv součásti
-
zla a nepravdy až do jeho ‚nejnižšího‘ jejich ‚nejniternějšího‘ neboli nejvíce zlého a
nejvíce nepravdivého pseudovnitřního stavu.
V tomto ohledu, jakmile se nějaká idea produkuje za účelem svého zrození, neboli aby
se stala negativní sentientní entitou, má své vlastní tři aspekty či komponenty: nejnižší
(což je tím nejniternějším negativního stavu), intermediální čili jeho vlastní negativní
duševnost a jeho nejzevnější čili nejzevniternější aspekt. Z těchto rozmanitých aspektů
Z
je vybudována pseudomysl negativních entit: toho nejnižšího je vybudována jejich
pseudoduchovní niterná mysl; z intermediální součásti je vybudována jejich
pseudovnitřní mysl čili pseudo-duševnost; a z vnějšího aspektu je vybudována jejich
pseudovnější mysl.
Když se taková idea promítá do svého zrození, pak se promítne simultánně a
synchronně z pozice všech svých tří komponent. Tak se narodí simultánně a
synchronně tři individua: Jedno se narodí v peklech, která jsou tím pseudoduchovním,
tím nejnižším v zóně vymístění. Tato oblast je přímým opačným faktorem duchovního
intermediálním světě
světa čili nebes pozitivního stavu stvoření. Další jedinec se rodí v
zóny vymístění, který odpovídá - v
negativním smyslu - intermediálnímu světu
pravého stvoření. Třetí jedinec se rodí ve fyzickém světě zóny vymístění, jež je
umístěna v negativně souvztažné blízkosti fyzického světa pravého stvoření. Jak vidíte
procesem, probíhajícím v
posud, existuje paralela vývoje tohoto procesu s pozitivním
stavu stvoření. Až na to, že vždy má úplně negativní konotaci.