Page 467 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 467
NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
Avšak hned po smrti, či brzo po ní, jsou vzkříšeni v oblasti, jejíž povaha sestává
z větších zel a falešností, než tomu bylo v předešlé oblasti. Po vzkříšení se znovunarodí
v nové formě, jež je v souladu v povahou toho nového světa. Takže jsou transfigurováni
ve všech aspektech svých osobností, aby se tak přizpůsobili přirozenosti nového světa.
Jakmile se proces transfigurace ukončí, následuje proces transmogrifikace, během
kterého se úplně přemění v obraz a podobu zel a nepravd, jakými se vyznačuje život
jejich nového světa. Takto přibližně či obdobně probíhá tento proces v zóně vymístění
u všech jejích individuí a tvorů od doby aktivace negativního stavu a jeho obyvatelstva.
Bude pokračovat tímto nebo podobným způsobem tak dlouho, dokud existuje
negativní stav.
V počátečním období je po objevení se v novém světě u všech těchto individuí paměť
z jejich předešlých životů zachována. Avšak postupně se v procesu jejich
transmogrifikace tyto vzpomínky ztrácejí a jedinci si vědomě přestanou pamatovat
cokoliv o svých bývalých zkušenostech. Tímto faktem se v procesu zapomínání buduje
jejich nevědomí. Toto nevědomí postupně nabývá v jejich mysli většího a většího
stupně. Důvod, proč jedinci v negativním stavu jsou tak uzpůsobeni, aby měli
nevědomé procesy a nevěděli nejen o prožívaném dříve, nýbrž i o existenci pozitivního
stavu, je v tom, že v každé předešlé existenci se nacházeli se v podmínkách zla a
nepravd menšího stupně. Ve srovnání s jakoukoliv běžnou situací, v jaké žijí v tom
kterém okamžiku, vzpomínky menšího stupně zla a nepravd by je mohly stáhnout zpět
do toho způsobu chování, postojů a činnosti, jaký byl v souladu s dřívějším stupněm.
novém světě, nemajících vědomou
V tomto případě jde o nebezpečí zkažení jiných v
znalost nějakého menšího stupně zla a nepravd. Též přežití takového jedince by bylo
ohroženo, neboť tam nikdo nemůže mít méně, než na co byl navyklý a co se považuje u
nich za zdroj samotného života. Skrytější a záhadnější důvody pro nevědomé procesy a
nevědění u všech v negativním stavu jsou v tom, že existuje určitý stupeň nepatrné,
téměř nezjistitelné dobroty ve stavu menšího zla a menší falešnosti, než jaký nařizuje
požadavek jedincova vlastního stavu.
s
Jak vidíte, v porovnání někým, kdo je ve větším zlu a ve větší nepravdě, ten, kdo je
v jejich menším stupni, se může jevit jako dobrý. Takže existuje nebezpečí pro jedince
v negativním stavu, že by mohli objevit koncept dobroty. Logika takového objevu leží
ve faktu, že možno snadno přijít k závěru, že když existuje stav menšího zla a menší
nepravdy, pak se může usoudit o existenci jiného stavu, který je ještě méně zlý a
nepravdivý. A když takový stav existuje, pak musí být i stav, jaký je ještě dále od zla a
nepravdy, než byla předešlá kondice. A v určitém bodě by mohla by tato logika přivést
k závěru, že existuje úplně odlišný stav, v němž nevládne žádné zlo a žádná nepravda.
Samou svou povahou může každá sentientní entita bez ohledu na to, jakou má
strukturu, být zvědava a zatoužit prožít takový stav. Zvědavost a touha této povahy
může dovést k touze a potřebě dostat se ven z negativního stavu a konvertovat do
stavu pozitivního. Toť jeden z hlavních důvodů, proč existují nevědomé procesy,
ignorance a skryté či potlačené vzpomínky po vší zóně vymístění.
Naproti tomu, všechny čijící entity negativního stavu jsou upovědoměny o existenci
jiných oblastí, světů a domén negativního stavu, jež jsou ve větším stupni zla a
nepravd, než jaké jsou tam, kde se nacházejí nyní. A ačkoliv nemají dovoleno navštívit
ty světy či oblasti přímo, aby obyvatelé těch krajin nebyli kontaminováni jejich