Page 24 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 24
KAPITOLA 2.
formou jejího vyjádření, ovlivnitelnosti a chování.
e
Duchovní prvek obvykle výsledkem duchovního zrození ideje pocházející buď z
j
pozitivního, či negativního stavu. Následně je tato idea současně dána dvojici manželů
či milenců na vaší planetě, čehož výsledkem je fyzický zrod nové lidské bytosti. Avšak v
případě Pána Ježíše Krista situace byla výjimečně jiná. Za prvé: Především nedošlo k
žádnému pohlavnímu styku mezi Josefem a Marií. Doslovný smysl v Biblí Svaté je
správný, když se předpokládá, že Marie byla pannou v době početí. Za druhé: Ve chvíli,
kdy Josef spal, vyňal Nejvyšší z něho nejvhodnější prvek a fúzí jej spojil s
nejvhodnějším prvkem, vzatým z Marie. V tomto zvláštním případě nebyla použita
duchovní katalyzující idea pro oživení následku této fúze, jak to je v případě vývoje
lidského plodu. Jak víte, duchovní idea -
katalyzátor je nutná pro uvedení jedinečného
života do tohoto plodu, to proto, že jakýkoliv život vůbec přichází z duchovního stavu.
Žádný život není možný bez duchovní ideje, působící jako katalyzátor oživení nově
narozené lidské bytosti. Neexistoval, neexistuje ani nebude existovat žádný jiný zdroj
života.
V případě Pána Ježíše Krista vstoupily na scénu docela nové prvky, které se použily pro
fúzi s předchozími fúzí spojenými elementy z Marie a Josefa. Nejvyšší Bůh vzal ze Sebe
- ze Své Absolutní mysli - nejvhodnější prvek a pomocí fúze jej sloučil s prvky Marie a
Josefa. Toto je proces křížení. Jako výsledek tohoto procesu objevila se docela nová
životní forma, jež dosud nikdy nebyla vytvořena, ani na věky znovu nebude vytvořena.
Tím, že bylo použito Absolutního Božského prvku, který byl přidán a spojil se s prvky
pocházejícími z Marie a z Josefa, byl hybrid, vytvořený takovou fúzí a kombinací,
pojmenován Synem Božím. A to je důvod, proč Gabriel řekl Marii:
‚Sestoupil na tebe Duch svatý a moc Nejvyššího tě zastíní; proto i Ono
Svaté, které se narodí, se bude nazývat Syn Boží.‘ (Evangelium dle Lukáše
1:35).
Velkým nevysvětlitelným tajemstvím je zde proces oddělení jednoho Absolutně
Božského prvku Boha Nejvyššího z celistvosti Jeho/Jejího Absolutního jsoucna a bytí a
křížení se smrtelnými relativními prvky dvou lidských bytostí, těl, jejichž vzor byl
vykonstruován takzvanými pseudotvůrci (pojem pseudotvůrců se vysvětluje v
dřívějších knihách Nového zjevení zprostředkovatele tohoto přenosu bude se znovu
a
zpracovávat později v průběhu přenosu tohoto úseku Nového zjevení).
Jak bylo řečeno výše, toto se nikdy dříve nestalo a nikdy se nestane. Proto bylo
narození Pána Ježíše Krista jedinečnou jednorázovou událostí, takže žádný avatar,
žádná jiná lidská bytost či jakákoliv vědomě cítící entita, prorok či posel Boží, ať je to
cokoliv nebo kdokoliv, se nezrodilo a nezrodí v podobném procesu. Pak nárok na
božskost v případě takových osob, jako byli Buddha, Krišna a jiní dávní avatarové, je
úplně falešný a vůbec neoprávněný. Bůh Nejvyšší v nich přítomen byl, ale oni nebyli
bohové a nijaká přímá božskost jim nebyla udělena, ani v nich nespočívala.
Tato situace vysvětluje možnost otázky číslo tři, jak byla formulována na začátku této
kapitoly: Je Pán Ježíš Kristus jednorozeným Synem Božím? Cokoliv je oddělené nebo
vzaté přímo z Boha a zkřížené s tím, co pocházelo ze dvou lidských bytostí, se nazývá