Page 24 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 24

KAPITOLA             2.
            formou jejího vyjádření,  ovlivnitelnosti a  chování.


                                e

            Duchovní   prvek        obvykle  výsledkem  duchovního   zrození   ideje  pocházející   buď   z
                                j

            pozitivního,  či  negativního stavu.   Následně je tato  idea   současně dána dvojici manželů
            či  milenců na vaší planetě, čehož výsledkem je  fyzický zrod       nové lidské   bytosti.  Avšak   v
            případě  Pána  Ježíše  Krista   situace  byla  výjimečně  jiná.  Za  prvé:  Především  nedošlo  k


            žádnému   pohlavnímu   styku   mezi   Josefem   a   Marií.    Doslovný   smysl   v  Biblí  Svaté  je

            správný, když se předpokládá, že  Marie byla        pannou   v době početí.   Za druhé: Ve chvíli,
            kdy  Josef   spal,   vyňal   Nejvyšší       z  něho   nejvhodnější   prvek   a   fúzí   jej   spojil   s
            nejvhodnějším   prvkem,   vzatým   z   Marie.     V   tomto   zvláštním   případě  nebyla  použita

            duchovní  katalyzující  idea    pro  oživení  následku  této  fúze,  jak  to  je  v  případě  vývoje

            lidského plodu.  Jak  víte,   duchovní idea  -
                                                           katalyzátor je nutná pro uvedení jedinečného
            života do tohoto plodu, to proto, že  jakýkoliv život vůbec přichází z duchovního stavu.
            Žádný   život   není   možný   bez  duchovní   ideje,    působící   jako   katalyzátor   oživení   nově
            narozené  lidské    bytosti.   Neexistoval,  neexistuje  ani  nebude  existovat  žádný  jiný  zdroj
            života.


            V případě  Pána Ježíše Krista    vstoupily na scénu docela nové prvky, které se       použily pro
            fúzi  s předchozími fúzí    spojenými   elementy z Marie a Josefa.  Nejvyšší Bůh     vzal ze Sebe
               -  ze   Své Absolutní mysli  -   nejvhodnější prvek a pomocí fúze jej sloučil s prvky Marie a
            Josefa.    Toto   je  proces   křížení.  Jako   výsledek   tohoto   procesu   objevila   se   docela   nová

            životní forma, jež  dosud  nikdy    nebyla vytvořena, ani na věky  znovu nebude vytvořena.
            Tím,  že  bylo  použito   Absolutního Božského prvku, který byl přidán a spojil se s prvky
            pocházejícími   z   Marie   a   z   Josefa,   byl  hybrid,   vytvořený   takovou   fúzí    a   kombinací,
            pojmenován      Synem Božím.    A to je   důvod, proč Gabriel řekl  Marii:


                   ‚Sestoupil   na   tebe    Duch  svatý  a  moc   Nejvyššího  tě   zastíní;   proto   i   Ono

                   Svaté, které se narodí, se bude nazývat Syn Boží.‘       (Evangelium dle Lukáše
                   1:35).


            Velkým   nevysvětlitelným   tajemstvím   je   zde  proces   oddělení   jednoho   Absolutně
            Božského prvku Boha Nejvyššího z celistvosti Jeho/Jejího  Absolutního jsoucna             a bytí a
            křížení   se   smrtelnými   relativními   prvky   dvou   lidských   bytostí,   těl,   jejichž   vzor   byl
            vykonstruován   takzvanými  pseudotvůrci            (pojem  pseudotvůrců  se   vysvětluje   v

            dřívějších knihách  Nového zjevení       zprostředkovatele tohoto přenosu         bude se znovu
                                                                                           a

            zpracovávat později v průběhu přenosu tohoto úseku  Nového zjevení).

            Jak   bylo   řečeno   výše,   toto   se   nikdy   dříve   nestalo   a   nikdy   se   nestane.   Proto   bylo
            narození  Pána   Ježíše   Krista   jedinečnou   jednorázovou   událostí,    takže   žádný  avatar,
            žádná  jiná   lidská  bytost  či  jakákoliv vědomě cítící entita, prorok  či posel Boží, ať je to
            cokoliv   nebo   kdokoliv,   se   nezrodilo   a   nezrodí   v   podobném   procesu.   Pak  nárok   na



            božskost    v  případě  takových  osob,  jako  byli  Buddha,  Krišna  a  jiní  dávní  avatarové,  je


            úplně  falešný   a  vůbec  neoprávněný.  Bůh  Nejvyšší  v  nich  přítomen  byl,  ale  oni  nebyli

            bohové     a  nijaká  přímá   božskost jim nebyla udělena, ani v nich nespočívala.
            Tato situace vysvětluje možnost otázky číslo  tři, jak byla formulována  na začátku této
            kapitoly:   Je  Pán  Ježíš  Kristus  jednorozeným  Synem  Božím?  Cokoliv  je  oddělené  nebo



            vzaté přímo z  Boha     a  zkřížené s tím, co pocházelo ze dvou lidských bytostí, se nazývá
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29