Page 230 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 230

KAPITOLA  11.
            Nejobecnějšími rysy  živočišné povahy        jsou  strach, úzkost, agrese, útočnost, zbabělost,
            podezřívavost,  územní  nároky,  touha  ovládat          a  vlastnit,  odmítání  a  ničení.  Tyto  rysy
            jsou  považovány  za  lidské,  vlastní  lidské  přirozenosti.  Lidští  tvorové  si  neuvědomují,
            že   před   tím   takové   rysy,   stavy    a  emoce  nebyly  žádné  sentientní  entitě   jako   přímá


            zkušenost      známy.   První   nepřímá   zkušenost   s   těmito   rysy   uzrála   ve   chvíli,   kdy   se

            pseudotvůrcům        podařilo   zfabrikovat   první   zvíře   nadělené   těmito   rysy.  Později,   po

            zkombinování   genů  tohoto   jedinečného   živočicha  s   geny         sentientní  mysli,   bylo
            prožívání   těchto   nepříznivých   stavů   přístupno     sentientní  mysli,   uvězněné   v   tom

            živočišném těle.

            Takto se vešla do jsoucna a bytí taková situace, kdy všechny  nepříznivé rysy se začaly
            považovat  za  lidské  a  kdy  živočichové  byli  povýšeni  téměř  na  lidskou  úroveň  tím,  že
            lidští tvorové se rovnali zvířatům.

            Ocitáte-li   se   v  této   šlamastice,   je   pro   vás  nesmírně   obtížné   neprožívat   tyto   odporné



            rysy.    Přes   všechna   úsilí  zbavit  se   jich,   přicházejí   náhle  bez  varování.   Pro   svou


            zdánlivou  autonomii       uvnitř   lidského   systému   jsou   tyto   rysy  viděny   jako  něco

            nevyhnutelného,      co  plní  nějakou  ochrannou  funkci,  kterou  lidská  vědomá  mysl  málo

            chápe.  Toto  je  destruktivní  systém  v  lidském  životů.   Dvě  životní  formy,  které  nemají
            nic   společného,    byly  násilně  dány  dohromady  a   spojeny.  Výsledkem   byla  aktivace



            negativního stavu a výroba lidských problémů,         jak bylo dříve připomenuto, to byl  -    dle
            starého pojímání termínu          -  největší hřích.   Zničil v lidských tvorech   pravé podobenství
                a  pravdivý obraz  Boží.


            Duchovním  problémem         zde  je  to,  že  lidští  tvorové  ve  své  přítomné  formě  stále  ještě
            mají za  to, že jsou   podobenstvím    a obrazem Božím. Je-li tomu tak, pak jakého to máte
            Boha? Boha, který je rozhněvaný,        nenávidící, zuřivý, žárlivý,  trestající či mstivý, občas
            milující, Laskavý a  milosrdný. Máte zde rozporné pojímání Přirozenosti Boží stejně tak,

            jak  lidská   přirozenost  je  rozporná,  jsouc  fúzí  dvou  nesouhlasných  elementů.  Stalo  se
            tady to, že pro ospravedlnění jsoucna a       bytí takových lidských tvorů bylo  nutno nadále
            usuzovat,   že   lidští   tvorové   byli   stvořeni   podle   podobenství   a   obrazu  Božího.    Ve
            skutečnosti   lidští   tvorové   ve    své   nynější   pozici   zfabrikovali   boha   podle  vlastního
            podobenství a obrazu,      když do něho promítli všechny  své      rysy  a   zároveň ho pohodlně
            učinili  zdrojem   všech   svých    problémů,   jakož   i   štěstí   (čili   toho   všeho,   co   lidé  vůbec
            považují za štěstí).

            Takto   tedy   můžete   přisoudit   původ   negativního   stavu  Bohu,    a   ne   jinému   prameni.
            Může-li  Bůh    být rozhněvaným, nepřátelským, trestajícím, ničivým, žárlivým a krutým           a
            současně   milujícím,   laskavým,   moudrým,   milosrdným   a   trpělivým,   pak   musí  být
            původcem   obou  stavů.   Je-li   tomu   tak,   pak   negativní   stav   je   definitivně   rovný
            pozitivnímu   stavu,   a   proto   musí    negativní   stav   trvat  navěky.   Ať  děláte  cokoliv,


            nemůžete  se  osvobodit  od  vlivu  negativního  stavu.  Vždyť  věříte-li,  že  jste  ovlivňováni
            Bohem,  pak musíte      přijmout fakt, že podléháte také vlivu negativního stavu, protože je
            to   přece  Bůh,    kdo   je   taky   pramenem   negativního   stavu.  Situace   je  beznadějná.  Bez


            ohledu  na  to,  co   si  lidští  tvorové  namlouvají,  nebo  co  říká  Bible  o  věčném  spasení  a  o
            nebeském  blaženství, fakt zůstává      faktem.  Bůh   je v lidském pojetí naplněn negativními
            city a emocemi, a kdopak ví, v jakém vrtochu se náhle na         někoho vrhne.  Konec    konců je
            Bohem,     a  tedy   může   dělat   co Mu je   libo. Toto je  nevyhnutelný závěr, vyvěrající z výše
   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235