Page 208 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 208

KAPITOLA  11.
            Nic z negativního stavu nemůže vzejít ani       být započato z  nejniternější úrovně    stvoření.
            To  nejniternější  ve  stvoření   je  ryzím  pozitivním  stavem.  Ve  stavu  ryzosti  pozitivního
            stavu nemůže se žádná představa negativity přihodit. Je tam bezprostřední             přítomnost
            Pána Ježíše  Krista   ve  stavu nejniternějším.   Není  možná žádná koexistence  Pána       Ježíše
            Krista     -  tenkrát Nejvyššího  -   s čímkoliv negativním.   V tak těsné blízkosti k Absolutnímu
            zdroji ryzosti   pozitivního   stavu i   sebenepatrnější pokus pomyslit na něco negativního
            by zapříčinil  okamžité    zničení   kohokoliv, kdo   by takové myšlenky měl. Co    myslíte:  proč
            bylo   nutné,   aby   Nejvyšší   podstoupil   tak   zapletený,   složitý,   nepochopitelný   a  obtížný
            proces  inkarnace   do   negativního  stavu   jako  Ježíš  Kristus      a  pak  fúzí  vpojil  Své   tělo  -
            maso do povšechnosti       Své Přirozenosti?  Kdyby přežití něčeho      negativního   v tak těsné
            blízkosti  Nejvyššího     bylo   možné,   pak   žádná   potřeba   podstoupit   tak   zdlouhavý   a

            komplexní   proces   by  nikdy   nevyvstala.     Nejvyšší   Bůh  byl   by   to   mohl  učinit   docela
            pohodlně ze Své  nejniternější pozice.

            Samozřejmě   žádná        taková   situace   tenkrát   neexistovala.   Jsa   absolutní   a   jsa   v
            Absolutním  pozitivním  stavu,  pro  samou  povahu  toho  stavu,  nic  z  negativního  stavu

            nemůže  v  Něm     či  blízko  Něho  existovat.  Ocitlo-li  by  se  něco  v  blízkosti  Nejvyššího,  v
            okamžiku     by se obrátilo v  nicotu.   Nejpodivuhodnějším a nejtajnějším dějem, který kdy
            Nejvyšší měl podstoupit, bylo      ponížit se nesmírně a klesnout do zvlášť  naplánovaných
            okolností, popsaných      ve druhé kapitole této  knihy, na úroveň negativního stavu s tím,
            aby zakusil negativní stav a nabídl každému spásu od negativního stavu,             aniž by vtom
            procesu  zavinil  něčí  záhubu.  Myslíte,  že  kdyby  byla  nějaká  jiná,  lehčí  cesta      k  docílení
            této mety, že   by  ji Nejvyšší nepoužil?

            Konec konců, kdyby byl  negativní stav povstal před samým nosem  Nejvyššího               když se
            použije  vaší metafory       -  jak tomu   všechny církve na vaší planetě věří, pak si můžete být
            jisti,   že   by  nikdy   nemohla   uzrát   jakákoliv  potřeba   nějaké   inkarnace   Nejvyššího   do

            negativního   stavu.    Má-li   něco   svůj   původ   v   tom  nejniternějším,  pak  se   s   ním   může
            jednat z pozice toho  niterného     právě  prostředky té samé  niternosti.   V takovém případě
            potřeba dostat se navenek by  vůbec neexistovala.         Ale jen se podívejte,   jak  Nejvyšší   ve



            formě  Ježíše   Krista  musí  opustit  tu  niternost  a  přichází  do  toho  nejzevnějšího  v  tom
            nejvenkovnějším,  do jeho  odpadového        materiálu  -   do zóny vymístění,  aby mohl jednat


            s  negativním  stavem  v  té  samé  pozici,   na  které  došlo  k  jeho  vzniku.  Jelikož  negativní



            stav   povstal      v  nejextrémnější  pozici   toho  nejzevnějšího,  jediný  způsob,  jak   se  ním
            může zacházet,         je  jen z té   samé  pozice.   Jakýkoliv jiný způsob by selhal nebo by končil
            vyhlazením veškerého  stvoření.

             Zde si    musíte být vědomí jednoho  velmi důležitého  duchovního pravidla:  Místo, stav a


            podmínky, v  jakých cokoliv vůbec má svůj  vznik, jediné mají         účinné prostředky    pro  to,
             aby  se    s  tím  jednalo  efektivním  způsobem.  Jiné  místo  či  stav  či  podmínky  postrádají
             tyto vhodné prostředky.  Pamatujte  si,
                                                        že  všechny stavy, dimenze a  úrovně ve  stvoření
            jsou  oddělené, nikoliv spojité. Kontinuální způsob existuje  jen v nich, ale ne      mezi nimi.
             Proto  pravidla  jednoho  stavu,  jedné  kondice  či  jednoho  místa  neplatí  pro  žádný  jiný



             stav   ani podmínky  ani žádné jiné místo.  Toto je  multiverzální  duchovní zákon.  Platí  jak

            pro  jednu   jednoduchou   částici,  tak      i  pro  kohokoliv   jiného   včetně   Pána   Ježíše   Krista.


             Vždyť    Pán Ježíš Kristus Sám je Zákonem a Principem.  Takové  zákony  nemohou  nikdy

             být  narušeny.    Byl-li  by  z  nich  jakýkoliv  porušen  Jím/Jí,  kdo  je  Sám/Sama  Absolutním

            zákonem,     znamenalo  by  to  konec  veškerému  multivesmíru  a  stvoření.  Nebylo  by  nic,
   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213