Page 143 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 143

NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA

            místo   neposkytuje   nutné     prostředky   pro   takové   specifické,   konkrétní,   zkušenostní
            poskytování odpovědí  a  poučení.

                                                                                                   s
            3.  Náležité   a   hodnotné    provozování   plnosti   přirozenosti   pozitivního   stavu     plností

            povahy   stavu   negativního   může   nastat   jenom         z  průzkumu   zdrojů   obou  stavů   a

            vyplývajících       z  nich   důsledků,   následků   a   výsledků.  Předpokládá   se,   že   pramenem
            pozitivního stavu je  Bůh.       A  zdrojem  stavu negativního má  být ďábel   a satan.   Avšak, ač


            každý     ví,  že   zdrojem   pozitivního   stavu   je  Bůh,  nikdo   přesně   neví,   kdo   je   ďábel   a
            satanáš.   Má   se   falešně    zato,   že   existoval   jakýsi   archanděl   se   svými   anděly,   jenž   se
            rozhodl stát    se bohem, a který   proto byl  shozen z nebe do vnějších temnot. Vnější tma
            je  ovšem   zóna   vymístění.   Tento  nehodný   a   vzbouřený   archanděl   se   stal   ďáblem   a
            satanem.  Ani  se  neví,   jaký  je  rozdíl  mezi  ďáblem  a  satanem.  Ve  zjevení  Ježíše  Krista


                v  kapitole 12 ve verši 9 je uvedeno:  ‚A   veliký drak,   ten dávný had, zvaný Ďábel a Satan,
            který   sváděl   celý  svět,   byl    vyvržen.‘  V
                                                          této   kapitole  drak  je   nazýván   oběma   jmény:
            Ďáblem i    Satanem. Také je nazýván ‚dávným hadem‘. Ve  vnitřním smyslu            tohoto  verše






            ‚drak‘    označuje  veškerý  negativní   stav;  ‚ten   dávný  had‘  jsou  pseudotvůrci;  ‚ďábel‘

            představuje  všechny   druhy   zla   negativního   stavu;      ‚satan‘  jsou  všechny   nepravdy

            negativního stavu.
                V  tomto verši   se  popisuje vypuzení lidské éry a všech   předsunutých pozic negativního
            stavu  z   domény  stavu  pozitivního   a  z   mezisvěta.   Ve  skutečnosti  však  nikdo  neví,   co  je
            pravou   povahou  ‚toho  dávného   hada‘,   jak   se   projevuje,   jak   došlo      k  jeho   vzniku,  byl
            zahalen   do   hlubokého   tajemství.   Naproti   tomu   ani  nikdo     v  negativním   stavu   přesně
            neví,  kdo       je  Pán  Ježíš  Kristus.  Jak  bylo  popsáno  v   druhé  kapitole  této  knihy,  existuje



            nejméně   sedm      možných   dohadů  o   jeho/Její  přirozenosti.   Většina   lidských  bytostí   a



            tvorů       v  peklech   se   domnívá,   že  Ježíš   Kristus  je   buď   Synem  Božím,  nebo   jakýmsi
            osvíceným člověkem, anebo někým, kdo nikdy neexistoval,  ale  byl vymyšlen lidmi pro
            sebeklam i pro oklamávání jiných. Většina        taky se domnívá, že ďábel a satan je padlým
            andělem, či že byl  původně bratrem  Ježíše Krista          -  jak tomu na příklad  věří Mormoni  -
            který   se   rozzuřil,   když   se   dozvěděl,   že  Bůh    dal  přednost  Ježíši  pro   funkci   Spasitele.

            Spasitele  čeho? Nebyl-li žádný     negativní stav, pak od čeho bylo nutno něco spasit?

            Tak tedy ‚bratr‘    Ježíše   Krista,   nazvaný  Lucifer, stal se žárlivým a závistivým, i vzbouřil
            se proti  Bohu-Otci.   Toto   je bláznivé uvažování plné rozporů. Pocity žárlivosti a závisti
            jsou  negativní  city.  Pocházejí     z  negativního  stavu.  Prožíval-li  je  Lucifer,  syn  Boha,  pak
            tyto  city  vycházely      z  Boha.  Odkud  by  jinak  vycházely?  Vždyť   tehdy  ještě   neexistoval


            nějaký   negativní  stav.   Protože   každý  pocit   musí   mít   svůj   zdroj,   jediným   pramenem
            těch   pocitů musel mít  Bůh. Takže    podle tohoto bláhového pojímání,  Bůh      je aktivátorem
            negativního  stavu.



            Tento     bláznivý  závěr   nepřinesl   nic,   než   více  zmatenosti.   Fakticky   tedy   nikdo

                v  negativním  stavu nemá správnou představu a  ponětí o pravé povaze jak  pozitivního,


            tak i negativního stavu.    Tím, že účastníci negativního stavu  nemají  náležité představy
                o  těchto   životně  závažných   věcech,  nemají   možnost   úplně   odhalit   pravou  podstatu

            negativního života.     Plné odhalení  je  možné jenom  z  pozice  správných představ  o tom,



            co  je  ta  přirozenost.  Jenom  pseudotvůrci    mají  takové  představy.  Proto  jen  oni  mohou


            zobrazit  a   projevit  plně    pravou   přirozenost   negativního   stavu.  Toto   je   účelem  jejich

            druhého  příchodu.
   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148