Page 122 - KOROLARIA NOVÉHO ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 122

individua, se celkem vzato stávají něčím velmi familiárním a zdánlivě bezpečným a
            jistým. Takové jsou všechny návyky a zautomatizované a ritualizované způsoby
            chování, jednání, myšlení, cítění, vztahů a podobné elementy. Takže tyto věci se
            lidem stávají opěrnými body důvěrně známého.

            Je tu ale jiný bod v pojetí důvěrně známého. Vztahuje se k něčemu, co bylo původně
            vloženo   do   lidských   genů   pseudotvůrci.   Má   to   vztah   k   tomu,   jak   jsou   lidé
            uzpůsobeni vnímat realitu svého jsoucna a bytí a taktéž, jsoucna a bytí obecně.
            Zakládajíce na tomto uzpůsobení je pro ně jedinou věcí, která je skutečnou, a tudíž
            důvěrně   známou,   to, co   vnímají   svými vnějšími   senzorickými   orgány. Nejsou si
            vědomi skutečnosti, že jejich senzorické orgány byly původně pozměněny tak, aby
            jim poskytovaly nesprávné vjemy světa kolem nich, jakož i jich samotných. Zároveň
            byli uzpůsobeni tak, aby se spoléhali jen na to, čím jsou napájeni z vnějšku své
            mysli, to jest z něčeho, co je mimo nich, co se odlišuje od jejich osobních vstupů.
            Vstupující údaje o všem přicházejí vždy z jejich vnějšku. Při jejich rozvoji a založení
            vnímání je jim cokoli přicházející z vnějšku, či, jinými slovy, cokoli mohou slyšet
            svýma   ušima,   vidět   očima,   ochutnat   svými   chuťovými   pohárky,   vnímat   svým
            dotykem atd., důvěrně známé a pro ně pohodlné. Cokoli jiné, mimo jejich způsob
            vnímání, je velmi neznámé a nepohodlné.

            To je typický způsob života v negativním stavu a života lidí. Skutečností této situace
            je to, že takzvaná familiarita, na níž tak lidé Ipí, je fakticky nereálná - vzhledem k
            obecné definici života i lidského života speciálně. Zároveň to, co lidé pociťují jako
            důvěrně známé a pohodlné, ve skutečném jsoucnu a bytí buď vůbec neexistuje,
            nebo je to pokroucením a karikaturou pravé reality jen velmi málo se jí podobající či
            ji odrážející. Na druhé straně mince je fakt, že povaha této familiárnosti nemá svůj
            vlastní původní život, ale je vstupem idejí někoho jiného, idejí, které ve své podstatě
            a formě nevznikly v lidském životě nebo na planetě Nula. Jinými slovy: Realita je za
            scénou, ne na scéně. Aby se to tedy zopakovalo: Co lidé vnímají jako realitu, není
            pravá skutečnost, ale realitou je to, co je za jimi považovanou skutečností, či to, co
            způsobuje, že jejich skutečnost se jeví jako realita.

            Avšak to, co je za jimi považovanou skutečností, je lidem naprosto cizí, a tudíž se
            tomu za každou cenu vyhýbají, lpíce namísto toho na tom, co je nereálné a je jen
            povrchní a přechodnou pseudorealitou, kvůli faktu, že je jim to důvěrně známé,
            potvrzované   jejich   způsobem   vnímání   prostřednictvím   senzorických   orgánů.   A
            cokoli, co je s tím v protikladu, protiřečí tomu či to zpochybňuje, to vše je jim velmi
            nepohodlné a cizí, takže mají soustavný sklon to přehlížet či se tomu vyhýbat.

            Vzhledem k tomu mají lidé nesprávný sklon nebrat v úvahu nic, co přichází z jejich
            nitra či z nich. Většina z nich dokonce popírá, že takové nitro existuje. Niternosti
            neboli niterný stav je něčím, co je jim značně cizí. Je-li to nefamiliární, pak je to
            nebezpečné, nepohodlné a není to nutné. Takže past negativního stavu je nastavena
            a většina z nich do ní padne velmi snadno, „pohodlně“ stagnujíc ve vlastní nereálné
            familiárnosti, považované jimi za jedinou skutečnost, kterou jsou ochotni přijmout,
            ve které chtějí být a se kterou chtějí zacházet.

            Aby   se   vyhnulo   této   pasti,   doporučilo   se   vám,   abyste   si   přivykali pohlížet   za
            scénu, za   všechny   tyto   metody   a   praktiky   a   nad   tuto   pseudorealitu   typického
            lidského vnímání. To znamená uznat a přijmout skutečnost, že je tu více než to, co
            se právě odehrává na scéně lidského života. A že vše na této scéně má hlubší,
            niternější smysl a účel; a že nic se neodehrává bez zvláštního souhlasu a přípravy
   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127