Page 82 - KDO JSI A PROČ JSI ZDE?
P. 82

ilustroval, že toto se stane, jestliže duchovní aspekt - aspekt nejdůležitější - je
            přehlížen, není brán v potaz, nebo je dokonce k smíchu, jako bláznivá idea.

            Takto   se   tedy   využívá   hypnóza   a   autohypnóza.   Neberou   se   v   potaz   jakékoli
            duchovní úvahy. Jedinou výjimkou z tohoto pravidla je to, že někteří hypnoterapeuti
            pracují   s   takzvanou   regresní   terapií,   aby   vás   navrátili   zpět   k   vašemu
            předcházejícímu životu (nesprávné pojetí reinkarnace, který vychází z pseudovnitřní
            mysli a ze zlých, negativních duchů s ní spojených), nebo se spontánně setkají,
            když jsou v hlubokém transu, s několika duchovními zkušenostmi ve formě lidských
            duchovních rádců. (Viz později téma duchovní poradci.) Takže všechna neduchovní
            snažení jsou nevyhnutelně odsouzena k selhání tak, či jinak.


            Přesto je zde Nejvyšším zjeveno, že nám tyto dary, nástroje a schopnosti ve formě
            hypnózy a autohypnózy byly Nejvyšším dány hlavně pro čistě duchovní důvody a
            účely: Nalézt cestu zpět domů do naší Niterné mysli a k Nejvyššímu, abychom se
            mohli dostat ven ze světa, kde je vše vzhůru nohama, a dostat se do světa pravé
            reality, kde je vše na správném místě.

            Proto bylo nutné vyvinout zcela odlišný přístup k hypnóze a autohypnóze. Tento
            nový přístup nebere ohled na tradiční omezený přístup a ustanovuje duchovní typ
            hypnózy a autohypnózy. Tento duchovní typ navrací hypnózu a autohypnózu k
            původnímu účelu, pro který nám byla Nejvyšším na prvním místě dána.


            Tento nový přístup se nazývá duchovní hypnóza a autohypnóza. Principy duchovní
            hypnózy a autohypnózy byly zformulovány ve dvou autorových knihách: „Principy
            duchovní   hypnózy“  a  „Intenzivní   duchovní   hypnoterapie“,   kterou   napsal   s   dr.
            Arturem Jonesem. Ti z vás, kteří se zajímají o vetší poznání těchto principů, se zde
            odkazují na tyto dvě knihy.

            Zde uvedeme několik krátkých odpovědí na otázku, jaké jsou závažné rozdíly mezi
            duchovní   hypnózou   a  autohypnózou  a   tradiční   neduchovní   hypnózou   a
            autohypnózou.

            1. Většina hypnotizérů tradiční hypnózy a většina praktikantů tradiční autohypnózy
            omezuje jejich užití na to, že svým klientům či sami sobě dávají přímo či nepřímo
            sugesce, aby odstranili problémy nebo symptomy všeho druhu, aniž by zkoumali a
            poznali   důvody,   proč   takové   problémy   či   symptomy   existují   a   jakému   účelu   a
            poučení slouží.

            Na straně druhé nejsou při duchovním přístupu dávány žádné takové sugesce,
            dokud   se   nezjistí   důvody   existence   těchto   problémů;   účel   a   poučení,   kterému
            slouží; jejich zdroj a původ; a ovšem i to, zdali již svému účelu posloužily, zdali již
            vyčerpaly svou užitečnost a zdali je čas se jich zbavit a nahradit je něčím neustále
            pozitivním a dobrým.


            2.   Někteří   tradiční   hypnoterapeuti   a   praktikanti   tradiční   autohypnózy   zkoumají
            důvody a zdroje problémů, ale jen z psychologického a lékařského hlediska a jedině
            v rámci věkového rozpětí od početí či od ranného dětství po současnost. Takže
            tento postoj mylně klade původ a příčinu všech lidských problémů a strádání do
            zážitků, které lidé mají během svého pozemského života. V případě medicínských
            problémů považují za příčinu nějaké vnější špatné tělesné využití či zneužití, nebo
   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87