Page 80 - KDO JSI A PROČ JSI ZDE?
P. 80
správným, pozitivním a řádným úmyslem a motivací, znamená dělat to z Nejvyššího,
z Jeho/Jejích pravých duchovních principů a z pozitivního stavu.
To je nejdůležitější duchovní princip, kterého si máte být vědomi a který máte
přijmout. Je nutné, abyste si ve svém životě byli vědomi těchto duchovních principů
a přijali je, chcete-li v čemkoli uspět.
Tento duchovní princip je ovšem plně použitelný na využívání hypnózy a
autohypnózy. Jestliže užíváte hypnózu a autohypnózu se zlým a nesprávným
úmyslem, účelem a motivací a užíváte-li ji nesprávně a s nesprávným přístupem,
dostanete se do styku jen s negativním stavem v sobě a s jeho pekelnými
reprezentanty. Užijete-li však hypnózu a autohypnózu za správným duchovním
účelem, s dobrým a pozitivním úmyslem a motivací, abyste byli lepšími lidskými
bytostmi a více duchovními lidskými bytostmi, užíváte Božského daru ve vás od
Nejvyššího, pro Nejvyššího, s Nejvyšším a Nejvyššího. Proto se stáváte
požehnanými.
Proč si myslíte, že vám byla dána schopnost jít do nitra či zakoušet hypnózu a
autohypnózu, jestliže je to tak nebezpečný, zlý a negativní nástroj? Jaký by byl účel
toho, že máte ve své osobnosti něco podobného, jestliže by se to nemohlo použít
pro nějaký dobrý a pozitivní záměr? Cokoli vám může pomoci, aby se vám dobře
vedlo, abyste byli lepší lidskou bytostí, daleko duchovnější lidskou bytostí, nemůže
být odjinud, než od Nejvyššího, protože je to Nejvyšší, kdo si nepřeje nic více, než
vaše zdraví a štěstí. Proto vám na prvním místě daroval tento hodnotný dar. Nebo
budete z hlediska svých vlastních osobních předsudků či zkresleného učení vašeho
náboženství namítat, že takové schopnosti přicházejí z pekel či od ďábla? Proč by
vám ďábel daroval něco, co vám může pomoci, aby se vám dobře dařilo?
Nemyslíte, že s postojem, jako je tento, sami sebe ohrožujete tím, že připisujete
ďáblu to, co patří Bohu? Buďte opatrní, abyste tímto bláznivým postojem nezhřešili.
Na druhé straně omezují odborníci své chápání hypnózy a autohypnózy na povrchní
vysvětlení, že hypnóza je např. prostě selektivní schopností vašeho uvědomění
měnit svůj stav. Tento stav je odlišný od vašeho vědomého stavu. A protože v tomto
stavu je vaše pozornost soustředěna pouze na jedinou věc (řekněme na slova
hypnotizéra či na vaše vlastní sugesce v případě autohypnózy), můžete lépe
věnovat soustředěnou pozornost tomu, co se vám říká nebo tomu, co pociťujete.
Touto schopností se stanete daleko více náchylnými k sugescím. Z tohoto stavu či
kondice budete mít sklon vykonávat sugesce daleko pohotověji, než kdybych vám
dával nějaké sugesce ve vašem normálním, nezměněném stavu uvědomování. Je to
prostě tak.
Toto chápání hypnózy a autohypnózy a tento postoj odborníků k ní do značné míry
omezuje její využití. Není žádný div, že existuje tolik selhání, když podrobují lidi
takové hypnóze.
Při chápání hypnózy a autohypnózy, jak ji pojímají mnozí odborníci, existuje ale jiný
problém. Její použití je jimi omezováno pouze na kontakt s vaší podvědomou a
nevědomou myslí. Neexistuje, nebo je učiněna velmi zřídka zmínka o nutnosti
kontaktovat vaši Niternou mysl. Zřídkakdy je učiněna snaha, pokud se tak nestane
spontánně, dostat se do kontaktu s jinými úrovněmi či dimenzemi vaší mysli a
oblastmi, kde sídlí různé oblasti vaší mysli. A přesto je tento kontakt životně