Page 15 - hinz
P. 15

Stvořením Nejvyššího, které existuje v těchto čtyřech ohavných přesvědčeních a
            v islámské církvi. Avšak zbylým dravcům, ačkoli jim byla odňata jejich moc panovat,
            byl prodloužen život na nějaké období a čas. To znamená, že těmto částem či ideám
            nebo pojetím  anebo  myšlenkám  čtyř  hrozných  přesvědčení  těchto  náboženství,
            které se nevztahují k panování a touze po moci a po zkáze duchovnosti, ale vztahují
            se k jiným aspektům Absolutní přirozenosti Nevyššího, které jsou zvráceny, bude
            dovoleno na nějaký čas zůstat, aby se lidem poskytl dostatek času pro přizpůsobení
            se a přijetí těchto faktů o čtyřech hlavních náboženstvích, která lidé považují za
            jsoucí  od  Boha,   která  jsou  však   fakticky   fabrikacemi  nejhlubších  pekel.   To  lze
            nazvat přechodným obdobím.

            Verše 13 a 14 se vztahují k pojetí Ježíše Krista, Kdož je zde nazýván Synem člověka.
            Syn člověka, jak je známo, označuje ryzí a původní pravdu před její zamořením,
            zašpiněním a otrávením a souvztaží s ní. Těmito pravdami je, že Ježíši Kristu bylo
            dáno panství a sláva i království a že všichni lidé, národy a jazyky Mu mají sloužit a
            že Jeho Panství je věčně trvající, které nepomine, a Jeho Království takové, které
            nebude zničeno. Tím se označuje nová doktrína Nového zjevení, která nemůže být
            zničena,   neboť   je   založena   na   těch   čtyřech   substanciálních   a   esenciálních
            Absolutních aspektech Absolutní přirozenosti Nejvyššího. Doktrína také obsahuje
            nejdůležitější zjevení o tom, že Ježíš Kristus je jediný Nejvyšší, kdož je sjednocen se
            Starodávným  dnů,  a  Starodávný   dnů, Kdož  je  Nejvyšší,  se  nyní  stává  Ježíšem
            Kristem skrze sjednocení Božského lidství a Lidského Božství, a že je jen jeden
            Bůh, Pán Ježíš Kristus, kterému se má sloužit a jehož království nemůže být nikdy
            zničeno.

            Čtvrtý   dravec,   jímž   je  islamismus  plus   všichni   ti   v židovsko   -   křesťanském,
            hinduistickém a  budhistickém  náboženství a jejich rozličných odvozeninách, se
            seskupí dohromady, čili se pseudosjednotí, aby zničil všechna ostatní pojetí, ideje a
            duchovní svobodu, aby mohl ustanovit své vlastní panství nad celým Stvořením,
            přeuspořádat ho dle své vlastní podoby a obrazu, což znamená hovořit troufalými
            slovy proti Nejvyššímu.

            Svatí, kteří jsou zmiňováni v této kapitole, jsou všichni ti po celé zóně vymístění a
            v příslušnosti  k těmto   čtyřem   hlavním   náboženským   doktrínám   či   církvím,   a   ke
            všem   jejich   odvozeninám,   kteří   se  neztotožnili  s hroznými   přesvědčeními   a
            falešnostmi svých náboženství. Nepřijali žádnou okázalost a falešnou duchovnost,
            která v nich existuje, ale zachovávají svou čistotu, spoléhajíce se pouze na Jednoho
            Nedělitelného   Boha,   Kdož   je   Nejvyšší,   Pán   Ježíš   Kristus.   Také   si     prosím
            povšimněte, že čtyři velká divá zvířata vyšla z moře, každé odlišné od ostatních, jak
            se popisuje ve verši 3 této kapitoly. Avšak ve verši 17 je řečeno: „Ti velcí dravci,
            kteří jsou čtyři, jsou čtyři králové, kteří povstanou ze země.“ Význam tohoto je
            následující:

            Čtyři velká divoká zvířata, čili čtyři velká pekelná přesvědčení ohledně přirozenosti
            Nejvyššího   byla   vyvinuta   v nejhlubších   peklech.   Moře   souvztaží   s pekly.   Slovo
            „král“ označuje pravdu. „Čtyři králové“ znamenají čtyři základy a podstatnosti pravé
            přirozenosti   Nejvyššího,   jak   se   projevují   v přírodním   stupni.   Jejich   království
            znamená čtyři hlavní duchovní doktríny a čtyři hlavní duchovní náboženství, jež
            existují po celé zóně vymístění a zvláště na planetě Zemi, jež mají vztah k těmto
            čtyřem pojetím Absolutní přirozenosti Nejvyššího. Protože ale uvedení čtyři králové
            nepřišli z nebe, nýbrž ze země, zde králové znamenají zfalšovanou, zvrácenou a
            zkreslenou pravdu a čtyři králové označují čtyři hlavní duchovní doktríny a jejich
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20