Page 12 - hinz
P. 12

Z tohoto   důvodu,   aby   se   ustanovil,   udržoval,   podporoval   a   napájel   ve   své
            dominantní   čili   aktivované   a   dominující   pozici,   je   pro   negativní   stav   důležité
            zfabrikovat způsoby a prostředky zkreslení, zkažení, zmrzačení a, je-li to možné,
            zničení takového pochopení, uznávání, přijímání a používání těchto principů.


            V nejhlubších peklech tudíž nastává fabrikace ohavných přesvědčení ve formě čtyř
            pseudoprincipů,   namířených   proti   náležitému   chápání,   uznávání,   přijetí   a
            uplatňování Absolutní přirozenosti Nejvyššího. Tato čtyři pseudopojetí, pseudoideje
            či přesvědčení byla rozšířena po celé zóně vymístění a na Zemi se objevila ve formě
            hlavních náboženských doktrín a systémů církví, které obsahují a zahrnují všechny
            ostatní sekty, odvozeniny, větve atd. těchto náboženských doktrín.


            Jak se uvádí výš, tato čtyři ohavná přesvědčení, falešná pojetí, zkreslené verze,
            perverze   a   zmrzačení   jsou   symbolicky   pospána   čtyřmi   dravými   zvířaty,   která
            vycházejí z moře. Popis všech zvířat či každého specifického zvířete je popisem
            povahy   a   kvality   těchto   hrozně   nesprávných   a   špatných   přesvědčení   ohledně
            přirozenosti Nejvyššího. Vychází z pekel a postupují všemi úrovněmi, stupni a kroky
            veškeré zóny vymístění.


            Než postoupíme s určitými výklady těchto zvířat a sedmé kapitoly Daniela, stojí za
            to poznamenat, že výše uvedené čtyři esenciální a substanciální aspekty Absolutní
            přirozenosti Nejvyššího jsou reflektovány v pravém Stvoření Nejvyššího a na pravé
            planetě Zemi čtyřmi hlavními doktrínami, pojetími a ideami duchovnosti, které jsou
            obsaženy ve čtyřech hlavních církvích či náboženstvích, které v současnosti existují
            v pravém   Stvoření   Nejvyššího.   Existují   v nezkresleném,   nezmrzačeném,
            nezkaženém a čistém rozpoložení a stavu. Odrážejí, obsahují, zpracovávají tyto
            substancionality  a  esenciality  Absolutní přirozenosti Nejvyššího  a jsou  na  nich
            postaveny.

            První pojetí reflektované v Absolutní Božské lásce a Absolutní Božské moudrosti
            Nejvyššího a jejich jednotě a všech jejich odvozeninách je obsaženo v čistotě svého
            stavu v tom, co je známo jako křesťanská církev či křesťanská doktrína tak, jak ji
            ustanovil Sám Ježíš Kristus  předtím, než nastala jakákoli kontaminace ohavnými
            přesvědčeními pekel.


            Druhé pojetí Absolutní přirozenosti Nejvyššího je obsaženo a reflektováno ve svém
            čistém a nezfalšovaném čili ryzím stavu v doktríně či náboženství budhismu; toto
            lze nazvat budhistickou církví.

            Třetí pojetí Absolutní přirozenosti Nejvyššího jako Absolutní duchovní bytosti a
            všech   Jeho/Její   odvozenin,   esencialit   a   substancialit   je   originálně   a   v ryzosti
            reflektováno   a   obsaženo   v spiritualistickém   trendu   a   doktríně   hinduismu,   v její
            nezfalšované, nezkreslené podobě, kterou můžeme nazývat hinduistickou církví.

            A konečně čtvrté pojetí Nejvyššího, jsoucího Absolutní tvořivou sílu a Božskou
            přirozeností   a   všemi   jejími   odvozeninami   a   různými   nekonečnými   projevy,   je
            reflektováno   v spiritualistickém   trendu   či   doktríně,   kterou   představuje   církev
            islámská, muslimská či Mohamedova, jak byla Nejvyšším ustanovena v její ryzí,
            čisté a nezamořené kondici.

            Tito čtyři velcí dravci, kteří vystoupili z moře, byli zfabrikováni v nejhlubších peklech
            za účelem prosáknutí, zamoření zašpinění a otrávení původní čistoty a ryzosti pravd
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17