Page 12 - hinz
P. 12
Z tohoto důvodu, aby se ustanovil, udržoval, podporoval a napájel ve své
dominantní čili aktivované a dominující pozici, je pro negativní stav důležité
zfabrikovat způsoby a prostředky zkreslení, zkažení, zmrzačení a, je-li to možné,
zničení takového pochopení, uznávání, přijímání a používání těchto principů.
V nejhlubších peklech tudíž nastává fabrikace ohavných přesvědčení ve formě čtyř
pseudoprincipů, namířených proti náležitému chápání, uznávání, přijetí a
uplatňování Absolutní přirozenosti Nejvyššího. Tato čtyři pseudopojetí, pseudoideje
či přesvědčení byla rozšířena po celé zóně vymístění a na Zemi se objevila ve formě
hlavních náboženských doktrín a systémů církví, které obsahují a zahrnují všechny
ostatní sekty, odvozeniny, větve atd. těchto náboženských doktrín.
Jak se uvádí výš, tato čtyři ohavná přesvědčení, falešná pojetí, zkreslené verze,
perverze a zmrzačení jsou symbolicky pospána čtyřmi dravými zvířaty, která
vycházejí z moře. Popis všech zvířat či každého specifického zvířete je popisem
povahy a kvality těchto hrozně nesprávných a špatných přesvědčení ohledně
přirozenosti Nejvyššího. Vychází z pekel a postupují všemi úrovněmi, stupni a kroky
veškeré zóny vymístění.
Než postoupíme s určitými výklady těchto zvířat a sedmé kapitoly Daniela, stojí za
to poznamenat, že výše uvedené čtyři esenciální a substanciální aspekty Absolutní
přirozenosti Nejvyššího jsou reflektovány v pravém Stvoření Nejvyššího a na pravé
planetě Zemi čtyřmi hlavními doktrínami, pojetími a ideami duchovnosti, které jsou
obsaženy ve čtyřech hlavních církvích či náboženstvích, které v současnosti existují
v pravém Stvoření Nejvyššího. Existují v nezkresleném, nezmrzačeném,
nezkaženém a čistém rozpoložení a stavu. Odrážejí, obsahují, zpracovávají tyto
substancionality a esenciality Absolutní přirozenosti Nejvyššího a jsou na nich
postaveny.
První pojetí reflektované v Absolutní Božské lásce a Absolutní Božské moudrosti
Nejvyššího a jejich jednotě a všech jejich odvozeninách je obsaženo v čistotě svého
stavu v tom, co je známo jako křesťanská církev či křesťanská doktrína tak, jak ji
ustanovil Sám Ježíš Kristus předtím, než nastala jakákoli kontaminace ohavnými
přesvědčeními pekel.
Druhé pojetí Absolutní přirozenosti Nejvyššího je obsaženo a reflektováno ve svém
čistém a nezfalšovaném čili ryzím stavu v doktríně či náboženství budhismu; toto
lze nazvat budhistickou církví.
Třetí pojetí Absolutní přirozenosti Nejvyššího jako Absolutní duchovní bytosti a
všech Jeho/Její odvozenin, esencialit a substancialit je originálně a v ryzosti
reflektováno a obsaženo v spiritualistickém trendu a doktríně hinduismu, v její
nezfalšované, nezkreslené podobě, kterou můžeme nazývat hinduistickou církví.
A konečně čtvrté pojetí Nejvyššího, jsoucího Absolutní tvořivou sílu a Božskou
přirozeností a všemi jejími odvozeninami a různými nekonečnými projevy, je
reflektováno v spiritualistickém trendu či doktríně, kterou představuje církev
islámská, muslimská či Mohamedova, jak byla Nejvyšším ustanovena v její ryzí,
čisté a nezamořené kondici.
Tito čtyři velcí dravci, kteří vystoupili z moře, byli zfabrikováni v nejhlubších peklech
za účelem prosáknutí, zamoření zašpinění a otrávení původní čistoty a ryzosti pravd