Page 13 - hinz
P. 13
obsažených v těchto čtyřech hlavních duchovních trendech, doktrínách, církvích či
náboženstvích.
První dravec byl jako lev a měl orlí křídla. Na pseudoplanetě Zemi toto zvíře
v současnosti reprezentuje židovsko - křesťanskou doktrínu i církev a všechny její
odvozeniny, které panují většině lidstva. Lev s křídly orla představuje nebo označuje
úplnou falzifikaci všeho, co se vztahuje substanciálním a esenciálním principům
Absolutní přirozenosti Nejvyššího, jak je reprezentováno Ježíšem Kristem a
reflektovaná po světě v různých židovsko - křesťanských doktrínách a jejich
rozličných sektách, odnožích a náboženských přesvědčení. To, že jeho křídla byla
oškubána, znamená úplnou ztrátu jakéhokoli smyslu pravé duchovnosti, co se týče
lidí v jejich vztahu k jejich Stvořiteli, Pánu Ježíši Kristu. To, že bylo uděláno tak, aby
stálo na dvou nohách jako člověk, a bylo mu dáno lidské srdce, znamená úplnou
externalizaci všech duchovních principů a umístění všech životních hodnot do
zevních, vnějších, hmotných, tělesných a bezcenných věcí. Takže to znamená
materializaci duchovnosti čili umístění všeho do pozice vzhůru nohama. To
znamená, že v současné době nezbylo v židovsko - křesťanských církvích nic
z pravdy a z dobra. Ve své esenci a substanci zcela postrádají cokoli duchovního
bez ohledu na to, jak mnoho si nárokují, hovoří a jeví se, že jsou duchovními.
Druhé dravé zvíře bylo jako medvěd. Vyvyšovalo se na jedné straně a mělo ve své
tlamě mezi zuby tři žebra a bylo mu řečeno: „Vstaň, sežer hojně masa !“ Tento
dravec označuje nebo představuje druhý hlavní přesvědčivý názor zel a falešnosti,
které jsou obsaženy v budhistickém náboženství či církvi. To, že se vyvyšoval na
jedné straně, znamená jeho jednostranné zabývání se dosažením blaženosti
prostřednictvím nesprávných vnějších prostředků různých praktik, předpisů a
postupů v tomto náboženství obsažených. To, že měl ve své tlamě mezi zuby tři
žebra, znamená úplnou smyslovost jeho chápání způsobů a prostředků dosažení
duchovního uvědomění a přehlížení potřeby a reality vnějšího stupně, který funguje
jako základna, na níž je postavena duchovnost. To je označeno slovy „vstaň, nažer
se hojně masa“. Takový postoj nakonec vede k perverzi druhého esenciálního a
substancionálního principu Přirozenosti Nejvyššího (že Nejvyšší je přítomen
v každé jednotlivé částici svého stvoření a ve všech sentientních entitách), vedoucí
k názoru, že tyto bytosti či tyto součásti Jeho povahy jsou fakticky Bohem. To má
konec v úplném niterném ateismu. Takže za současných okolností na planetě Zemi
bylo toto náboženství zcela a úplně zvráceno a bez ohledu na to, jak se zevně jeví
být svaté a duchovní, vnitřně je ve své podstatě prázdné a ateistické.
Třetí zvíře vyhlíželo jako levhart, který měl na svém hřbetě čtyři ptačí křídla. Zvíře
mělo také čtyři hlavy a byla mu dána moc vládnout. Tato šelma reprezentuje třetí
hrozné přesvědčení pekel, který se na Zemi projevuje ve formě hinduistického
náboženství. To, že měla na svém hřbetě čtyři ptačí křídla, znamená její zabývání se
duchovní realitou s vyloučením veškeré ostatní reality, která je využita pouze za
účelem získání vlády nad celým Stvořením tím, že předstírá sjednocování všech
náboženských systémů existujících na planetě Zemi pod maskou tolerance ke všem
duchovním pojetím a ideám. To představují čtyři hlavy a jí daná schopnost vládnutí.
Forma tohoto náboženství existující v současné době na planetě Zemi byla úplně
zašpiněna, zamořena a otrávena hrozným přesvědčením, které vyšlo z pekel ve
formě subtilního přijetí negativního stavu jako rovného stavu pozitivnímu a
Nejvyššího jako Absolutního původce obou stavů, to jest dobra i zla. Takové přijetí
likviduje pravou duchovní konotaci tohoto náboženství. Takže nic z pravé
duchovnosti v tomto náboženství nezůstalo bez ohledu na to, nakolik se zevně zdá