Page 101 - hinz
P. 101

(Apokalypse). V kapitole první, verši osmém tohoto Zjevení je řečeno a vytištěno
            červeně (aby se naznačilo, že je to Ježíš Kristus, Kdo hovoří):

                                        „Já jsem Alfa a Omega, Začátek i Konec“,
                                            říká Pán, „kdo je a byl a kdo má přijít,
                                                        Všemohoucí.“

            Jak lze jasně vidět, zde Ježíš Kristus také Sám sebe nazývá Všemohoucím. Jak zde
            mohou existovat dva Všemocní ?  Není existence dvou Všemocných vzájemně se
            vylučující,   takže   žádný   Všemohoucí   nezůstane   ?     Vždyť   termín   „Všemohoucí“
            ukazuje na Někoho, Kdo je vším ve všem a kdo je absolutní a jen Jeden, a že není
            nikdo vedle Něho/Ní.


            Na straně druhé v témže Zjevení Ježíše Krista, kapitola dvacátá první, verš šestý je
            řečeno.


                                        „A On mi řekl: „Učiněno jest !  Já jsem Alfa
                                               a Omega, Začátek a Konec.“ “


            Tento verš je nicméně vytištěn černě, aby se zdůraznilo, že toto hovoří někdo jiný
            než Ježíš Kristus, to jest ten, kdo sedí na trůnu, kdož je skutečný Bůh, a ne Ježíš
            Kristus, kdož v této konotaci není skutečný Bůh. To je velmi zmatečná záležitost.
            Rozdělení Jednoho Boha do dvou Všemohoucích či dvou Bohů je velmi zřejmé z
            toho, jak se chápe tato ilustrace. Naneštěstí doposud nikomu nedošlo, že oba výše
            citované verše používají přesně stejná slova, to jest: „Já jsem Alfa i Omega, Začátek
            a Konec.“


            Kdy je možné mít dva odlišné začátky a konce nebo dvě Alfy a Omegy? Kde je
            logika takového uspořádání? Dva začátky a dva konce neboli dvě Alfy a Omegy se
            navzájem vylučují, protože může existovat jen jeden začátek a jeden konec, neboli
            jedna Alfa a jedna Omega, jako všezahrnující stav a rozpoložení charakterizované
            pojmem „Všemohoucí.“

            Protože Bůh ve Starém zákoně Sám sebe nazývá jen Jediným Bohem Všemohoucím
            (ve všech Prorocích, Žalmech a v Mojžíšovi) a protože tentýž pojem je užit Ježíšem
            Kristem ve vztahu k Jeho pravé Přirozenosti a jelikož v obou citovaných verších je
            řečeno: „Já jsem Alfa i Omega a Začátek i Konec“, je velmi zjevné, že se bez stínu
            pochybností jedná o téhož Pána, Jednoho Boha Nedělitelného, Kdož je Ježíšem
            Kristem,   Duchem   Svatým   a   pravým   Nejvyšším.   Konce   konců   toto   je   jedna   z
            nejfundamentálnějších a nejhlavnějších idejí současného Nového zjevení, která byla
            zjevena Nejvyšším obzvláště ve druhém zdroji (Swedenborgových spisech) a ve
            třetím zdroji (spisech Petra D. F.), které obsahují všechny zásady Nového zjevení.
            Avšak z výše srovnávaných veršů samotné Bible Svaté, jako samotného prvního
            zdroje každého nového zjevení, je velmi zřejmé, že Svatá bible dokonce i ve svém
            doslovném smyslu zcela zjevně přivádí každého, kdo má svou mysl otevřenu, k
            pochopení pravé Přirozenosti Nejvyššího jako Jednoho Boha Nedělitelného, Jenž se
            na této planetě objevil ve formě Ježíše Krista.


            Výše uvedená krátká poznámka a komentář je velmi dobrou ilustrací toho, jak zlé,
            negativní a temné síly převrací, mrzačí a deformují rozličné nové aspekty zjevené
            Božské pravdy a narušují její náležité přijímání a používání v lidských životech,
            vedoucí taktéž k narušování Božského dobra, z něhož Božská pravda pochází. Takto
   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106