Page 9 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 9
DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.
Jak, Petře, a vy všichni, kdo čtete tato slova, víte, velmi často je Má Přirozenost
definována jako Absolutní Láska, Moudrost, Dobro, Pravda, Energie, Život, Mysl, Světlo,
Teplo, Oheň atd. a od doby nabytí Mé Nové Přirozenosti jako Jediný Absolutní Člověk
v pozitivním spoluvýznamu tohoto pojmu. Jak ale pojímáte a chápete tyto velmi
důležité pojmy? Co skutečně znamenají? Povětšinou tyto pojmy, a co skutečně obsahují
a znamenají, typická lidská mysl pojímá jako něco neuchopitelného, abstraktního,
nehmatatelného, nekonkrétního a nevnímatelného, co se projevuje jen v jistém druhu
pocitů, vjemů či intelektuálních úsudků. Takovým pojímáním a chápáním spojovaným
se Samou Mou Přirozeností se přivádí k paradoxu, že Já Sám/Sama jsem takový -
abstraktní, nedotknutelný, neuchopitelný, nekonkrétní, neskutečný a bez možnosti být
obsažen v realitě lidské mysli.
Mohu vás ujistit, že nic není vzdálenějšího pravdě než toto pojetí Mé Nové
Přirozenosti. Je čas, abyste si vy všichni uvědomili, že Láska, Moudrost, Dobro, Pravda,
Energie, Život, Světlo, Teplo, Oheň, Postup, Stav, Jediný Absolutní Člověk a vše ostatní,
čím jsem nazýván, není něčím, co nemá žádný konkrétní a hmatatelný projev, ale že
toto vše je Jednou Subjektivní a Objektivní Sentientní Entitou - Mnou. Ve Mně je
toto vše sentientně naživu a živoucí, neustále emanující a vyzařující své vlastnosti,
rysy, podstatu a povahu všem a všemu ve jsoucnu a bytí a pseudojsoucnu a pseudobytí,
umožňujíce tak všem z nich být tím, kým nebo čím jsou a kde jsou.
Tajemství těchto důležitých pojmů je obsaženo ve zdůrazněném slovu ‚sentientně‘.
Toto neobvyklé slovo (neobsažené v žádném anglickém slovníku – neexistuje
vytvořili jsme ho právě jen za naším vlastním účelem odvozením ze slova ‚sentientní‘!)
označuje to, že všechny tyto pojmy, jimiž je Má Nová Přirozenost označována či
pojmenována, jsou sebe si uvědomující a vnímající, sebe znalé, identifikující se samy se
sebou, sebou reálné, sebe poznávající, sebe pociťující a samy sebou vším. Všechny jsou
tím, čím a kým Já jsem, a Já jsem tím, čím a kým jsou ony. Protože všechny jsou ve Mně
a Já jsem v nich, jsou všechny ve svém vlastním stavu a procesu Absolutní.
v
Při chápání a používání těchto důležitých pojmů myslích a životech všech relativních
sentientních entit je nutné si uvědomit, že v pravé duchovní realitě jejich jsoucna a bytí
či pseudojsoucna a pseudobytí jsou všechny bez ohledu na to, kde se nacházejí, svými
vlastními láskami, moudrostmi, dobry, pravdami, energiemi atd. či jejich protějšky
v pseudojsoucnu a pseudobytí, jimiž jsou tím, kým skutečně jsou a jací nebo čím jsou.
Takže určení individuality, osobnosti a jedinečnosti se u každého odvozuje ze stavu,
postupu, podstaty a povahy jeho příslušné lásky, moudrosti, dobra, pravdy, energie,
života atd. či z jejich protějšku v negativním stavu. V nich tyto pojmy nejsou pojmy, ale
jsou sentientně sebeuvědomělé, vnímající se, znající se, se sebou ztotožněné, samy
sebou skutečné, chápající se, pociťující se a samy sebou vším. Jsou tedy všechny tím,
kým a čím jste, a vy jste tím, čím nebo kým jsou. Tato povaha těchto pojmů a
přirozenost všech sentientních entit se odvozuje z Mé Absolutní Přirozenosti.
Pokud to, kým a čím každý a vše je, závisí na tom, Kým Já jsem a čím je Má Přirozenost,
pak je zřejmé, že všichni a všechno budou odrážet toto rozpoložení a přirozenost ve
svém vlastním relativním rozpoložení a přirozenosti. A protože všechny nekonečné
jedinečnosti jsou ve své úplnosti a ve svých všech možnostech a odvozeninách