Page 7 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 7
DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.
V
Pán Ježíš Kristus: tom případě to uděláme, jak jsem navrhl. Takže hovořme o
nejdůležitějším pojetí – správném chápání a přijímání toho, co určuje nejenom pozici a
roli každého v duchovní realitě jsoucna a bytí i pseudojsoucna a pseudobytí, ale i to, na
čem závisí život, individualita a jedinečná osobnost každého.
Jak víš, Petře, všechny tyto věci jsou vždy závislé na tom, jak vědomě vnímající
jsoucnosti vnímají, chápou, uznávají Mě a vztahují se ke Mně osobně. To je důvodem,
proč téma diskuse o Mé Nové Přirozenosti lze považovat za to nejdůležitější, co daleko
přesahuje důležitost všech ostatních témat. Jestliže váš život závisí na něčem takovém,
je zřejmé, proč by takové téma bylo tím nejdůležitějším a kriticky nejzávažnějším.
Takže dnes hovořme nejprve o Mé Nové Přirozenosti a pak v rámci kontrastu budeme
hovořit o stížnostním dopisu.
V dějinách lidstva na planetě Nula bylo pojetí Boha vždy v mysli všech jejích obyvatel.
Předmět tohoto pojmu je však závislý na jeho náležité definici. Zde je ale problém: Jak
definovat, co nebo kdo je Bůh? Jaká je Jeho/Její Přirozenost? Jak se může relativní
bytost vztahovat k Někomu, Kdož je ve Své Esenci a Substanci Absolutní, a tudíž
z pozice relativního není definovatelný? A přesto pokud chcete ustanovit náležitý a
smysluplný vztah se svým Bohem, musíte nejprve definovat Jeho/Její Přirozenost.
Takže po celou historii se filosofové, mystikové, klér, kněží, kazatelé, laici a mnozí jiní
velmi usilovně snažili přijít na nějakou definici Boha, která by jim poskytla určitou
základnu, na níž by mohli ustanovit potřebný vztah s Ním/Ní. Mnohé a početné
definice Boha byly velmi často si odporující a protikladné ke každému jinému pojetí
v tomto ohledu. Jak nyní víte, žádná z těchto definic se ani vzdáleně nepřiblížila pravé
realitě toho, Kdo jsem a jaký je Můj postoj a vztah ke každému v Mém Stvoření a
pseudostvoření.
Samotným prvním problémem v tomto ohledu je definice dvou pojmů – ‚Absolutního‘ a
‚relativního‘. Jak tyto pojmy definujete? Co je Absolutní a co relativní. Je vůbec možné
pojímat povahu něčeho, co je Absolutní, z pozice něčeho, co je relativní? To bylo vždy
problémem. Kvůli tomuto problému se to stalo zdrojem vedoucím k ustanovení mnoha
nevhodných, zkreslených, neslučitelných a falešných pojetí v chápání toho, jaká je
pravá povaha tohoto Absolutního, a ve spojení s tím toho, jaká by mohla či měla být
definice Boha.
Problémem s nabídkou nějaké rozumné a realistické definice těchto pojmů je fakt, že
pokud jsme omezeni v naší snaze je definovat typickými lidskými pojmy, užívajíce slov
jazyka, jež jsou tak omezena a omezující a která jsou neschopna obsáhnout celkový
význam těchto pojetí, pak se vystavujeme možnosti, že bez ohledu na to, jak
vyčerpávající a náležitá by naše definice z naší pozice byla, z pozice relativní lidské
mysli by mohla vést ke zkreslením, nebo dokonce i k holým nepravdám. Důvod této
možnosti spočívá ve faktu, že každý by měl sklon vykládat obsah použitých slov ze
svého vlastního subjektivního chápání toho, co obsahují, znamenají či označují.
Takže jak dojít k odstranění této nepřekonatelné překážky? Jediným vhodným
způsobem je přímé zjevení o čemkoli této povahy ze Samého Absolutního zdroje - Mne.
Jedním z mnoha důvodů Mé inkarnace na planetu Nula do lidského života bylo osvojit